Fitness Seller

Slippers slippers slippers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vandaag ook weer iets geks gezien in de gym ???
een fles cola drinken tijdens je training :eek: ligt het aan mij of slaan ze door :rolleyes:
 
Haha, en dan doen ze er zeker nog een dbol kuurtje bij voor de zomer?
 
Mars zei:
Haha, en dan doen ze er zeker nog een dbol kuurtje bij voor de zomer?

ja volgens mij wel ja
 
eduardjanssen zei:
Ik zie dit topic nu pas maar het feit dat er mensen zijn die echt denken dat mensen met een korte broek en slippers voor paal lopen, homo zijn...zegt alweer genoeg.

In bepaalde situaties is het inderdaad geen porem maar wanneer je vrij bent en het is warm..Who cares!

Ik zie er hier in de stad anders ook mensen mee uitgaan op de Vrijdag en Zaterdagavond. Nu komen ze er bij de meeste tenten niet mee binnen, maar toch vindt ik het maar een vreemd 'modeverschijnsel' als je daar al over kunt spreken.

Wat is het volgende? In je boxershort en je halve sokjes naar de nichtenbar? :cool:
 
ik verrek het gewoon om meer dan 40 piek neer te tellen voor een paar teenslippers, leer of geen leer!
 
Hmm, die hele rage ontgaat me volledig; ik heb mijn zusje er nog niet op zien lopen (dat zegt veel!).
Maar wat je zegt: dat 'voor mij is het altijd vakantie' is tekenend voor de mentaliteit van Holland nu. 'Ah joh. De hele wereld staat in de fik en ik heb geen rooie cent, maar wie kan mij wat maken - ik ga zo weer naar Costa del Sol met mijn caravan want de buurman gaat ook! En als ze moeilijk gaan doen, doen we er toch weer een hypotheekje bij.'
 
De "Ik heb schijt aan alles en iedereen **** de maatschappij" look is momenteel erg in.
 
Ze zijn er tegenwoordig ook steeds vroeger bij :D

[Link niet meer beschikbaar]

Met zo'n kap wil ik ook wel sjouwen:

http://www.boldewijn.nl/images/special04.gif

Trouwens wat vinden wij van het volk dat de hakken uit de schoenen knipt/snijd???
Weleens gezien das pas gek :cool:
 
Metal_Wolf zei:
De "Ik heb schijt aan alles en iedereen **** de maatschappij" look is momenteel erg in.

Kom hier in Australie (surfers paradise) kijken.. hier loopt de halve bevolkig in korte broek tot over de knie.. slippers. wat langer wild haar dat wappert in de wind.. (de echte surfers look dus)

zelf vind het meer neigen naar " kijk-ik-wil-een-zwerver-zijn" !! :D

sommige overdrijven er echt mee en ikzou een zwefver niet herkennen tussen een groep van deze overdreven surfers-duuuuudes..
 
Pumpin' zei:
Kom hier in Australie (surfers paradise) kijken.. hier loopt de halve bevolkig in korte broek tot over de knie.. slippers. wat langer wild haar dat wappert in de wind.. (de echte surfers look dus)

zelf vind het meer neigen naar " kijk-ik-wil-een-zwerver-zijn" !! :D

sommige overdrijven er echt mee en ikzou een zwefver niet herkennen tussen een groep van deze overdreven surfers-duuuuudes..

Je kunt zeggen wat je wil maar de Aussies zijn relaxte lui!
 
Pumpin' zei:
Kom hier in Australie (surfers paradise) kijken.. hier loopt de halve bevolkig in korte broek tot over de knie.. slippers. wat langer wild haar dat wappert in de wind.. (de echte surfers look dus)

zelf vind het meer neigen naar " kijk-ik-wil-een-zwerver-zijn" !! :D

sommige overdrijven er echt mee en ikzou een zwefver niet herkennen tussen een groep van deze overdreven surfers-duuuuudes..

Dat is toch wel de look sinds járen daarzo. In een onlangs verschenen artikel in Revu over Hawaii werd precies hetzelfde verteld over de kledingsT: Het moet allemaal 'zwerevrslook' hebben om zo alternatief en ongebonden mogelijk over te komen. Ach het past nog altijd beter bij de surferscultus aan stranden dan op Utrecht CS... ;)
 
Back
Naar boven