MuscleMeat

Slecht gaan op aas

Bezoekers in dit topic

peke

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 nov 2006
Berichten
112
Waardering
1
Heb zonet een vriend zen eerste prik gegeven van zen eerste tes e 500 deca 200 kuurtje .allemaal spullen van prodigy ik gebruik ze zelf werken prima . Maar een half uur later staat hij aan de deur korte adem rillen vd kou misselijk hartkloppingen . Net of hij dood ging een 2 tal uur later voelt hij zich nog slecht in de maag en hoofd .wat kan dit zijn
 
Verkeerd plekje? Al zou ik het niet weten want heb nog nooit gebruikt, maar succes met het vinden van een antwoord.
 
misschien dat het niet allemaal steriel was gegaan...
 
In een ader geprikt?
 
gevoelig voor sides ?

Hoe oud is ie ? zit hij nog in de pupertijd ( is jonger dan 21 ? )
 
Dat is het eerste waar ik ook aan denk, aspireer je wel voordat je spuit?


ja idd, dat zal het wel zijn. volgens mij heeft hem meteen leeg getrokken ipv eerst te aspireren
 
TS is 29...mag je ervan uitgaan dat hij weet hoe je het aanpakt.
 
In het begin is het goed mogenlijk dat je rillerig bent . Koorts, grieperig. heb dat geregeld gehoord van mensen, maar gaat normaal gesproken snel weer over.
 
Zo snel? Weet wel dat je de eerste nacht je bed uitdrijft. En dan erna evt een testflu.
 
In het begin is het goed mogenlijk dat je rillerig bent . Koorts, grieperig. heb dat geregeld gehoord van mensen, maar gaat normaal gesproken snel weer over.

Dan praat je over een Test-Flu, die komt meestal later en niet direct.
 
TS is 29...mag je ervan uitgaan dat hij weet hoe je het aanpakt.

ook als je 29 bent en voor de eerste keer kuurt is alles nieuw ;)

Sides niet direct ? nee normaal gezien niet , maar als het lichaam één of andere al dan niet allergische reactie geeft kan dat weldegelijk direct zijn !

Neem bvb een noten-allergie,... na het eten daarvan kan iemand direct gevolgen merken/krijgen.

ook evt toevoegingen aan de olie ( buiten de test zelf ) kunnen voor een reactie zorgen ,... zal niet bij velen zijn , maar je zult maar net die ene zijn ;)
 
Dan zou het ook nog hyperventileren kunnen zijn, het was zijn eerste prik en wie weet hoe gespannen en nerveus hij ervoor geweest is. De symptomen komen aardig overeen daarmee. Al met al, een bezoekje naar de dokter kan natuurlijk geen kwaad want wat wij doen is en blijft gissen.
 
Dan zou het ook nog hyperventileren kunnen zijn, het was zijn eerste prik en wie weet hoe gespannen en nerveus hij ervoor geweest is. De symptomen komen aardig overeen daarmee. Al met al, een bezoekje naar de dokter kan natuurlijk geen kwaad want wat wij doen is en blijft gissen.

:thumb: juist !! en WEL vermelden dan he ;)
 
Die kerel is net geen 21 ik zit al in me derde kuur met dezelfde spullen en zet per week bij minstens 3 prikken van verschillende mensen. Dus ervaring zat en volledig steriek .tesflu heb ik ook al gehad maar lijkt hier niet op hoor trouwens na een half uur bijwerkingen is toch wat vlug. Ik deng dat het gewoon vd spanning is mss
 
Hoe is het nu met uw mateke, na een uurke.?
 
Back
Naar boven