MuscleMeat

Slippers slippers slippers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

EricR zei:
Aangezien het overduidelijk een topic is om lekker te rellen en de TS ook aangeeft dat hij het rellen op zich wel leuk vind lijkt me het beter dat er een slotje opgaat. Dit soort topics dragen niet bij aan de sfeer op DBB en ook voor oudgedienden gelden regels. Volgende keer gaat er gelijk een groot hangslot op dit soort topics, met een strafpunt er bij.

HAHA RELLEUh


Edit van Centaur: Doe even normaal met je 6 miljoen smilies
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Big Byron zei:
Lache. My place or yours?! :cool:
Als ik een wetenschappelijk onderzoek start om uit te zoeken of het artikel waar is, zal ik wel eens bellen, natuurlijk moet je ook kunnen bewijzen dat je een teenslipperdrager bent :D
 
Aangezien het overduidelijk een topic is om lekker te rellen en de TS ook aangeeft dat hij het rellen op zich wel leuk vind lijkt me het beter dat er een slotje opgaat. Dit soort topics dragen niet bij aan de sfeer op DBB en ook voor oudgedienden gelden regels. Volgende keer gaat er gelijk een groot hangslot op dit soort topics, met een strafpunt er bij.

Niet van toepassing in dit topic Roxxe, en ook niet in het topic waar je de quote vandaan sleepte.

Ik geef m'n eerlijk ongezouten -voor sommigen niet te harden- mening over bijvoorbeeld teenslippers en dikke insturctrices dan moet dat gewoon kunnen.
Dat anderen er dan over vallen en er een reltopic uit willen slepen zodat ie gesloten wordt is secundair.

Net nog een hippe slipperdraagster gezien die amper vooruit kwam op de trappen van het CS maar het gaat erom dat je ze dráágt he, ook al loopt het voor geen meter op sommige plekken. :D
 
Nu we het toch over schoeisel hebben... Kan DBC of een andere portier mij ff uitleggen waarin in zoveel tenten sportschoenen geweigerd worden, zoals bijv Nike Airs etc... Maar wel die trendy sportschoenuitziende zooi er wel binnen mag? Dom gedoe.
 
Leuke vraag, wordt nog altijd veel gesteld.

De sportschoenen zijn indertijd in de ban gegaan om een bepaalde groep jongeren te weigeren: De 'aso's' of de 'kampertjes' of hoe je ze ook wil noemen volgens de heersende regels in je eigen regio. Er bleek dat als je ging weigeren op grond van dat ene type schoeisel, je meteen een hele potentieel vervelende groep buiten de deur hield.

De trendy Pumaatjes en dergelijke zijn nog steeds geen algemeen schoeisel voor die specifieke bevolkingsgroep en daarom mag dát dan weer wel. ;)
 
Vman zei:
Ja is idd gevaarlijk ( voor vallende dumbbells etc ), maar je staat plat op de grond. Dus lijkt me wel goed voor je rug enzo. Arnold trainde ook niet voor niets op blote voeten en slippers... Als je je voeten goed wast en verzorgd zijn en dus niet zo'n vieze tenenkaasboer bent heb ik totaal geen problemen mee als ze met slippers trainen :D


Ik denk dat het beter is om wel goed schoeisel aan te hebben tijden het benen trainen.
In de tijd van Arnold was er nog niet zoveel goed ontwikkeld schoeisel die toegevoegde waarde kon bieden bij de uitoefening van sport.
Net zo min als er nu meer keuze is in supplementen e.d. :D
Bye the way sommige mensen zouden een 'tenentest' moeten ondergaan voordat ze slippers zouden mogen dragen, je maag draait soms echt om als je ziet wat er zich allemaal bevindt aan tenen en nagels onder de bevolking...
 
Kennelijk is de mode van 2003-2004 inmiddels ook overgewaaid naar de achterstandsregio waar de topicstarter woont...

Keek mijn ogen uit toen ik vorig jaar september na jaren weer naar school ging. Overal `mooie` mannetjes met teenslippers. Ik had weer iets gemist. Vreselijke trend.

Gewone slippers zijn heerlijk in de zomer naar mijn mening, maar als modeverschijnsel vind ik het (zoals met elk modeverschijnsel) verschrikkelijk.
 
We zouden allemaal kisten en afgeknipte spijkerbroeken moeten dragen verdomme.
 
Brutez zei:
Damn bro wat een onzin. Dat je voor je werk of tijdens een afspraak niet in een korte broek kan komen opdraven ben ik het mee eens. Daar hoor je er een beetje representatief uit te zien. Maar in je vrije tijd midden in zomer?? Ik vind die gasten die bij +30 graden in een lange broek lopen meer voor paal lopen dan iemand in z’n korte broek..

Helemeel mee eens. Een spijkerbroek zit klote in de zomer. Een korte broek zit veel relaxer. :thumbs:
 
Korte broek is voor mietjes.
 
Slippers zijn voor flikkers :cool:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
DBC01 zei:
Leuke vraag, wordt nog altijd veel gesteld.

De sportschoenen zijn indertijd in de ban gegaan om een bepaalde groep jongeren te weigeren: De 'aso's' of de 'kampertjes' of hoe je ze ook wil noemen volgens de heersende regels in je eigen regio. Er bleek dat als je ging weigeren op grond van dat ene type schoeisel, je meteen een hele potentieel vervelende groep buiten de deur hield.

De trendy Pumaatjes en dergelijke zijn nog steeds geen algemeen schoeisel voor die specifieke bevolkingsgroep en daarom mag dát dan weer wel. ;)
Dat is nu toch wel voorbij? En sowieso, ze zien toch dat je een normale jongen bent met normaal uiterlijk. Waarom zouden ze je dan toch weigeren?
 
ja maar mensen die slippers dragen hou je toch
Maar in een sportschool ind ik het ook belachelijk
Soms ''hoop'' ik dat er iets gebeurt zodat ik er een lekker om kan :D :roflol:
 
benchMarc zei:
Dat is nu toch wel voorbij? En sowieso, ze zien toch dat je een normale jongen bent met normaal uiterlijk. Waarom zouden ze je dan toch weigeren?

Of ze gebruiken het als laatste excuus.
Als ze weten dat iemand die heel af en toe komt, bijv. dealt, kan je 2 dingen doen: Een teringlange discussie starten over of meneer nu wel of niet verkoopt of gewoon zeggen: 'geen sportschoenen, sorry.'
 
DBC01 zei:
Of ze gebruiken het als laatste excuus.

Heb ik ook weleens gehad.

Je moest eigenlijk 21jr of ouder zijn in zo'n tent, maar op donderdag knepen ze een oogje dicht en was 18jr of ouder afdoende.

De betreffende donderdag was het echter druk en hielden ze een maat van me buiten op grond van 'sportschoenen' (puma's). (Ik mocht wel binnen, maar ja ik ben toch nog wel een beetje sociaal).

On-topic:
Teenslippers zijn echt afgrijselijk bij mannen. Iedere man die ik zie met teenslippers aan associeer ik met homocoïtusualiteit.
 
benchMarc zei:
Dat is nu toch wel voorbij? En sowieso, ze zien toch dat je een normale jongen bent met normaal uiterlijk. Waarom zouden ze je dan toch weigeren?


Hmm nee je moet wel 1 lijn trekken he. ;)
Anders krijg je daar weer gezeik over. ;)
 
partysander zei:
On-topic:
Teenslippers zijn echt afgrijselijk bij mannen. Iedere man die ik zie met teenslippers aan associeer ik met homocoïtusualiteit.

Jezus hoe bekrompen kun je zijn?
 
Back
Naar boven