MuscleMeat

slechte genen/lichaamstype

d4v1d

Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
76kg
Vetpercentage
12%
is het waar dat als gezegd word dat je (slechte genen) (verkeerd lichaamstype) heb dat je nooit een top bodybuilder of die richting kan worden?
of is het allemaal onzin en kan iedereen het met genoeg discipline en altijd hard traine en goed eten ver schoppen wat voor lichaamstype of gene dan ook?.
En wat heeft jullie gemotiveerd om zo ver te kunnen komen toen jullie begonnen.

tuurlijk heb je aanleg nodig om een grote BBer te worden, een prof voetballer is ook niet alleen zo goed omdat hij zijn best doet!

maar wat zijn je doelen?

voor de meeste zijn hun doelen prima haalbaar wanneer ze daar vol voor gaan.

• Topic Starter Topic Starter
me doel is zo iets al jeff seid of supaturk niet het zelfde maar die richting dus niet al te groot.

De top? nee.

Daar moet je een van de weinige uitblinkers voor zijn qua genen, je hebt tonnen aan geld nodig / de juiste sponsors / connecties / begeleiding.

Een redelijk fysiek bouwen oke, maar de top is voor een select groepje mensen weggelegd.

De meeste mensen die zeggen slechte genen te hebben, gebruiken het al excuus omdat ze als een p*ssy trainen of eten als een baby.

ik bedoelde met niet te groot dat me doel geen ronnie coleman is
en idd daarom vroeg ik me af of het niet gewoon een excuus is (slechte gene)
wat is wel realistisch haalbaar

De size die hij heeft is mogelijk om te krijgen. De conditie (bodyfat, hardheid en uitlijning) niet. Is groot deel genen en een beetje hulp van de juice.

Zo'n Jeff Seid is echt wel te redden als je voeding, rust en training tiptop in orde zijn en je er zat juice bij pakt. Niet binnen nu en een half jaar maar 't kan prima.

Wat heeft jullie altijd gemotiveerd en wat zijn jullie haalbare doelen die jullie gesteld hebben ?

Doelen hoog stellen, dan blijven je prioriteiten hoog en dus blijf je je best doen. Ook al is het misschien onhaalbaar.

Jeff Seid is mogelijk, met juice en 5 jaar trainen. Zijn aanhechtingen en hardheid zoals gezegd werd zal bij jou anders zijn.

Zou me sws richten op kleinere dingen die je aan jezelf anders wilt. Of het totaalplaatje dan op Jeff Seid gaat lijken, is weer veel te ver in de toekomst. Je kan je er hoogstens door laten inspireren.

Treed nooit in de voetsporen van iemand anders. Dus niet in de voetsporen van Jeff Seid. Veel trainen, eten, slapen, lezen en met mensen omgaan die tot de top behoren, is een manier om er te komen. Het ligt er maar net aan hoeveel je over hebt om groot en sterk te worden. Wil je dagelijks hard trainen? Wil je anabolen gebruiken? Wil je alles leren wat met bodybuilding te maken heeft? Als je al die antwoorden met een dikke vette ja beantwoord, dan win je het van de genenverhaal. Motivatie is zeer belangrijk. Niemand hier kan zeggen of jij over 20 jaar tot de top behoort. Dat wisten de mensen die tot de top behoorden zelf ook niet. Misschien helpt het om autobiografische boeken te lezen van bodybuilders? Dan kun je zien hoe het hun is vergaan na al die jaren keihard trainen.

Heel erg bedankt voor de uitgebreide reacties

jeff seid? wie is dat? Ken je leroy Kakiay niet? een true natural hoor!! Neem hem maar als doel !

Genen spelen natuurlijk wel mee, maar tenzij je mikt op het zijn van de #1 bodybuilder alive zou je alsnog vrij goed moeten kunnen slagen.

Hallo allemaal ik ben sinds vandaag nieuw hier,
Ik heb een paar vraagjes.
Ik heb een beetje overgewicht en wil graag spieren gaan kweken nou is mijn vraag wat kan ik het beste doen en wat voorn voeding schema het beste er bij past.
Ik heb een ongeveer een jaartje kickboks gedaan maar maar mijn lichaam werd er niet strakker van wel veel afgevallen was toen rond de 100 kilo.. Daarna zwanger geweest 12 kilo aan gekomen en was die ook zo weer kwijt.
Ik zit al een paar dagen te denken wat ik wil ik heb brede heupen met kwabbeltjes om het maar ff zo te zeggen haha die moeten weg maar op de een of andere manier krijg ik het niet voor elkaar.
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe of wat ik het beste kan doen?
Al vast bedankt.

Hallo allemaal ik ben sinds vandaag nieuw hier,
Ik heb een paar vraagjes.
Ik heb een beetje overgewicht en wil graag spieren gaan kweken nou is mijn vraag wat kan ik het beste doen en wat voorn voeding schema het beste er bij past.
Ik heb een ongeveer een jaartje kickboks gedaan maar maar mijn lichaam werd er niet strakker van wel veel afgevallen was toen rond de 100 kilo.. Daarna zwanger geweest 12 kilo aan gekomen en was die ook zo weer kwijt.
Ik zit al een paar dagen te denken wat ik wil ik heb brede heupen met kwabbeltjes om het maar ff zo te zeggen haha die moeten weg maar op de een of andere manier krijg ik het niet voor elkaar.
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe of wat ik het beste kan doen?
Al vast bedankt.

pics?

Terug
Naar boven