Fitness Seller

slecht eten = hypo???

Bezoekers in dit topic

odan

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 apr 2004
Berichten
371
Waardering
0
Tot mijn shame 2 weken niet op mijn eten gelet,door omstandigheden, wel getraind. Vandaag ging ik tijdens mijn fullbody bijna tegen de vlakte.
Trillerig, bleke smoel, te veel zweten en stond te tollen op mij benen.

Is dit nou de veelbesproken hypo?

Ik had dit in mijn jonge jaren ook wel regelmatig toen ik nog 24 uur p/w sporte en helemaal geen voedingsplan had.

Komt dit bekend voor mensen?

Groet Odan
 
Welkom tot het gevoel van cutten. :rolleyes:
 
Waarschijnlijk lage bloeddruk.
 
Een hypo is wel wat heviger dan jouw beschrijving hoor !
Kan wel dat je door slecht te eten wat lage bloedsuiker had,of het was idd lage bloeddruk,zuurstoftekort...
Er zijn overingens veel mensen die een vorm van diabetes lijden zonder ze het weten/last van hebben
Kijk eens of je iets herkent op deze link en zoja ga naar je dokter
[Link niet meer beschikbaar]
 
Hmmm Sic, lekker is dat......enkele symptomen type 2, komen me wel bekend voor?!
Nou moet ik wel zeggen dat een jaar of 2 geleden ik ook deregelijke klachten had, wel veel heftiger(braken na trainen etc) toen ben ik wel door de medische molen gehaald, hartfilmpje/longfoto`s/5x bloed onderzoek, diagnose......Burn out!??

Wat ik trouwens al eerder melde, in mijn jonge jaren, had ik ook al last van een sterk wiselende bloedsuikerspiegel, tenminste dat was mijn mening.

Ik reageer trouwens ook akelig slecht op die inovit drankjes na/tijdens de training???
 
Waarschijnlijk omdat je op hetzelfde niveau wou trainen en terug extra doorgaan als toen je wel goed at, maar nu juist niet genoeg voedingstoffen had om daarop te leven en de energie te leveren...?
 
inovit, soort sportenergie drankje zonder suikers.
 
Back
Naar boven