MuscleMeat

slechtste spiergroep... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Robin1

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
2.768
Waardering
0
Nou wordt er altijd gesproken over de BESTE spiergroep ed...maar ik wil wel eens weten wat een ieder nou zijn of haar SLECHTSTE spiergroep vind...
 
die vieze vuile gore teringborst!!!!!!!!!!

gvd !


die moet groeien !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Ook borst denk ik en onderste buikspieren
 
Borst!
Weet niet hoe slecht t.o.v. de rest, omdat ik nu nog te hoog bf%heb, maar blijft slecht.
 
me penis! hoe ik hem ook train, hij word maar niet groter! :D


nou ff zonder dollen: kuiten! groeien ab-so-luuut niet!!
 
borst en dan met name de bovenkant.
 
Kuiten(zullen meer mensen vinden) en toch ook wel wat Ilya zegt, de bovenkant borst...
 
Bij mij de schouders en onderarmen. Groeien nog niet echt super mee :(
 
Borst en dan met name het gedeelte vanaf de sleutelbenen naar beneden/midden ('driehoek').

Groet Smalluser :thumb:
 
Borst, mijn 1RM voor bankdrukken is maar 32,5 kg en nu ws minder...

Espi
 
Ook bij mij is de borst veel te klein, maar kan ook te maken hebben dat ik weinig weeg.
 
kuiten en lats
 
Biceps.

Altijd qua kracht een sterk onderdeel geweest, maar qua groei slecht.
 
Originally posted by 3XL
Biceps.

Altijd qua kracht een sterk onderdeel geweest, maar qua groei slecht.

Maar als je sterker wordt, groeit de biceps dan ook, of blijven ze hetzelfde ondanks de grotere kracht?

In combinatie met welke spiergroep(en) train je ze?
Heb je ze wel eens geprioriseerd?

Misschien moet je net als ik doe, 1 dag in de week alleen biceps trainen. Werkt bij goed:D .
 
Ik zeg niet dat ze niet groeien(armen zijn rond de 50cm koud, bij 12%). Maar in verhouding tot andere spiergroepen minder (vandaar slechtste spiergroep)

Ik heb ze al op 1001 maniere getraind, maar ze hebben gewoon minder aanleg als andere delen :(
 
Originally posted by 3XL
Ik zeg niet dat ze niet groeien(armen zijn rond de 50cm koud, bij 12%). Maar in verhouding tot andere spiergroepen minder (vandaar slechtste spiergroep)

Ik heb ze al op 1001 maniere getraind, maar ze hebben gewoon minder aanleg als andere delen :(

Verwachtte eigenlijk dit antwoord wel, aangezien je al zo lang traint en dan al zo'n beetje alles hebt uitgeprobeerd.

Iedereen heeft wel minpunten, en bij jou blijft je biceps wat achter. Is dan genetisch en kun je niks aan doen. Houdt het gewoon op wat biceps betreft. Gewoon vechten voor elke mm op je biceps.
Heeft ook zijn charmes. Elke mm die je daar weet te winnen waardeer je ook veel meer als bijvoorbeeld op je benen (als dee snel groeien):D .
 
Back
Naar boven