AndroidHealthClinic

Slechtste advies die je ooit kreeg

Bezoekers in dit topic

Als je bij push ups traag naar beneden gaat, train je je biceps.

Als je bij side bends de 2 kanten tegelijk traint, ben je sneller klaar.
 
"Een échte atleet heeft aan 12kg genoeg om z'n hele lichaam te trainen".

Is letterlijk zo tegen me gezegd door de sportschool eigenaar in de gym waar ik de eerste 3 jaar heb getraind. Ik vroeg aan hem of er ooit zwaardere dumbbells kwamen, en toen kreeg ik dus dat als antwoord. Dumbbells gingen daar tot 34kg.
 
"Een échte atleet heeft aan 12kg genoeg om z'n hele lichaam te trainen".

Is letterlijk zo tegen me gezegd door de sportschool eigenaar in de gym waar ik de eerste 3 jaar heb getraind. Ik vroeg aan hem of er ooit zwaardere dumbbells kwamen, en toen kreeg ik dus dat als antwoord. Dumbbells gingen daar tot 34kg.

in de gym waar ik train staat een kerel altijd db te gebruiken van tot 16 kg ongeveer. en geloof me die zou het beste fysiek hebben van heel dbb:D
 
in de gym waar ik train staat een kerel altijd db te gebruiken van tot 16 kg ongeveer. en geloof me die zou het beste fysiek hebben van heel dbb:D

Onthoud wel dat Ed van Amsterdam hier ook zit he :D

Maar wel bijzonder dat zo iemand dan een goed fysiek kan hebben. Wat voor sport doet hij dan er naast, of is hij chemisch ondersteund?
 
Voor het trainen 2 rauwe eieren in je glas bier doen en dat opdrinken, daar wordt je echt breed van jonge
 
dat ik beter in de bouw kon gaan werken ipv krachttraining te doen
 
Onthoud wel dat Ed van Amsterdam hier ook zit he :D

Maar wel bijzonder dat zo iemand dan een goed fysiek kan hebben. Wat voor sport doet hij dan er naast, of is hij chemisch ondersteund?

misschien een hoop fast-twitch vezels en traint ie met high reps ?
 
One joint a day keeps the doctor away
 
Eerst je natural max behalen, dan pas kuren..
 
koop internet aandelen...
 
Ik geef alleen maar slechte adviezen.
 
Eerst je natural max behalen, dan pas kuren..

haha jij stond toch juiced up op de ybf?

ontopic: brede grip gebruiken bij deadlift, gaan kuren om heel te blijven, niet wijd squatten want dat is slecht voor je knieen.
 
Eerst je natural max behalen, dan pas kuren..


idd een k*t advies :(

het moet idd zijn : "Eerst je natural max behalen, daarna natural blijven"
 
nou?

van een vriend:
nee bij vrouwen betekent ja
ja betekent in de kont
misschien betekent triootje

Dus je bent nu nog steeds maagd?
 
Ik luister nooit naar advies, dus kan me ook niet herinneren welke ik het slechtste vond. :)
 
Back
Naar boven