MuscleMeat

slechte adem

Bezoekers in dit topic

Je moet je tong regelmatig poetsen. Dit kan je doen met een tandenborstel of een tongschraper.

Ga maar eens voor de spiegel staan en steek je tong uit. Aan het eind/midden is het helemaal verkleurd. Dat zijn bacteriën die ook voor een vervelende geur zorgen.
 
Je moet je tong regelmatig poetsen. Dit kan je doen met een tandenborstel of een tongschraper.

Ga maar eens voor de spiegel staan en steek je tong uit. Aan het eind/midden is het helemaal verkleurd. Dat zijn bacteriën die ook voor een vervelende geur zorgen.

dat is inderdaad wat ik dus in m'n post ook vertel.

@ llunge: dat is echt zever, hoor. ik ken mensen die het al 15 jaar doen...
 
dat is inderdaad wat ik dus in m'n post ook vertel.

@ llunge: dat is echt zever, hoor. ik ken mensen die het al 15 jaar doen...

:orly: ik heb de beginpost niet gelezen. Ik dacht dat mijn hulp nodig was en daarom heb ik meteen wat getikt. Zo ben ik :cool:
 
Speeksel voorkomt voor een groot deel een nare adem.
Dus hoe meer speeksel in je mond hoe beter.

Eten lijkt dan het devies. Eet vaste stoffen als brood en voorkom drinkontbijtjes, shakes en soortgelijk spul. Die zorgen zowieso voor een slechte adem.
Voorkom ook teveel koffie, gaat je adem ook niet echt lekker van ruiken.

Probeer het maar es met regelmatig een bammetje.
 
dat is inderdaad wat ik dus in m'n post ook vertel.

@ llunge: dat is echt zever, hoor. ik ken mensen die het al 15 jaar doen...


zal best, ik hou het gewoon plain simple; 3 keer dag poetsen, stoken en schraper.
 
zal best, ik hou het gewoon plain simple; 3 keer dag poetsen, stoken en schraper.

zal voor 85% van de mensen ook wel werken, maar sommige mensen hebben wat meer nodig...en van brood ga je heus geen slechte adem krijgen, als je eet krijg je zoiezo een geur in je mond, misschien bedoelde je ex die geur.
 
Ik heb nu een 10 tal keren getest met zonnebloem olie. Maar kan niet echt zeggen dat dit voor me helpt. Wel eerlijk: doe het als ik het doe een 10 min. ongeveer.

Zo'n tongschrapertje zal ik eens halen, das ook wel belangrijk ja.
 
Tong poetsen:thumb:
 
nou zit nu met een eetlepel olie in mn mond, ben benieuwd.


Ruik altijd uit mn mond als ik koffie oid, of thee op heb.
 
Wat een vies wit papje..


Nou ik voel me als herboren hoor :rolleyes:
 
Ik poets nu sinds een klein jaartje 2-3 x per dag mijn tanden. Er redelijk goed.
En sinds een dik half jaar ruik ik meer uit mijn waffel dan voorheen ???
Ik ben iemand die toch wel een behoorlijke lichaamsverzorging heeft over het algemeen. Zou mezelf een 8- geven denk ik...

Ik weet dat voor het grootste gedeelte met aanslag op mijn tong en mogelijk in de keel zit (overtollig strottehoofd slijm?). Die combinatie denk ik...

Ik ben naar de dokter geweest hiervoor geweest. Zij zegt weinig tot niets te kunnen betekenen en al helemaal niet met ''op recept'' dingen. Wat dat betreft mocht ik zelf gaan dokteren.

Ik heb het gevoel dat een tongschraper wel zou helpen alleen (heb er nu 1) alleen werkt het niet fijn. Ik krijg kokhals nijgingen en mijn tong krult al naar achteren als ie de schraper ziet. Ik heb wel een schraper waarbij je eigelijk 2 handen nodig hebt.

Is er niet iets goeds? creme,spoelmiddel.
Iets specifieks voor slijm olosmiddel bij strottehoofd?
 
ik ga dit eens tonen aan mijn leerkracht duits , die kerel stinkt al uit zijn bek van 2 meter afstand.

Had er vroeger ook een beetje last van , maar kschraap nu gewoon het achterste van mijn tong met tandenborstel; Helpt altijd :)
 
Iemand ???

Ik poets nu sinds een klein jaartje 2-3 x per dag mijn tanden. Er redelijk goed.
En sinds een dik half jaar ruik ik meer uit mijn waffel dan voorheen
Ik ben iemand die toch wel een behoorlijke lichaamsverzorging heeft over het algemeen. Zou mezelf een 8- geven denk ik...

Ik weet dat voor het grootste gedeelte met aanslag op mijn tong en mogelijk in de keel zit (overtollig strottehoofd slijm?). Die combinatie denk ik...

Ik ben naar de dokter geweest hiervoor geweest. Zij zegt weinig tot niets te kunnen betekenen en al helemaal niet met ''op recept'' dingen. Wat dat betreft mocht ik zelf gaan dokteren.

Ik heb het gevoel dat een tongschraper wel zou helpen alleen (heb er nu 1) alleen werkt het niet fijn. Ik krijg kokhals nijgingen en mijn tong krult al naar achteren als ie de schraper ziet. Ik heb wel een schraper waarbij je eigelijk 2 handen nodig hebt.

Is er niet iets goeds? creme,spoelmiddel.
Iets specifieks voor slijm olosmiddel bij strottehoofd?
 
Halita speciaal voor halitose

Zijn hier ook B merken van?
Goedkopere alternatieve?
 
Mijn stiefvader heeft ook prima resultaten geboekt met [Link niet meer beschikbaar](o.a. mbt tot slechte mondgeur).
Tevens bestrijd chlorella ook andere slechte lichaamsgeuren en heeft het nog veel meer positieve eigenschappen voor sporters.
 
Back
Naar boven