AndroidHealthClinic

"Slik jij ook creatine?"

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

KleineSpanjaard

Cool Novice
Lid geworden
13 jul 2012
Berichten
246
Waardering
41
Lengte
1m72
Massa
80kg
Wow, ik was dus klaar met werken, had mijn werkkleding uitgedaan en stond dus in mijn t shirt klaar om mijn uren op te schrijven.


Komt er een collega, kijkt een tijdje en vraagt: "Ga je ook naar de sportschool?"
Dus ik: "Ja."
Hij: "Heb je ook een trainingsschema?"
Ik: "Ja, maandag borst en triceps, woensdag rug, biceps, buik en vrijdag schouders en benen."
Hij: "Okee, ik ook zoiets. Hoelang train je al?"
Ik: Uhm anderhalf jaar ongeveer.
Hij: "Ik nu ongeveer 2 weken maar word niet echt groter.. Slik je ook creatine?"
Ik: "Ja.. Ik neem 5g creatine na de training. En hoevaak jij?"
Hij: "Ooh, nou ik gebruik die rotzooi niet."
Ik: "Creatine zit ook in je standaard voeding, en het zit sowieso al in je lichaam"
Hij: "Oh, in dat geval ga ik ook maar wat bestellen, want groei zo natuurlijk voor geen meter."


Dit soort mafkezen kom ik regelmatig tegen. Ik wou dit even delen met jullie om te laten zien hoe dom sommige mensen zijn. Dit gesprek was ongeveer een half uur geleden op mijn werk.

Zou leuk zijn om hier een topic van te maken waar vergelijkbare verhalen worden gedeeld, valt er nog wat te lachen ;)
 
maar ik heb gelezen in mens health dat.... argumenten krijg je vaak ook :p
 
ja zou echt lachen zijn als we zn topic zouden hebben !!













.........
 
Dat is grappig, want een collega was net klaar met zijn werk en toen vroeg ik aan hem: "Ga je ook naar de sportschool?"
Dus hij: "Ja."
Ik: "Heb je ook een trainingsschema?"
Hij: "Ja, maandag borst en triceps, woensdag rug, biceps, buik en vrijdag schouders en benen."
Ik: "Okee, ik ook zoiets. Hoelang train je al?"
Hij: Uhm anderhalf jaar ongeveer.
Ik: "Ik nu ongeveer 2 weken maar word niet echt groter.. Slik je ook creatine?"
Hij: "Ja.. Ik neem 5g creatine na de training. En hoevaak jij?"
Ik: "Ooh, nou ik gebruik die rotzooi niet."
Hij: "Creatine zit ook in je standaard voeding, en het zit sowieso al in je lichaam"
Ik: "Oh, in dat geval ga ik ook maar wat bestellen, want groei zo natuurlijk voor geen meter."
 
gast hiervoor bestaat de annebole sectie

ik blijf liever naturel
 
Creatine is ook niet goed voor je, krijg je een klein derde beentje van ik zou niet aan anabolen beginnen

Ook moet je niet slikken joh dat is slecht voor de lever als je het zou doen zou dan spuiten!
 
Laatst bewerkt:
Ben meer een fan van '10 Inch Creatine' van BBC Nutrition.
 
creatine kun je wel slikken in capsule vorm :yarly:
 
Ik spuit creatine het zijn net mini bouw steentjes om groter te lijken :O
 
Nee maar ik slik wel annebols.
 
geef mij maar die protein shakes, daar gain ik het best op
 
Ik prop altijd creatine via mijn anus naar binnen voor instant opname. Vaak als hier iemand in huis is laat ik bijvoorbeeld mijn moeder een rietje vol creatine mijn anus in blazen. Mocht er niemand zijn doe ik het met een trechter.
 
Dan ben je toch niet zo'n kleine spanjaard meer!
 
Is al een topic voor, locked.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven