Fitness Seller

Slechte houding

Bezoekers in dit topic

Ik denk eigenlijk aan Bent over Rowing dan train je het gedeelte tussen je schouderbladen, misschien dat dit je houding ook ten goede komt als deze spieren zich versterken.
Succes.
Willem 2.
 
johanqq zei:
Weet iemand misschien oefeningen om m'n houding te verbeteren? Ik loop een beetje voorovergebogen met m'n schouders wat naar voren.

Zelf zat ik te denken aan oefeningen voor de achterkant schouders en lange rugspier.

Zoals velen al hebben gezegd is het gewoon iets wat je moet aanleren. Ik weet ook bijna zeker dat het iets te maken heeft met je karakter. Je moet er dus gewoon op letten. Er is ook een oefening voor, al heb ik die zelf nooit geprobeerd.
De bedoeling is dat je een boek op je hoofd legt en dan de kamer doorloopt zonder het boek van je hoofd te laten schuiven. Dan dwing je jezelf om recht op te staan. Nogmaals, ik heb het zelf nooit gedaan, maar het klinkt wel logisch.
Je kunt ook met je rug tegen de muur gaan staan en ervoor zorgen dat je hielen, billen, schouders en hoofd de muur raken. Dan heb je ook een beetje een idee van een goede houding.

En ten slotte: als je een goede houding aanneemt dan lijk je ook nog eens een stuk groter (eigenlijk ben je dat dan ook echt).

Saint
 
Back
Naar boven