XXL Nutrition

Slippers slippers slippers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Slippers hier, slippers daar, slippers tegenwoordig overal.

Slippers zijn bij ons in de omgeving dé nieuwe accessoire-hit/schoeisel-hit van 2005.

Zowel bij kakkers als bij breezers is het slippers all the way.

Het lijkt namelijk een soort van misplaatst gevoel van vakantie uit te stralen, zo van 'voor mij is het tegenwoordig altijd vakantie'. Slippers zien we ook al in het uitgaanscircuit maar bij mij komen ze er niet in. Levensgevaarlijk met al dat glas op de grond en ik héb wat hard bloedende voetjes moeten verzorgen in Spanje.

Slippers zie je nu te pas en te onpas, en zoals gezegd, de drager insinueert een vals vakantie-sentiment naar zijn omgeving toe.
helemaal populair zijn de slippers met wolllige touwtjes om de grote teen heen, die een optimaal strand-gevoel suggereren.

Slippers in de gym staan garant voor vreselijke ongelukken met dumbbells maar dat mogen ze zelf weten.

Jammer dat zulk leuk -strict zomers- schoeisel wordt getorpedeerd tot hype-accessoire.
 
...
 
Laatst bewerkt:
i dont wear slippers and i never will.

dingen zitten voor geen meter!
 
Ach ja, modegril of niet, als het warm is draag ik slippers. Op het strand, in de gym en zelfs in de AH.
 
Jay Impol zei:
Je doet je titel wel weer eer aan ouwe ;):P

Ik hoorde onlangs nog uit respectabele DBB-hoek dat het inmiddels een ware geuzennaam is geworden binnen DBB dus wat wil je nog meer als rechtgeaarde megafoon in onzekere tijden voor je toehoorders?

:thumbs: :cool:
 
Slippers en korte broeken, een verschrikking. In veel landen nemen ze iemand in een korte broek ook niet serieus, kleding voor kinderen en vrouwen. Het ziet er ook niet uit, mannenbenen in een korte broek. Zeker niet als ze dan ook nog eens met een paar Nike Jeruzalem er onder lopen. Korte broek kan nog net op een boulevard aan het strand, maar in het normale straatbeeld vind ik degene die er in loopt gewoon voor paal lopen.
 
Ik heb gehoord dat Cubanen je uitlachen in je korte broek.
 
DBC01 zei:
Ik heb gehoord dat Cubanen je uitlachen in je korte broek.

en geef ze eens ongelijk ;)
 
EricR zei:
Slippers en korte broeken, een verschrikking. In veel landen nemen ze iemand in een korte broek ook niet serieus, kleding voor kinderen en vrouwen. Het ziet er ook niet uit, mannenbenen in een korte broek. Zeker niet als ze dan ook nog eens met een paar Nike Jeruzalem er onder lopen. Korte broek kan nog net op een boulevard aan het strand, maar in het normale straatbeeld vind ik degene die er in loopt gewoon voor paal lopen.

Damn bro wat een onzin. Dat je voor je werk of tijdens een afspraak niet in een korte broek kan komen opdraven ben ik het mee eens. Daar hoor je er een beetje representatief uit te zien. Maar in je vrije tijd midden in zomer?? Ik vind die gasten die bij +30 graden in een lange broek lopen meer voor paal lopen dan iemand in z’n korte broek..
 
ach ja.. slippers :P
 
Hmm korte broeken tja, zit nog in mn tiener jaren, dus ik draag ze, makkelijk, handig. Slippers?

Wind je niet zo op man, of hun slippers dragen,moeten zij weten ;) , als hun dat doen voor de mode ,moeten zij zelf dat ook weten, en hebben ze aan het einde van de avond glasscherven in hun tere voetjes, dan is dat hun pakkie' aan.

Ik vind dat je slippers en driekwart broeken meer als een 'lekker handig' en makkelijk zomerkledingstuk(VOOR JE VRIJETIJD) moet zien, en de reden waartoe mensen het dragen, moeten hun toch zelf weten, laat ze in hun waarde ;)

Wie weet hoe ze tegen jouw aan kijken DBC01? 'Goh heb je hem ook weer' met zn rolator:D (geintje hoor :D )
 
Laatst bewerkt:
Het zijn idd Nike Airs Jeruzalems..

Ik vind het totaal niet jofel die dingen, ik zie collega's rondlopen op slippers, **** off man , je werkt op een kantoor waar klanten komen etc. en ik ben NIET geintresseerd in jou tenenkaas.


Met uitgaan moeten ze het om veiligheids redenen verbieden, idd glas in de voetjes..


Ben voorstander van driekwart broek maar om nou je schenen en kuiten te scheren speciaal voor je drie kwart broek.. ??? Je hebt ook hele dunne luchtige lange broeken.. staat netjes.
 
DBC01 zei:
Ik heb gehoord dat Cubanen je uitlachen in je korte broek.
In de Zuid Amerikaanse landen ook, behalve aan de kust dan.

@Brutez, een mooie zomerbroek (lang) ziet er een stuk beter uit dan zo'n kinderbroekje met knokige knieen.
 
Een overhemd met lange mouwen zal er ongetwijfeld ook beter uitzien dan een mouwloos shirtje, maar mij niet gezien. Ik ga meer voor het praktische (misschien is het de leeftijd :D ).
 
Heb linnenbroeken ideaal, lekker luchtig.
 
Brutez zei:
Een overhemd met lange mouwen zal er ongetwijfeld ook beter uitzien dan een mouwloos shirtje, maar mij niet gezien. Ik ga meer voor het praktische (misschien is het de leeftijd :D ).
Heb er altijd al een hekel aan gehad, misschien meer een generatieverschil ;) Ook al zie ik velen van mijn generatie met korte broek lopen en dan ook nog eens slippers. Vaak lui die tijdens werktijd strak in pak moeten lopen en dan in hun vrije tijd er bij gaan lopen als een straatkrantenverkoper, vaag gedoe.
 
Echt weer een ik sta boven bepaalde mensen topic.
 
Als ik thuis ben draag ik altijd een paar badslippers... modieus ? ... vast niet aangezien ze geplakt zijn met een stuk ductape (grijs !) En een bermuda is ook een vaste prik bij temperaturen boven de 25 graden... Als mijn kuiten nu een beetje groter zouden zijn zou ik het nog vaker doen :)
 
Iguana zei:
Echt weer een ik sta boven bepaalde mensen topic.

Inderdaad :)

Ik draag ook niet zo snel een korte broek; alleen op het strand en soms op vakantie. Meestal draag ik met warm weer een linnen broek, maar als je met 30 graden een spijkerbroek draagt dan ben je pas suf bezig.
 
Back
Naar boven