XXL Nutrition

slappe spieren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Face2013

Cool Novice
Lid geworden
12 mei 2014
Berichten
105
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
93kg
Vetpercentage
15%
Goede dag mijn naam is michael 30 jaar ,

Ik heb altijd hard gewerkt (stratenmaker) en was ik van huis uit altijd sterk en regelmatig getraind boxen en kracht tranig.

Vroeger als ik werkte tegels tillen, kruiwagens lopen enz. of trainden op de sportschool voelde ik me altijd sterk en explosief , en kreeg naar een paar oefeningen kruiwagens of stenen direct een pomp in m,n spieren en voelde ik me direct sterker worden.

ik heb 3a4 jaren niets meer gedaan en ben weer aan het trainen (krachttraining).
Nu is het geval dat ik me erg slap voel, ik voel me ook niet sterk, en als ik oefeningen doe voel ik weinig pump, en ga ik door een hele laag shit heen totdat m,n spieren verzuren.
ook heb ik de volgende dag niet echt spierpijn van mijn oefeningen.

Het voelt alsof mijn spieren niet actief zijn en er geen vooruitgang in zit met wat ik doe.
ik vraag me af kan ik mijn spieren een soort van prikkels geven met creatine etylester (creapure van fast researce) en voor het sporten een pre work out van stacker 2 voor een extra energie boost ?
 
dat zou een korte oplossing zijn ja, maar met kort bedoel ik ook de werking, dan heb je 2 weken een pump en dan merk je daar niets meer van.

spierpijn is geen indicatie van een goede training, eet je verder wel goed? en dan bedoel ik niet 6 boterhammen per dag maar heb je echt een eetschema met voldoende kcal in een juiste ekv verhouding?

ik voel me wanneer ik minder eet dan mijn verbruik tijdens het trainen ook slap maar dat is logisch wanneer je niet genoeg voeding in je lijf hebt gedurende de dag.
 
dat zou een korte oplossing zijn ja, maar met kort bedoel ik ook de werking, dan heb je 2 weken een pump en dan merk je daar niets meer van.

spierpijn is geen indicatie van een goede training, eet je verder wel goed? en dan bedoel ik niet 6 boterhammen per dag maar heb je echt een eetschema met voldoende kcal in een juiste ekv verhouding?

ik voel me wanneer ik minder eet dan mijn verbruik tijdens het trainen ook slap maar dat is logisch wanneer je niet genoeg voeding in je lijf hebt gedurende de dag.

Ik heb op dit moment niet een compleet uitgebalanceerd voeding schema
of zoiets dat had ik vroeger ook nooit maar let wel op calorieën en koolhydraten vetten en vezels en eiwitten.

Ik vraag me alleen af als ik zo,n creatine kuur doe of mijn lichaam vanzelf weer door heeft en zelf groeihormonen gaat aanmaken.
 
Ik heb op dit moment niet een compleet uitgebalanceerd voeding schema
of zoiets dat had ik vroeger ook nooit maar let wel op calorieën en koolhydraten vetten en vezels en eiwitten.

Ik vraag me alleen af als ik zo,n creatine kuur doe of mijn lichaam vanzelf weer door heeft en zelf groeihormonen gaat aanmaken.

ok.
 
Ik vraag me alleen af als ik zo,n creatine kuur doe of mijn lichaam vanzelf weer door heeft en zelf groeihormonen gaat aanmaken.

Nee helaas niet, je lichaam wordt compleet afhankelijk van de creatine om testosteron en groeihormoon aan te maken. Met een creatine kuur riskeer je dat je de rest van je leven aan hormoon vervangings-therapie moet en dus anabolen moeten spuiten.

Kijk maar wat er gebeurd met al die oude bodybuilders die dat gedaan hebben; allemaal dood of ingezakt.
 
Nee helaas niet, je lichaam wordt compleet afhankelijk van de creatine om testosteron en groeihormoon aan te maken. Met een creatine kuur riskeer je dat je de rest van je leven aan hormoon vervangings-therapie moet en dus anabolen moeten spuiten.

Kijk maar wat er gebeurd met al die oude bodybuilders die dat gedaan hebben; allemaal dood of ingezakt.

Ok dus creatine is dus rotzooi met nog al wat neef bijwerkingen, is dit ook echt bewezen?
en gebeurt dit al na 1 keer ?
Heb je ander advies ?
 
Nee helaas niet, je lichaam wordt compleet afhankelijk van de creatine om testosteron en groeihormoon aan te maken. Met een creatine kuur riskeer je dat je de rest van je leven aan hormoon vervangings-therapie moet en dus anabolen moeten spuiten.

Kijk maar wat er gebeurd met al die oude bodybuilders die dat gedaan hebben; allemaal dood of ingezakt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven