AndroidHealthClinic

slechte eter (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jeroen K

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 sep 2006
Berichten
19
Waardering
0
hallo allen ik had een vragie ik zit nu een maand op fitniss
heb op een speciale weegschaal gestaan daar kwam een bonnetje uit en daar stond dit op

lichaamstype standaard
geslacht man
leeftijd 17
lengte 1,80
gewicht 63.4 kg
bmi 19.6
bmr 7514 kj
1796 kcal
weerstand 533
vet % 8.2%
vet-massa 5.2 kg
vet vrije massa 58.2 kg
lichaamsvocht 42.6 kg

zoals jullie denk wel zien is me vet percentage veels te laag dat moet minimaal 14% zijn en me vet massa moet minimaal 9.5 kg zijn maar et probleem is ik ben een slechte eter ben ik altijd al geweest nu nog steeds. lus bijna niks is er geen andere manier om aan tekomen met 1 of ander middeltje ofzo???
of een bepaalde voeding shit??
en ben ook van plan creatine te gaan halen is dat verstandig ???

groeten jeroen
 
kom op man als je groot wilt worden moet je gewoon flink gaan eten
en creatine word je nie ech zwaarder van.
 
je moet de meest smerige dingen eten, dan ben je blij als je een bord vol met groente krijgt. Ik luste vroeger ook niet veel en 2 jaar geleden ook niet. Maar ik eet nu dingen om de vitamine en mineralen en andere voedingsstoffen die erin zitten en niet om het lekker te vinden.
En creatine zou ik nog even mee wachten want in het begin ga je toch hard vooruit.
 
ja das makkelijk gezegt maar is er niks voor dan me broer traint ook die is ook pas begonnen en die gebruikt creatine amonizuur ofzo en hij heb ook van die repen als die die op eet zit die helemaal tot aan ze strot vol????

gr jeroen
 
juist, ik eet sommige dingen niet omdat het lekker is maar omdat ik het nodig heb, boeit mij de smaak nou, als ik het maar binnekrijg, kan niet zeggen dat ik brinta met melk ech lekker vind,maar giet het toch binne paar minuten naar binnen.
 
maar weet jij niet dan of er wat is der voor???? dat je vet aan komt??

gr jeroen
 
Elke dag een pot pindakaas doet wonderen!

Dus als je iets eet, pindakaas erop;)
 
wie ken me helpen je heb er iets voor?? dat je vet snel aan komt maar weet niet hoe et heet wie weet dat wel?????? en waar ken ik et halen
gr jeroen
 
Dat heet 'junkfood'. :D

Jongen, ga is gewoon goed eten, bekijk hier eens wat stickies/voedingsschema's van andere mensen & stel je eigen voedingsschema samen.
 
:rolleyes: Je kan toch gewoon bijna niet geloven dat zo'n jongen serieus is he.....
 
Iedereen op dit forum ligt te janken dat ie het vet niet kwijt komt en jij wilt het omgekeerde. Laat een omgekeerde liposuctie doen!
 
clean bulken moet je gaan doen. elke dag zorgen dat je boven je onderhoud gaat eten.

check de link in mijn signature hieronder maar eens.
 
Je moet werken aan je motivatie:

Kies/maak een foto van jezelf waar je helemaal niet tevreden over bent. Zoek op internet een foto van hoe je er wil uitzien. Plak beide fotos naast één op een blad en telkens als je gaat eten pak je dat blad erbij.

Wees keihard voor jezelf en prent het in je kop dat je een grassprietje bent, een twijgje, een veertje,...

Zorg ervoor dat je zo opgefokt bent dat je zelf str*nt zou eten moest het goed voor je zijn.
 
Back
Naar boven