XXL Nutrition

slechte hoofdhuid middeltjes? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
3.264
Waardering
5
Ik heb een slechte hoofdhuid. Dwz; snel geiriteerd en rood. Heb lang haar ongeveer tot over mijn wangen. Was mijn haar gewoon een keer of 2-3 per week (1 x per week heel goed).

Draag nauwelijks gel (15 x per jaar).
En kam mijn haar zelden.

Iemand een goed middeltjes specifiek voor de hoodhuid (voedzaam ed)?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
De sulfaten die in shampoo zitten, zijn gewoon echt nasty shit. Heb je er al eens aan gedacht om je haren maar één keer in de week met (verdunde) shampoo te wassen en de andere keren alleen met conditioner? Conditioner heeft ook een reinigende werking, maar is veel minder agressief dan shampoo en dus beter voor je hoofdhuid en je haren.
 
Sorry heb alleen tips voor een slechte voorhuid :D
 
Wat een viespeuk, je was je haren toch gewoon twee a drie keer per dag onder de douche?
 
Probeer eens rooscure.. kan je gewoon kopen bij de etos
 
Je kan een nizoral houdende shampoo proberen, moet je maar ff met je arts overleggen.
 
zal eens kijken. Bedankt voor de reacties. Het is meer dan roos. Het is gewoon echt snel geiriteerd,gevoelig en soms bloederig. Dat heeft niets met goed of slecht wassen te maken. Wanneer ik het kam; is het helemaal een ramp (bloederig,jeukerig).
 
naar de dokter gaan. Kan goed eczeem zijn, heb ik zelf ook gehad. Dat is met een voorgeschreven zalfje zo verholpen.
 
Ik gebruik momenteel Dermolin shampoo moet nog even afwachten of het goed werkt. Heb er wel genoeg verhalen over gelezen dat het erg goed moet werken.
En ik heb emu olie besteld in capsule en gewoon olie vorm ....misschien heb je hier wat aan
 
Back
Naar boven