XXL Nutrition

Slechte start sarms stack

Bezoekers in dit topic

Matti84

Novice
Waardering
4
Lengte
1m87
Massa
92kg
Dag allen,

Volgende ervaring is persoonlijk. Maar wil het toch even delen.
In het verleden al meermaals sarms geprobeerd. Meestal lgd of mk 677. Nooit problemen ervaren. Nooit grote onderdrukking ervaren en altijd pct gebruikt.

Een goeie week geleden, een 9 tal dagen gestart met een sarms stack lgd 5mg-cardarine 10mg-ostarine 10mg -mk677 ook 10mg.

Voelde me laatste 2 dagen onrustig, slecht slapen, drukkend gevoel in borst, onregelmatige hartslag. Training ging heel moeizaam in de gym, overmatig zweten, onrustige hoge hartslag en snel buiten adem. Dacht dat het de pre workout was, maar het was maar een halve scoop, dusja, kan het maar van 1 ding komen.
Dus even bij de huisarts langsgeweest, en hoge bloeddruk vastgesteld en atrium fibrillatie ( hartstoornis).
nooit eerder last van gehad. Behalve dan na het nemen van deze sarms.
ik stop er dan onmiddelijk mee, ik zie ook niet direct andere oorzaken die dit in gang konden zetten.
Dus hopelijk komt dit binnen een weekje of meer terug ok.
De ganse rotzooi vliegt sowieso de vuilbak in.
Misschien geen zuiver product gekregen, wie zal het zeggen, het blijft zoeken tussen al die merken, maar merknaam kan ik hier nu even niet opnoemen. Alles leek wel ok.
Sowieso een stack om niet meer te doen.
Vanaf nu enkel nog een 1 maal per jaar een test enanth kuurtje. Prikje en klaar.
Ben er echt klaar mee met al die pillen rotzooi.
Geen advies, maar ik blijf weg van die sarms.
Het is absoluut niet zonder gevaar voor iedereen.
Wou dit even kwijt.

Greetz.

Dag allen,

Volgende ervaring is persoonlijk. Maar wil het toch even delen.
In het verleden al meermaals sarms geprobeerd. Meestal lgd of mk 677. Nooit problemen ervaren. Nooit grote onderdrukking ervaren en altijd pct gebruikt.

Een goeie week geleden, een 9 tal dagen gestart met een sarms stack lgd 5mg-cardarine 10mg-ostarine 10mg -mk677 ook 10mg.

Voelde me laatste 2 dagen onrustig, slecht slapen, drukkend gevoel in borst, onregelmatige hartslag. Training ging heel moeizaam in de gym, overmatig zweten, onrustige hoge hartslag en snel buiten adem. Dacht dat het de pre workout was, maar het was maar een halve scoop, dusja, kan het maar van 1 ding komen.
Dus even bij de huisarts langsgeweest, en hoge bloeddruk vastgesteld en atrium fibrillatie ( hartstoornis).
nooit eerder last van gehad. Behalve dan na het nemen van deze sarms.
ik stop er dan onmiddelijk mee, ik zie ook niet direct andere oorzaken die dit in gang konden zetten.
Dus hopelijk komt dit binnen een weekje of meer terug ok.
De ganse rotzooi vliegt sowieso de vuilbak in.
Misschien geen zuiver product gekregen, wie zal het zeggen, het blijft zoeken tussen al die merken, maar merknaam kan ik hier nu even niet opnoemen. Alles leek wel ok.
Sowieso een stack om niet meer te doen.
Vanaf nu enkel nog een 1 maal per jaar een test enanth kuurtje. Prikje en klaar.
Ben er echt klaar mee met al die pillen rotzooi.
Geen advies, maar ik blijf weg van die sarms.
Het is absoluut niet zonder gevaar voor iedereen.
Wou dit even kwijt.

Greetz.
Niet zo best kerel en nu, cardioversie? Om je hart weer normaal te laten lopen?
Succes👍

• Like
Waarderingen: K82
Niet zo best kerel en nu, cardioversie? Om je hart weer normaal te laten lopen?
Succes👍
Ik moet nu de komende week elke dag een paar keer mijn bloeddruk nemen en noteren, alsook mijn hartslag monitoren in rust en noteren. Volgende week bij de cardioloog langs en dat wordt veronderstel ik een ecg bakje dragen voor 24 u of een aantal dagen, en afhankelijk van al de resultaten samen volgt er een eventuele behandeling met medicatie of meer.
Het kan zijn dat mijn hartritme na een 7 tal dagen zichzelf 'reset' naar een normaal sinusritme, maar dat weten we dus pas binnen dit en een week, 2 weken. Wordt dus vervolgd.

• Heart
Nou beter niet meer doen dan.
Wat zei de dokter over de sarms?

