AndroidHealthClinic

Slim fast (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RobbieH

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
865
Waardering
0
Zag vandaag slim fast in de supermarkt staan en was nieuwsgierig naar wat erin zit.
Maar daar zit dus gewoon SUIKER in...
All koolhydraten die erin zitten ( 34,5 gr per blikje ) zijn helemaal alleen suiker.
Beetje vaag of ligt dat aan mij???
 
wel 0% VET HE !!!!

irritante commerciele producten :(
 
trouwens sommige debielen echt debielen....

Denken dat omdat suiker sneller opneemt je er minder dik van word ofzo...

mensen wel eens meer van gehoord?
 
"nu met 0%vet. tis amazing john."
"Ja, mike t bevat alleen ontzettend veel suikers"
"maar wat houdt dat dan in, john?"
"Nou, mike, dat betekent dat je er alsnog een vet zwijn van wordt"
"maar...dat wil zeggen dat het product dus niet helpt"
"precies, Mike, precies"


deze beelden berusten niet op de werkelijkheid.

flauw ja, maar er zijn nog zoveel mensen die er intrappen omdat ze niet beseffen wat de gevolgen van overmatig suikergebruik zijn.
 
Daar denken ze niet aan. Ze denken alleen even een slimfast shake nemen dan vak ik snel wat kilo's af. Maar ja ze denken niet verder na. Het moet allemaal snel.

Ik zie ook zo vaak dat ze soms maar 1 x per dag eten of zichzelf uithongeren en dan ook nog zeuren dat ze zich slap voelen.
 
Originally posted by Dutchgirl
Daar denken ze niet aan. Ze denken alleen even een slimfast shake nemen dan vak ik snel wat kilo's af. Maar ja ze denken niet verder na. Het moet allemaal snel.

Ik zie ook zo vaak dat ze soms maar 1 x per dag eten of zichzelf uithongeren en dan ook nog zeuren dat ze zich slap voelen.
 
34 gram da's 140 kcal per maaltijd ... daar val je echt wel van af... spieren vocht en vet.. in die volgorde :(
 
[Link niet meer beschikbaar]

moet er nog meer gezegd worden? :D
 
Echt gemeen eigenlijk, al die onwetende vrouwen...
Mijn vriendin vertelde laatst ook dat ze af wil vallen en op werk nu alleen een vetvrije yoghurt eet en wat salade.
Tsja die vetvrije yoghurt daar zit waarschijnlijk dus ook suiker in.
Ben haar al veel dingen uit aan het leggen maar ze vind bijv bruine pasta vies en wil alleen witte eten.
Tsja wil je lekker eten of wil je lekker zijn :) ( ze is trouwens al lekker hoor :p )
Snap niet dat sommige mensen iets dan niet kunnen eten....
Iets niet laten staan snap ik dan wel weer een beetje maar waarom niet iets gewoon naar binnen proppen???
 
klopt, men denkt dat je bij producten voorzien van kreten als vetarm, dieet en caloriearm veel kan eten zonder aan te komen....
 
Originally posted by Scighera
klopt, men denkt dat je bij producten voorzien van kreten als vetarm, dieet en caloriearm veel kan eten zonder aan te komen....

En dat terwijl er dus wel gewoon suiker in zit en dat je daar sneller dik van word dan van vet.
 
ze zullen wel afvallen. Mensen die hiertoe overgaan zijn meestal zo onzettend desperate dat ze dit ook weleens willen proberen.

Dan gaan ze de eerste tijd op 2 blikjes per dag en een zakje soep :D Dan verliezen ze hun maaginhoud en denken ze 2kg te zijn afgevallen. Later dan kunnen ze die beperkte hoeveelheid voedsel niet meer aan, gaan ze meer eten, en vallen ze weer wat af. Maar uiteindelijk komt alles er weer aan.
Ik vind dit pure misleiding en vind dat de reclame Code commisie hier wat aan zou moeten doen.
Slim fast..........een glas water met 4 grote scheppen tafelsuiker.

en weet je ?
je kunt die mensen er ook niet vanaf brengen. Ik heb al zo vaak aangeboden om een collega van mijn vriendin een handje te helpen, maar mevrouw prefereert slim fast, blijkbaar. Nu is ze zo vet als modder, wat ze al was, terwijl ik in 6 weken 5,5kg verlies.

Vervelend he :D
 
doet me denken aan een vroegere vriendin van me waar ik helemaal stapel op was. Die zag er zo ontzettend lekker uit. prachtig figuur en alles erop en eraan (glazen oog, houten been, haak aan de hand:D )
sorry, on t weer niet laten. Ik was kind aan huis bij haar en trok ook veel op met haar broers.Maar die vond zichzelf op een gegeven moment te dik. ik verklaarde haar voor gek en ik was niet de enige. Maar zij bleef volhouden met als gevolg dat ze minder ging eten tot ze op een gegeven moment amper nog at. En heel vreemd maar waar, ze kwam gewoon aan.

haar kont was als eerste aan de beurt voor de metamorfose van het jaar. wat eerst een lekkere strakke ass was veranderde langzaam in een grotere kont. maar zij zag gewoon niet in dat dat dus averechts werkte. ze had een heel negatief zelfbeeld.
ik denk dat dit gold voor meerdere tienermeisjes van de tijd (za was toen 16 en ik praat nu over 5 jaar terug). Na verloop van tijd verwaterde om allemaal redenene het contact en zagen we elkaar nog heel sporadisch. Totdat ik haar drie maanden geleden bij mij op de sportschool zag hardlopen. Nu beseft zij pas wat die periode allemaal met haar heeft gedaan. Ze leeft nu wel een stuk gezonder zonder al die troep van Slim fast en dergelijke zooi. en dit resultaat is weer goed te zien.

moraal van het verhaal: geen idee maar vond het wel t vermelden waard:D
 
Vroeger dronk ik het wel eens in m'n bulk fase tussen m'n maaltijden (zo'n 3 per dag) :D
 
tja, die wondermiddels vergroten voor de 'afvallers' alleen maar jojo effecten, en een lichtere portomonnaie.

