XXL Nutrition

slecht, slechter, slechtst

Bezoekers in dit topic

Jaytjuh

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 jul 2009
Berichten
5.824
Waardering
294
Lengte
1m98
Massa
120kg
Als je een lijstje van anti-oestrogene middelen zou maken, welke zou dan bovenaan staan als minst slechte?

Ik zou iig denken dat Letro het aller slechtst is van allen en dat aromasin weleens erg goed uit te bus zou komen.
 
Vind aro vrij heavy, heb daar wel eens eerder een topic over gemaakt.

Ik geef de voorkeur aan proviron en als dat niet voldoende werkt dan arimidex.
 
Hoe definier je slecht?
Letro werkt erg goed tegen gyno.
Zijn allemaal afwegingen ja.
(Doe je nog steeds WSB)?
 
Hoe definier je slecht?
Letro werkt erg goed tegen gyno.
Zijn allemaal afwegingen ja.
(Doe je nog steeds WSB)?

Slecht in de zin van voor de gezondheid.
Ik doe nog steeds WSB idd, best lekker schema hoor! Qua massa blijf ik steken aangezien ik vrij weinig testo aanmaak, maar kracht is elke week iets meer (in de zin van een repje of wat gewicht)
 
Er zijn genoeg kruiden en andere voedingsmiddelen die anti-oestrogeen werken. Enkele die ik uit mijn hoofd weet zijn ginkgo, damiana en vitamine D. Er was ook nog een soort bes waarvan ik de naam niet meer weet. Dus ik denk dat die het minst slecht zijn, maar natuurlijk ook iets minder effectief dan de letro vermoed ik zo ;)

edit: effe opgezocht: druivenpitextract :)
 
Laatst bewerkt:
Beetje vaag topic ja. Je zou eigenlijk moeten zeggen;

Bij welke stof is de verhouding schadelijkheid/werkzaamheid het kleinst.
 
Er zijn genoeg kruiden en andere voedingsmiddelen die anti-oestrogeen werken. Enkele die ik uit mijn hoofd weet zijn ginkgo, damiana en vitamine D. Er was ook nog een soort bes waarvan ik de naam niet meer weet. Dus ik denk dat die het minst slecht zijn, maar natuurlijk ook iets minder effectief dan de letro vermoed ik zo ;)

edit: effe opgezocht: druivenpitextract :)

Klinkt wel interessant. Ik ga na mijn huidige kuur trt doen en die dosering is dus vrij laag. Misschien dat druivenpitextract wat kan doen in dat geval. Scheelt weer extra rommel.

Beetje vaag topic ja. Je zou eigenlijk moeten zeggen;

Bij welke stof is de verhouding schadelijkheid/werkzaamheid het kleinst.

true!
 
ik gebruik alleen aromasin. 1 cap EOD, elimineert het aromatase enzym zelf
komt neer op ong 65% minder circulerend oestrogeen (las ik vanmiddag nog)

om salen met nolva te gerbuiken, is aro duidelijk dé beste ( de andere 2 verminderen de werking van nolva)

gr

s
 
Back
Naar boven