XXL Nutrition

Slechte ervaringen athleteshop.nl

Bezoekers in dit topic

IronBorn

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
3 jul 2013
Berichten
2.457
Waardering
434
Lengte
1m73
Massa
80kg
Zijn hier misschien nog mensen die slechte ervaringen hebben met Athleteshop.nl ?(deze https://www.athleteshop.nl/)

24 oktober een bestelling gedaan met een levertermijn van 3-5 werkdagen. 2 november kreeg ik dan een update dat m'n bestelling tot 5 werkdagen kon uitlopen. Nadat die termijn ook is verlopen bleef het doodstil aan hun zijde en heb ik uit eigen initiatief contact gezocht. Uiteindelijk na meerdere mails waar geen reactie op kwam, gevraagd om m'n bestelling te annuleren. Geen reactie.

Vandaag kreeg ik dan reactie op de eerste mail die ik had verstuurd. Dat m'n bestelling nog 2-3 dagen nodig heeft, waar ik geen hol van geloof. Maar ik heb ze het voordeel van de twijfel gegeven. En gevraagd om m'n betaling terug te storten als ze tegen vrijdag niet kunnen leveren. Ik kan me niet van het gevoel ontdoen dat ik hier opgelicht wordt.

Heel hun site staat vol met claims die ze niet waarmaken. Levertermijnen, klantenservice 24/24, ...
Dik spijt dat ik hier besteld heb, normaal betaal ik altijd via paypal maar nu toevallig eens niet. Bestel ook nooit ergens als ik geen referenties heb, maar dat is blijkbaar ook al niet meer genoeg tegenwoordig.


Dus m'n vragen:
- Nog iemand zoiets meegemaakt bij deze site (of andere)?
- Wat is de snelste manier om m'n geld terug te zien?


Imo blijf je er beter ver van weg, want na dieper opzoekwerk blijkt dat ze dit en andere geintjes wel meer flikken. Vooral bij duurdere bestellingen loopt het blijkbaar wel eens meer 'fout'. Kan zijn dat ik brute pech heb, maar waarom ze dan niet reageren op m'n mails en dan vooral op degene waar ik m'n geld terugvraag is imo onbegrijpelijk en onprofessioneel. Om over die levertermijnen nog te zwijgen.
 
Zoveel mogelijk met creditkaart betalen in de toekomst. In de meeste gevallen ben je veilig kwa betalingen ;) Anyways, ik heb zelf vorige maand ook wat besteld bij Atleteshop (zonder contact te hebben met KS overigens) en dat ging prima. Ze bestaan volgens mij ook al meer dan 10 jaar, dus het lijkt me dat het goed moet komen. Alhoewel dat met dit geval gewoon kut is. Ze moeten het gewoon leveren en goed reageren, geen discussie. :) Ik weet niet wat voor betaalwijze je gekozen hebt?
 
Zoveel mogelijk met creditkaart betalen in de toekomst. In de meeste gevallen ben je veilig kwa betalingen ;) Anyways, ik heb zelf vorige maand ook wat besteld bij Atleteshop (zonder contact te hebben met KS overigens) en dat ging prima. Ze bestaan volgens mij ook al meer dan 10 jaar, dus het lijkt me dat het goed moet komen. Alhoewel dat met dit geval gewoon kut is. Ze moeten het gewoon leveren en goed reageren, geen discussie. :) Ik weet niet wat voor betaalwijze je gekozen hebt?

Ja, betaal ook bijna altijd met creditcard of paypall maar nu toevallig eens niet. Heb met bancontact betaald.
Ik word gewoon niet graag genaaid met levertermijnen die men niet kan nakomen. En al helemaal krijg ik m'n geld graag terug als aan een belofte niet voldaan kan worden. Het minste is toch om de klant te informeren over de vertraging.
Krijg er echt het schijt van dat ze niet reageren op m'n vraag m'n geld terug te storten.

Ja, frustraties komen van diep.:p
Dat komt door hun onbereikbaarheid denk ik.
 
Back
Naar boven