@ dandyman

waarschijnlijk zat ze uiteindelijk zo laag in haar KCals dat haar lichaam in spaarstand ging, en zoveel mogelijk als reserve opsloegen en een minimale verbranding had
 
Originally posted by Scighera
tja, die wondermiddels vergroten voor de 'afvallers' alleen maar jojo effecten, en een lichtere portomonnaie.

@ dandyman

waarschijnlijk zat ze uiteindelijk zo laag in haar KCals dat haar lichaam in spaarstand ging, en zoveel mogelijk als reserve opsloegen en een minimale verbranding had

nog leuker ik heb een kameraad..

ga er nu niet meer zoveel mee om, omdat ik niet meer uitga enz...

Die is ehm 1.70 lang ofzo en 105 kg zwaar ( vet van minstens 40 %)

Ook vaak genoeg aangeboden te helpen maar ja werkt niet...
Op zijn school word ie beetje gepest enz,, vind ie niet leuk en daardoor eet ie sochtends etc helemaal niks...

Sweekends werkt ie in een cafetaria jajaja,

Waardoor het eindeffect is dat ie alleen maar vetter en vetter word
 
Originally posted by nilsjei1234


nog leuker ik heb een kameraad..

ga er nu niet meer zoveel mee om, omdat ik niet meer uitga enz...

Die is ehm 1.70 lang ofzo en 105 kg zwaar ( vet van minstens 40 %)

Ook vaak genoeg aangeboden te helpen maar ja werkt niet...
Op zijn school word ie beetje gepest enz,, vind ie niet leuk en daardoor eet ie sochtends etc helemaal niks...

Sweekends werkt ie in een cafetaria jajaja,

Waardoor het eindeffect is dat ie alleen maar vetter en vetter word

aha, de gedachte van: het ontbijt maar overslaan. een veel gemaakte fout helaas
 
Het beste om gewoon aftevallen is altijd gewoon trainen! en op je voeding letten. Is gewoon beetje zwak dat mensen misbruik maken van mensen die over gewicht zijn. Vaak ( niet altijd zeg ik he ) zijn dit soort mensen onzeker en wanhopig. Ik zelf zeg gewoon altijd denk eerst maar ff na waarom je zoveel eet. Eerst moet het in het hoofd omklikken. Dan pas ben je klaar om het lichaamlijk ook aan te pakken :D Das mij mening
 
Niet iedereen die zwaar is, eet te veel. Maar als ik naar mezelf kijk kan ik wel een aantal oorzaken aangeven:
- steevast ontbijt overslaan of een liter sinaasappelsap achterover slaan
- lunch ook regelmatig overslaan
- mezelf 's avonds volproppen met eten dat voornamelijk LEKKER moest zijn.. te weinig groenten en heeeel weinig eiwitten, want vlees eten is SLECHT voor jou en het milieu , wel veel fruit.
Weinig lichaamsbeweging want niet dol op sport... is veranderd door fietsvakanties, later lange-afstandsfietsen en toen wilde ik ook beter presteren en voilà je begint aan KT.
En weinig zelfwaardering... uiterlijk kon me ook weinig schelen. Ik leefde ahw alleen met mijn hoofd en nog steeds interesseren kleren me geen zier... sterker nog, ik zou niet weten wanneer ik voor de laatste keer echt formele kleding heb gekocht.. moet denk ik 5 jaar geleden zijn. Verder alleen sport- of vt-kleding.

Maar zoals ik al zei, als je prestatiegericht wordt in een of andere sport wil je sterker zijn en wil je bij fietsen bergen sneller beklimmen dan zit er weinig anders op dan kilo's kwijt te raken...

Zo is het dus gekomen.. ik ben mijn moeder die ook zelf veel te dik was (haar gewicht ben ik nooit te weten gekomen, maar vermoed rond 90 kg bij 1,53 m) wel dankbaar dat ze me ooit aanried 'nooit aan een dieet' te beginnen.. dat heb ik op het gebruik van die pruts-Herbalife produkten (net zoiets als Slimfast maar dan veel duurder) nooit gedaan. Door het fietsen ging ik echter nog veel meer jojo-en als ik met lijnen gedaan zou hebben, want dat deed ik alleen in het weekend..
Niet eten tijdens fietstochten in het weekend die 200 km of langer waren, paar dagen later de koelkast leegeten, die cyclus herhaalde zich elke week.
Heb het dus zelfs gepresteerd in 1999 700 km niets te eten ...alleen op vetverbranding gereden.. HET recept om moddervet te worden!

Meer en vaker eten leidt tot een lager gewicht.. ik denk dat dat wel de conclusie kan zijn. Die slim-fast produkten dus onmiddellijk dumpen..... of alleen voor bulken gebruiken.
Maar ja.. als ik in de sportschool KT doe met zware gewichten dan zeggen zelfs de mannen tegen me dat ik veel te zwaar train en vrouwen kijken me aan alsof ik gek ben geworden!

Groetjes

Espi
 
ik heb mijn schoonzus ook zover gekregen dat ze 's morgens voor het eten een dik uur gaat wandelen (stevig) en dat ze 5 a 6 maaltijdjes per dag eet. ze weegt dan nu 130 kg, maar ze voelt zich al vele malen beter. Ze is zo dik omdat ze ook ziek is, maar de gestadige groei van dikker worden is nu gestopt. En langzamerhand kan ze dus wat gaan afvallen.
 
Back
Naar boven