En als je pre out nodig hebt om een goede training te doen, ben je waarschijnlijk te moe om te trainen, en kun je beter rusten. En 1 zo'n kuurtje maakt je lichaam alleen maar in de war. Er zijn vast wel andere pijlers van krachttraining waar je wél aan kunt werken, betere voeding, betere trainingen, langer slapen.

• Like
Ik moet nu de komende week elke dag een paar keer mijn bloeddruk nemen en noteren, alsook mijn hartslag monitoren in rust en noteren. Volgende week bij de cardioloog langs en dat wordt veronderstel ik een ecg bakje dragen voor 24 u of een aantal dagen, en afhankelijk van al de resultaten samen volgt er een eventuele behandeling met medicatie of meer.
Het kan zijn dat mijn hartritme na een 7 tal dagen zichzelf 'reset' naar een normaal sinusritme, maar dat weten we dus pas binnen dit en een week, 2 weken. Wordt dus vervolgd.
Hoop dat het zichzelf reset, dat geluk had ik niet.
Je zit dus nog niet aan xarelto en de sotalol?
Wees wel open en eerlijk met de cardioloog zodat ie een helder en juist beeld kan schetsen van eventuele oorzaak.

Sterkte en succes er mee.

En als je pre out nodig hebt om een goede training te doen, ben je waarschijnlijk te moe om te trainen, en kun je beter rusten. En 1 zo'n kuurtje maakt je lichaam alleen maar in de war. Er zijn vast wel andere pijlers van krachttraining waar je wél aan kunt werken, betere voeding, betere trainingen, langer slapen.
Goeie bak havermout met soms een kop koffie, anderhalf uur voor het trainen.
Dat is mijn pre workout.

Pfff goed klote lijkt me. Zijn sarms niet een beetje in de experimentfase nog ?

Pre workout drink ik een kopje groene thee en neem ik een stukkie fruit. Doe het daar goed op. Trainen zet je sowieso wel weer aan. Cortisoll

Goed dat je op de gevaren wijst. Kan iedereen overkomen.

• Like
Hoop dat het zichzelf reset, dat geluk had ik niet.
Je zit dus nog niet aan xarelto en de sotalol?
Wees wel open en eerlijk met de cardioloog zodat ie een helder en juist beeld kan schetsen van eventuele oorzaak.
Nee voorlopig nog geen medicatie. Sowieso weet mijn huisarts alles. Op dat vlak kan ik zeker open communiceren zonder zorgen. Liegen heeft ook geen zin, dan houd je jezelf toch voor de gek en help je jezelf ook niet vooruit.

De huisarts raadde de sarms uiteraard ten sterkste af. Hij weet ook dat ie me niet kan tegenhouden als ik iets wil proberen.
Maar em zei zelfs ook dat ik nog beter af was met mijn testkuur dan de pillen die ik nu nam. Want dan liet ik mijn waarden checken nadien.
Ja pre workout is niet gezond, maar gezin 2 kids, volcontinu job, drukke agenda ernaast, jullie kennen het ongetwijfeld ook wel....het is soms zoeken naar tijd om consistent te trainen en ook op dat moment net de energie te hebben.
Ik moet nu sowieso zonder cafeine verdertrainen de komende week en het wat rustiger aan doen. Sowieso moetk op zoek naar een gezond alternatief met minder cafeine.
Lesje is sowieso geleerd. De waarschuwing komt wel even binnen.

De huisarts raadde de sarms uiteraard ten sterkste af. Hij weet ook dat ie me niet kan tegenhouden als ik iets wil proberen.
Maar em zei zelfs ook dat ik nog beter af was met mijn testkuur dan de pillen die ik nu nam. Want dan liet ik mijn waarden checken nadien.
Ja pre workout is niet gezond, maar gezin 2 kids, volcontinu job, drukke agenda ernaast, jullie kennen het ongetwijfeld ook wel....het is soms zoeken naar tijd om consistent te trainen en ook op dat moment net de energie te hebben.
Ik moet nu sowieso zonder cafeine verdertrainen de komende week en het wat rustiger aan doen. Sowieso moetk op zoek naar een gezond alternatief met minder cafeine.
Lesje is sowieso geleerd. De waarschuwing komt wel even binnen.
Laat het je niet van de wijs brengen en dat je het ziet als reden om maar een pre-workout te moeten nemen.

Eerlijk gezegd zijn het allemaal excuusjes, niet slecht bedoeld hoor maar het is wel allemaal een excuus. De brug stond open, mijn fiets was gejat, hond heeft mijn sleutels opgegeten bla bla bla....allemaal mindfuck. Geloof me.

Als je denkt dat je die pwo nodig hebt omdat je het zo zwaar hebt, dan programmeer je je eigen mind om het ook echt zwaar te hebben.

Laat je niet gek maken.

Respect.

Back
Naar boven