Fitness Seller

Slippers slippers slippers

Bezoekers in dit topic

Zo is dat "monstergirl"
 
dat waren teensandalen
 
Jesusnikes met sportvelgen :D
 
:roflol: koe heeft daarnet 2kerels gezien op een vespa ze droegen beide teenslippers en zo een bloempothelm op de kop lekker tegen mekaar aankruipen riding the wind of chance . HOMO's waren het
 
Ik vindt het er ook maar nichterig uitzien.

Mocht ik hiermee sommige mensen voor het hoofd stoten, jammer dan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]



:D
 
nice, die heb ik ook
 
Rebel_x zei:
nice, die heb ik ook


Ik ook, maar kan het na mn voorgaande post eigenlijk niet meer toegeven.

Ik heb ze in het babyroze. :D

Alleen jammer dat je dan weer door zo'n macho bodybuilder wordt uitgelachen wanneer je met je vriend op je Vespa met bloempothelm lekker aan het touren bent.
 
Ik zie dit topic nu pas maar het feit dat er mensen zijn die echt denken dat mensen met een korte broek en slippers voor paal lopen, homo zijn...zegt alweer genoeg.

In bepaalde situaties is het inderdaad geen porem maar wanneer je vrij bent en het is warm..Who cares!

In de gym geen slippers?, er zijn gasten die trainen blootvoets trainen om de afstand tussen de vloer en het gewicht te verkleinen.

Grow up people.
 
Slippers op zich: Ik heb er geen moeite mee. Het idee achter dit topic is: Wanneer slippers een hot mode-accesoire worden. Dát vind ik erg.

Inééns loopt half de randstad ( en miss daarbuiten) hip te doen door bij élke gelegenheid slippers te dragen. Ook al is de gelegenheid niet passend. Mensen die over trappen struikelen omdat ze ineens op het station met slippers gaan zwalken.

Want slippers zijn inééns erg hot, cool en in de mode. Dát is wat mij stoort: Die gedreven kuddedieren-mentaliteit. En dan moet het inééns ook van een bepaald vaag Braziliaans merk zijn anders zijn de slippers niet 100% hip.
 
Je bent toch niet voor het gemak de hoofddoekjes en de rokjes-over-broeken rage vergeten heh. :D
 
DBC01 zei:
dit topic is: Wanneer slippers een hot mode-accesoire worden. Dát vind ik erg.
Inééns loopt half de randstad ( en miss daarbuiten) hip te doen door bij élke gelegenheid slippers te dragen.
Nee joh, daar moet je je niet aan ergeren, daar moet je de humor van inzien.
Zodra slippers hip zijn dan liggen de voor 50 eurocent geproduceerde flutkwaliteit teenslippers voor 20 euro in de etalage. Ik vind dat wel een goede grap.

En je kan er donder op zeggen dat er genoeg mensen zijn die ze dan ook dragen wanner dat niet zo verstandig is. Op zaterdagavond in een kroeg waar ze de drankjes in glas serveren bijvoorbeeld :rolleyes: :D

Weet je wat ook rete-hip is op dit moment? GIGANTISCHE zonnebrillen. Bij veel van de dragers van dit soort zonnebrillen is het wel een voordeel dat je 3/4 van hun gezicht niet kan zien.
 
DBC01 zei:
Want slippers zijn inééns erg hot, cool en in de mode. Dát is wat mij stoort: Die gedreven kuddedieren-mentaliteit. En dan moet het inééns ook van een bepaald vaag Braziliaans merk zijn anders zijn de slippers niet 100% hip.

Dat is meer een breezah-mentaliteit, die menen alles van elkaar over te moeten nemen. Daarin tegen (let op daar irriteer ik me aan) heb je ook 'ouderen' die menen dat soort hippe, trendy en coole outfits te moeten gaan dragen. Kijk dat 15t/m20 jarigen zich bezig houden met die trieste zaken oke, maar een 30-jarige die meent de kledingmaatstaaf aan te moeten nemen van een puber is een kwalijke zaak.....
 
