MuscleMeat

Slechte adem?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

lawrie

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
18 okt 2004
Berichten
233
Waardering
0
Hoi lui,

FF een vraag ben nu drie weken aan het cutten en het gaat goed mag ik zeggen. Op 1 ding na, ik heb al een dag of 4 een slechte adem en vraag mij af of er hier mede BB zijn die dat herkennen?

Ik drink geen koffie en ik rook niet. Zelf denk ik dat het mischien iets te maken kan hebben met het verbranden van lichaamsvetten.

Zit namelijk erg laag in de kh. en heb wel eens gelezen dat als je lichaam een tijd lang weinig tot geen kh. binnenkrijgt het lichaam zijn lichaamsvetten versneld gaat verbranden. En daardoor kan je dus weer een apart mond bouqet krijgen ;) ......


Wie weet er meer over te vertellen??
 
Ik ruik altijd uit mijn mond en uit mijn reet. Al mijn porieen stinken naar de ammoniak. Mensen kijken me altijd zuur aan als ze langs me lopen. Ik denk toch dat dat het grootste nadeel van cutten is :(

En een mondboquet??? Groeien er dan bloemen uit je mond?



ff zonder dollen: geen idee! Lijkt me niet... Beter je tanden poetsen dus. En je tong ;)
 
whaha die reacties :roflol:

Heel goed poetsen plus je tong is de remedie
koop desnoods zo'n tongschraper bij de drogist
 
Dus het zou niks te maken hebben met het verbranden van de vetten?

Uit me mond schijten tijdens het cutten??? hehehe gewoon schijten is al moeilijk man!

Ja een bosje stinkende bloemen :whip:
 
O ja, ik poets mijn tanden en tong gewoon goed en heb ook een mondspray gehaald. Ik zou graag willen weten wat de oorzaak zou kunnen zijn :wink:
 
T schijnt dat t ook verbrandingsgassen kunnen zijn, dus dat t niet je bek is die stinkt, maar de lucht uit je maag/slokdarm.
 
aha zoiets vermoede ik al............. nou me vriendin vind het maar niks.... volgens haar stink ik uit me bek zoals een beer uit zijn reet....
 
Dat is de grootste afknapper bij een vrouw, dat ze uit haar mond stinkt. damn.
 
Paar keer per dag met mondwater spoelen en uiteraard 3x p dag tanden poetsen...
Enneh nie zoveel knoflook eten:P
 
heeft geloof ik te maken met ureumcyclus...als er teveel eiwitten in je lichaam zitten worden de aminozuren in lever afgebroken...komt ureum bij vrij..geloof dat die shit stinkt...honden stinken ook altijd bigtime, omdat die ook tering veel ureum uitademen...zoiets kan ik nog van bio herinnere...
Edit: voor geinteresserde
http://www.natuurlijkerwijs.com/ureum.htm
 
Gewoon veel kauwgom eten!, niks in je mond dood laten gaan en geen drollen meer ppen. :thumbs: :D
 
Het heeft iig niets met vetverbranding te maken, misschien ligt de oorzaak totaal ergens anders, heb je een rotte kies ofzo.
 
Of je mond aftapen.
 
lawrie zei:
aha zoiets vermoede ik al............. nou me vriendin vind het maar niks.... volgens haar stink ik uit me bek zoals een beer uit zijn reet....

Je vriendin ruikt lekker ;)
Minder je meid baffen vriend of haar beter haar scheur laten vegen :D

Gewoon frisk,O/zon of andere kleine pepermuntjes meenemen!
En van frisk krijg je ook nog grotere tepels als je de reclame mag geloven!
 
Vrouwen schijten niet moron.
 
ik heb dat ook sinds ik alleen maarbbfoof eet..en dit was mijn 500ste post :D
 
Het is een feit dat mannen die sperma slikken uit hun muil stinken. Er zijn onderzoeken naar gedaan.

Ik stink overigens nooit uit mijn bek, ik slik dan ook geen sperma.
 
echte topsporters slikken vaak hun sperma stond laatste in de krant
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven