XXL Nutrition

Slechte kant goed ontwikkelen.

Bezoekers in dit topic

aaj01

Novice
Lid geworden
14 apr 2015
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
77kg
Ik fitness nu 5 maanden en begin resultaat te zien. Let goed op mijn voeding word sterker en val af. Maar toch weet ik niet goed hoe ik mijn slechte kant moet trainen dit ziet er minder ontwikkeld uit dan de (in mijn geval linker kant) wat kan ik hier geregen doen en is het wel gelijk te krijgen?
 
Per kant trainen.

Welke spiergroepen zijn minder ontwikkeld?
 
Buikspieren en helaas heb ik me laten vertellen dat dat vrij moeilijk is te doen. Kan ook een fabel zijn.
 
Alleen buikspieren?

Kan je idd niks aan doen...
Ene kant van mijn buikspieren is mooi/recht en de andere is zo scheef als het maar kan.

Kut genen :(
 
En de een is dikker maar door gewoon te trainen kan ik dat dan nog enegzinds verbeteren?
 
En de een is dikker maar door gewoon te trainen kan ik dat dan nog enegzinds verbeteren?

Gewoon trainen en hopen dat het verbeterd, anders pech...
Bij mij is het niet veranderd trouwens.

Wel verzwaarde buikspieroefeningen doen, geen sit ups ofzo...
 
Crunches op het apparaat ongeveer 50killo maar nu veel herhalingen op minder gewicht voor spierconditie
 
Crunches op het apparaat ongeveer 50killo maar nu veel herhalingen op minder gewicht voor spierconditie

Rope crunches, ab roller enzo zijn goede oefeningen
 
Ai moet nog veel leren heb je er toevallig een instructie filmpje van?;)
 
Op Youtube vind je veel oef. maar zoek er verschillende filmpjes over zodat je weet hoe je de techniek moet uitvoeren. Sommige trekken op niks qua techniek.
 
Dankje ik was idd al even aan het surfen! Overigens ben ik wel deze week met wat nieuwe oefeningen begonnen moet wel zeggen dat sommige dingen wel wat onnatuurlijk aanvoelen op het moment maar dat zal wel te maken hebben met een gebrek aan herhaling.
 
meeste profs hebben ook fucktup abs-genen so what? blijven trainen.
 
Gewoon blijven trainen idd, veel oefeningen gebruiken je abs bijv.als stabilisator. Vind zelf voor de buikspieren leg en knee raises lekker, kan je ook om en om met de benen doen, ook al twijfel ik dat je dan één bepaalde kant aanspreekt, iemand hierover info?
 
Of gewoon op het gewicht instellen dat mijn slechte kant net kan hebben maar mijn goede kant makkelijk om daar mee te verhogen als de kant bij getrokken is. Is dat een goede remedie?
 
Hoe veel anders is die slechte kant?
Lijkt me namelijk erg sterk na 5 maanden training en je huidige stats
 
Back
Naar boven