MuscleMeat

Slin HGH+Peptides

Bezoekers in dit topic

Die junior was best gek, heb hem niet on stage gezien maar wel de zaterdag tussen het publiek.
 
Die junior was best gek, heb hem niet on stage gezien maar wel de zaterdag tussen het publiek.
Ja klopt hij zat goed in elkaar. Mooie fysiek. En heel erg goede begeleiding scheelt ook wel.
 
Had begrepen dat die junior toch nog 96 kg woog. Het zal wel een klein verschil zijn geweest?
Nou vraag me toch echt af of ie dat echt woog. Hij leek vrij klein maar goed maakt voor de rest niet uit.
 
Ik zat te ver in de zaal om jullie goed te kunnen vergelijken maar hij leek meer in verhouding en meer geconditioneerd. Jij had duidelijk meer massa. Met hoeveel kg stond je zelf op het podium?
Eerlijk van voren zat hij beter in elkaar idd kwa proportie maar achter shots had ik zkr gewonnen plus mijn benen waren veel beter maar goed het is zoals het is.

On stage was ik 112kg
 
Oké oké. Beste gewicht voor een jonge van 21jaar. Grote talent zeg. Ben Benieuwd hoe ver die het schopt.
Ja ben ook erg benieuwd wat de toekomst gaat brengen. Jij zag er ook erg goed uit !
 
Jammer genoeg bijna geen foto’s van de wedstrijd. Mijn vrindien heeft alleen twee filmpjes gemaak van een kut plek aan de zijkant dus heb bijna geen materiaal.

Dus als iemand nog wat foto’s hebt ik zou het zeer ip prijs stellen!!
 
waarom staat er bij je vest iemand op die aan het discuswerpen is? terwijl het over bodybuilding gaat. pagina 14 onderaan

maar mooi resultaat man echt nice
 
Mecasermine heeft zijn werk goed gedaan
Top prestatie
 
Ik heb je log helemaal over het hoofd gezien. Ik was ook op de SAPcup en je zag er sick uit! Meeste massa op het podium. Gast die gewonnen had, sprong er gewoon tussenuit. Alles was in verhouding conditionering was on point en natuurlijk door een bekende worden gecoacht doet ook veel.

Ben wel benieuwd naar je slin protocol voor de wedstrijden of uiteindelijk niet gedaan?
 
Ik heb je log helemaal over het hoofd gezien. Ik was ook op de SAPcup en je zag er sick uit! Meeste massa op het podium. Gast die gewonnen had, sprong er gewoon tussenuit. Alles was in verhouding conditionering was on point en natuurlijk door een bekende worden gecoacht doet ook veel.

Ben wel benieuwd naar je slin protocol voor de wedstrijden of uiteindelijk niet gedaan?

Hey kerel,
Ja die andere jonge die won zat idd goed in elkaar.

Wat slin betreft dat heb ik niet gebruikt tijdens de prep. Het werd Vodka met pizza hehe.
 
Haha heeft aardig z’n werk gedaan, succes met de voorbereiding voor de universe dit jaar!
 
Ik dacht maak nog een samenvatting van alles wat afgelopen jaar heb gedaan en uit heb getest.

Ten eerste peptides:

Ik heb dus GHRP-6, GHRP-2, CJC1295 met DAC en MGF PEG gebruikt.

De peps heb ik een ruime tijd gebruikt met verschillende protocollen. Ruime tijd bedoel ik echt langer dan 8 maanden.
Het feit is dat voor mijn gevoel het wel werkte ik was wat voller en droger. Echter bloeduitslag was niet echt super ik zat namelijk op base line qua IGF waardes dat was best wel teleurstellend.
Het is en blijft een dingetje want het is vrij bewerkelijk om het goed te gebruiken en je prikt je suf. Ik zat op een gegeven moment op 4 a 5 injecties per dag.
Wat de kosten betreft is het uiteindelijk niet echt goedkoper dan HGH.
Het kost zkr veel meer tijd en moeite om het goed te gebruiken in vergelijking met HGH.
Dus mijn conclusie hieruit is dat je beter HGH kan gebruiken dan peps.
HGH heeft meer effect en is duidelijk makkelijker in gebruik.

Wat insuline gebruik betreft blijft het zeer persoonlijk over hoeveel en hoe lang.
Ik merk heel erg dat na 2 weken gebruik dat de meeste effect rond en in mijn buik komt. Dus voor mij slin voor max 2 weken.

Na mijn laatste wedstrijd SAPcup ben ik off gegaan. Dus even ontgiften en mijn lichaam laten herstellen.
Ik ben alleen met HGH door gegaan op 3,33iu per dag. Dit ga ik volgende maand verhogen naar 5iu/d

Qua staats en behoud ben ik zeer tevreden. Op dit moment weeg ik 117kg 11%vet.
Voel me lekker, ben nu dus 3 maanden of geen dip geen terugval echt top. Train hard en slim. Veel intensiteit en controle.
Ik ben niet meer van plan om zwaar te gaan bulken hou het liever wat subtieler.
Rustig maar gericht aan mijn fysiek werken.
Doelstelling is kwaliteit en definitie.
 
Back
Naar boven