Weet je wat ook rete-hip is op dit moment? GIGANTISCHE zonnebrillen. Bij veel van de dragers van dit soort zonnebrillen is het wel een voordeel dat je 3/4 van hun gezicht niet kan zien.

Hehe die gigantische zonnebrillen doen al 2 jaar mee Lauw, en zijn vernoemd naar een filmster uit de jaren '60 die ze introduceerde.
 
eduardjanssen zei:
Dat is meer een breezah-mentaliteit, die menen alles van elkaar over te moeten nemen. Daarin tegen (let op daar irriteer ik me aan) heb je ook 'ouderen' die menen dat soort hippe, trendy en coole outfits te moeten gaan dragen. Kijk dat 15t/m20 jarigen zich bezig houden met die trieste zaken oke, maar een 30-jarige die meent de kledingmaatstaaf aan te moeten nemen van een puber is een kwalijke zaak.....

Met de haartjes door elkaar met een flinke lik gel in alle vegen en standen, en dan zo'n broekie en dito zonnebrillie hahahaha!
 
DBC01 zei:
Hehe die gigantische zonnebrillen doen al 2 jaar mee Lauw, en zijn vernoemd naar een filmster uit de jaren '60 die ze introduceerde.
nee nee nee, ik heb het niet over die dingen met die halfdoorzichtige glansglazen. ik heb het over echt GROTE zonnebrillen. GROOOOOOTE zonnebrillen :D Die zie ik pas sinds een paar maanden in het straatbeeld.
De dragers van deze zonnebrillen hadden tot voor kort nog de zonne brillen met halfdoorzichtige glansglazen. Die waren ook vrij groot maar niet zo enorm als de laskappen waar ik ze nu mee zie lopen. :D
Het kan ook zijn dat de randstad 2 jaar voorloopt op de rest van Nederland? Ik weet dat de gemiddelde randstedeling daar al wat langer van overtuigt is....
Net zoals dat alles buiten de randstad kan worden omschreven als 'de polder'.
Waar kom je vandaan? Utrecht? Oh, de polder. :D
 
Lauw zei:
nee nee nee, ik heb het niet over die dingen met die halfdoorzichtige glansglazen. ik heb het over echt GROTE zonnebrillen. GROOOOOOTE zonnebrillen :D Die zie ik pas sinds een paar maanden in het straatbeeld.
De dragers van deze zonnebrillen hadden tot voor kort nog de zonne brillen met halfdoorzichtige glansglazen. Die waren ook vrij groot maar niet zo enorm als de laskappen waar ik ze nu mee zie lopen. :D
Het kan ook zijn dat de randstad 2 jaar voorloopt op de rest van Nederland? Ik weet dat de gemiddelde randstedeling daar al wat langer van overtuigt is....
Net zoals dat alles buiten de randstad kan worden omschreven als 'de polder'.
Waar kom je vandaan? Utrecht? Oh, de polder. :D

Laskappen hahaha!

De échte boeren zijn doorgewinterde randstedelingen zelf: Als je álles wat buuten de gemeenschap ligt, stom en achterlijk vindt, ben je zelf de grootste boer. Dus met name Amsterdammers: Eat that.
 
Vindt het niet eens lekker lopen, van die slippers. Zie ze bij mij op school ook lopen op teenslippers. Wat bezielt ze :D Als ik naar school ga zorg ik altijd wel dat ik een beetje goede kleding aan heb.

Kijk, als je thuis bent, en het is warm weer, kunnen slippers natuurlijk best. Ikzelf doe het dan nog niet, gewoon omdat ik er niet lekker op kan lopen. Loop dan het liefst op me blote poten in de tuin :D Net als een korte broek, als je thuis bent, kan dat prima. Maar als ik ergens heen ga ofzo zie je mij niet in een korte broek. Ook weer geen spijkerbroek, maar gewoon een lange broek van een lekker stoffie :p

Slippers, opzich niks op tegen, maar je moet ze niet dragen als je alleen maar "hip" en "dope" enzo wilt zijn :)
 
Slippers, opzich niks op tegen, maar je moet ze niet dragen als je alleen maar "hip" en "dope" enzo wilt zijn

En dát gebeurt nu in grote getale.
 
Back
Naar boven