Fitness Seller

Slim fit joggingsbroek

Bezoekers in dit topic

Ano_210923

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
26 mei 2016
Berichten
5.459
Waardering
7.204
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%
Ben opzoek naar een slim fit joggingsbroek, had voorheen eentje van DYE, erg over te spreken, echter de hoge invoerkosten die ik de laatste x moest betalen houden me tegen er nog een x te bestellen. Iemand suggesties voor een merk dat wel binnen de grenzen van de EU (of NL) verkoopt?
Mocht er niks uitkomen kan altijd terugvallen op Nike/Adidas/Puma, echter de prijs/kwaliteit verhouding valt meestal wat tegen, voor die Tech broeken betaal je al gauw 80-100eu...

Mvg, Jesper
 
Had er eerst een van hoistwear maar vond de kwaliteit wat minder (misschien als je het koud wast, binnenstebuiten wast etc. dat-ie wat langer meegaat). Heb later een stretch jogger van XXL aangeschaft en die bevalt uitstekend. Prima prijs-/kwaliteitsverhouding.
 
Had er eerst een van hoistwear maar vond de kwaliteit wat minder (misschien als je het koud wast, binnenstebuiten wast etc. dat-ie wat langer meegaat). Heb later een stretch jogger van XXL aangeschaft en die bevalt uitstekend. Prima prijs-/kwaliteitsverhouding.

Dacht dat xxl in de categorie Myprotein etc viel wat betreft kleding (kwaliteit)?
 
Had er eerst een van hoistwear maar vond de kwaliteit wat minder (misschien als je het koud wast, binnenstebuiten wast etc. dat-ie wat langer meegaat). Heb later een stretch jogger van XXL aangeschaft en die bevalt uitstekend. Prima prijs-/kwaliteitsverhouding.

Gaan bij mij juist lang mee! Inderdaad wel gewoon binnenstebuiten wassen en niet te warm, maar ze gaan hier wel gewoon in de droger.
 
Dacht dat xxl in de categorie Myprotein etc viel wat betreft kleding (kwaliteit)?
Ik ben helaas niet bekend met de kledingkwaliteit van Myprotein. Enkel XXL, en dat was prima.
Gaan bij mij juist lang mee! Inderdaad wel gewoon binnenstebuiten wassen en niet te warm, maar ze gaan hier wel gewoon in de droger.
Hmm, ja zoals ik al zei waste ik m vaak niet binnenstebuiten. Dat zal waarschijnlijk wel wat verschil maken.
 
Heb er zelf 2 van conquer performance wear, ben er zeer tevreden van
 
Heb er zelf 2 van conquer performance wear, ben er zeer tevreden van

Zie op de site er maar eentje staan, die er imo niet uitziet.

Zit nog te twijfelen tussen die van hoistwear of een goedkopere van Nanny State (JDSports).
 
Toch maar die van Hoistwear besteld, wel wat duurder maar denk dat dat het wel waard is.
 
Kijk eens bij BeastMob Gymwear. Zie handtekening.
Gebruik mijn code RON20 voor 20% korting
 
Broek van Hoistwear is binnen, kan maar 1 ding zeggen, zit geweldig!
 
Back
Naar boven