AndroidHealthClinic

Slechte adem visolie

Bezoekers in dit topic

Derkzz

Cool Novice
Lid geworden
3 dec 2016
Berichten
48
Waardering
4
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
20%
Hallo..

Sinds kort een paar x de opmerking gehad dat ik een slechte adem had..

Dit had ik eerder nooit, tot ik met visolie capsules begon..

Hebben jullie dit ook? Of tips om dit te verhelpen?

Hoe groot is het belang van visolie? Want mocht ik dit niet op kunnen lossen dan ga ik er wel mee stoppen.

Alvast bedankt
 
Voor het slapen innemen!
 
Volgns Galen is er nog nooit uit e literatuur aangetoond dat visolie supplementatie überhaupt wat doet. Als ik hem goed begreep :P
 
Volgns Galen is er nog nooit uit e literatuur aangetoond dat visolie supplementatie überhaupt wat doet. Als ik hem goed begreep :P
Dan heb je me verkeerd begrepen.
 
Ik ben er pas mee begonnen omdat mijn hdl/ ldl ratio niet goed was. Over aantal maandjes controle...kijken wat t doet.

Slechte adem heb ik niet...wel vieze makreel boeren
 
Ik ben er pas mee begonnen omdat mijn hdl/ ldl ratio niet goed was. Over aantal maandjes controle...kijken wat t doet.

Slechte adem heb ik niet...wel vieze makreel boeren
Weet niet welke arts je dat heeft geadviseerd voor het verbeteren van je HDL-LDL-ratio, maar dat is wel heel slecht om iemand mee naar huis te sturen. Het doet daar bijna niets voor.
 
Dat heb ik zelf verzonnen haha. Hoopte dat ik het hiermee beter kreeg. Totaal cholesterol was 4. Trichliceriden 1. Hdl ldl ratio was 6 geloof ik.

Wil nog niet off gaan dus hoopte dat ik hiermee mijn hdl wat kon opkrikken.

Doet dat niks?
 
Dat heb ik zelf verzonnen haha. Hoopte dat ik het hiermee beter kreeg. Totaal cholesterol was 4. Trichliceriden 1. Hdl ldl ratio was 6 geloof ik.

Wil nog niet off gaan dus hoopte dat ik hiermee mijn hdl wat kon opkrikken.

Doet dat niks?
Misschien iets minder zelf verzinnen en wat meer afgaan op je behandelend arts. Het werkt goed als triglyceridenverlagend middel, maar voor je cholesterol doet het bijna niets. Meeste studies laten geen verandering zien in het HDL-cholesterol, en slechts een paar (afhankelijk van de staat van de proefpersonen) een hele milde stijging. Sowieso lijkt het verhogen van HDL weinig uit te halen voor hart- en vaatziekten. De voorgeschreven medicatie is dan ook altijd gericht op verlaging van het LDL-cholesterol (statines). Normaal gesproken kijkt een arts ook welke risicofactoren je hebt en wat je daar eventueel nog aan zou kunnen doen.
 
Ja de risicofactoren weet mijn arts wel. Test en tren.....

Had gehoopt dat hdl wat hoger zou worden met visolie. Trichliceriden zijn al laag.
Ldl was wel wat te hoog maar wil niet aan de statines. Eind van het jaar een goede cruise of zelfs off. Mssn dan nog eens controleren. Thanks voor je input
 
Ik ben er pas mee begonnen omdat mijn hdl/ ldl ratio niet goed was. Over aantal maandjes controle...kijken wat t doet.

Slechte adem heb ik niet...wel vieze makreel boeren

Ja ech hé...net of je een zalm hebt gebeft
 
Misschien iets minder zelf verzinnen en wat meer afgaan op je behandelend arts. Het werkt goed als triglyceridenverlagend middel, maar voor je cholesterol doet het bijna niets. Meeste studies laten geen verandering zien in het HDL-cholesterol, en slechts een paar (afhankelijk van de staat van de proefpersonen) een hele milde stijging. Sowieso lijkt het verhogen van HDL weinig uit te halen voor hart- en vaatziekten. De voorgeschreven medicatie is dan ook altijd gericht op verlaging van het LDL-cholesterol (statines). Normaal gesproken kijkt een arts ook welke risicofactoren je hebt en wat je daar eventueel nog aan zou kunnen doen.

Wauw..veel kennis
Wat voor voordelen geeft ons dit met fitness?
 
Dat heb ik zelf verzonnen haha. Hoopte dat ik het hiermee beter kreeg. Totaal cholesterol was 4. Trichliceriden 1. Hdl ldl ratio was 6 geloof ik.

Wil nog niet off gaan dus hoopte dat ik hiermee mijn hdl wat kon opkrikken.

Doet dat niks?
Nuchter geprikt? Anders zijn triglyceride vaker hoger.
 
Misscien ander merk kopen, bij die van myprotein geen last van!
 
Als je vindt dat je adem stinkt van visolie kan je lijnzaadolie nemen ipv visolie.
 
Als je vindt dat je adem stinkt van visolie kan je lijnzaadolie nemen ipv visolie.
Ik gebruik walnotenolie, wat is je mening daarover ?
 
Of tips om dit te verhelpen?
Sinds ik deze heb met lemon flavor zijn de vieze boertjes weg.

GyrXR10l.jpg
 
Back
Naar boven