AndroidHealthClinic

Slippers slippers slippers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Iguana zei:
Echt weer een ik sta boven bepaalde mensen topic.

Dat schrijven alle mensen die het begrip 'columns' of columnisten an sich niet begrijpen naar de hoofdredacteur om te klagen bij een blad :D
 
CitizenDildo zei:
, als hun dat doen voor de mode ,moeten zij zelf dat ook weten, en hebben ze aan het einde van de avond glasscherven in hun tere voetjes, dan is dat hun pakkie' aan.

Nee kerel want dan komen ze naar mij toe 'meneerrr de portierrrrr kunt u mij helpen, m'n voet bloedt!'
Verbandtrommel staat bij mij dus daar ga je dan weer.

Vandaar dus: Géén slippers binnen.
 
DBC01 zei:
Dat schrijven alle mensen die het begrip 'columns' of columnisten an sich niet begrijpen naar de hoofdredacteur om te klagen bij een blad :D


:( Waarom zon volwassen reaktie? :D
 
DBC01 zei:
Ik hoorde onlangs nog uit respectabele DBB-hoek dat het inmiddels een ware geuzennaam is geworden binnen DBB dus wat wil je nog meer als rechtgeaarde megafoon in onzekere tijden voor je toehoorders?

:thumbs: :cool:

Ik had het kunnen weten.

Ipv kwaad te worden en moord en brand te schreeuwen in feedback over z'n ondertitel krijgt hij er alleen maar een erectie van. :(
 
MrJ zei:
Ik had het kunnen weten.

Ipv kwaad te worden en moord en brand te schreeuwen in feedback over z'n ondertitel krijgt hij er alleen maar een erectie van. :(

Hahahahaha! Om mij woest te krijgen met zo'n titel moet je vroeger opstaan lieverd! :kiss:

De titel is bezig aan een ware opmars, thanks again! :thumbs:
 
Denk dat opa in zijn korte broek en op slippers ejaculeert tegen de spiegel na het zien van die ondertitel :D
 
EricR zei:
Denk dat opa in zijn korte broek en op slippers ejaculeert tegen de spiegel na het zien van die ondertitel :D

En die spiegel daarna nog aflikt ook. :cool:
 
Teenslippers, pilotenbrillen, zigeunerjurken, jaren 70 zonnebrillen en t-shirts met parodieën op bekende merken.
Modeverschijnselen die bij een beetje alto alweer compleet uit zijn.:D

Over een half jaartje loopt heel breezerend nederland in old-skool Asics, Puma, Gola en Adidas gympies (niet de fel-kleurige dingen die je nu ziet), let maar eens op.
De punk revival vond ik het coolst. Een mode stroming die is ontstaan uit geldgebrek hing plotseling voor 80 eurie bij de H&M :D
 
Ik droeg in Spanje altijd hele erge asoslippers, die waren slijtvast en daar kon je een seizoen mee door de straten kruipen. En een semi korte broek die ónder de zonnebrandolie vlekken zat. Lekker smerig en goor allemaal :)
 
EricR zei:
In de Zuid Amerikaanse landen ook, behalve aan de kust dan.

@Brutez, een mooie zomerbroek (lang) ziet er een stuk beter uit dan zo'n kinderbroekje met knokige knieen.

Ah daar heb je het al zo dacht ik vroeger ook. Maar wat als je een beetje ferme benen hebt :rolleyes: Toegegeven, het komt niet serieus over en er zijn maar weinig mannen die het kunnen hebben. Mooi toch, vallen mijn poten positiever op tussen al dat ecto gespuis. :)
 
wazzup zei:
Als ik thuis ben draag ik altijd een paar badslippers... modieus ? ... vast niet aangezien ze geplakt zijn met een stuk ductape (grijs !)

:D
Zo loop ik er thuis ook altijd bij! Die dingen zijn nu helemaal naar mijn voeten gevormd. Maar buitenshuis draag ik eigenlijk nooit slippers, maar als andere dat wel willen doen... van mij mogen ze.
 
Iguana zei:
Echt weer een ik sta boven bepaalde mensen topic.
Dat is een understatement.
Als ik weer eens een oude vent zie lopen met spataderen als tuinslangen en naast hem een oud wijf zonder beha waardoor iedereen kan zien dat haar tieten op haar knieën hangen, dan voel ik me echt een stuk beter.

Misschien zijn het qua karakter echt hele leuke mensen, maar qua uiterlijk ben ik op alle fronten beter. Hun zijn ronduit onsmakelijk en ik ben ronduit lekker.

Als ik een leeftijd bereik dat de zwaartekracht vat krijgt op de meest onwaarschijnlijke huidplooien dan zorg ik ervoor dat ik dat charmant maskeer met een mooi pak ofzo.

Jonge mensen met een lelijk lichaam vind ik nog erger. Het is geen ramp dat je sport haat en van zuipen en vreten houdt, zolang je de gevolgen van die levensstijl niet aan iedereen wilt laten zien. Ik wil je bleke dunne beentje, je ranzige zwembandje en je man-boobs met een plukje haar erop niet zien. Ik ben aan het bulken en door jouw houd ik de boel nauwelijks binnen, ranzige aap. Haal 150 eurie van je bankrekening en ik weet zeker dat je met dat geld kleren kan kopen waardoor je er toch nog charmant uit kan zien.
Of je gaat gewoon sporten en gezond eten, dan zie je er na verloop van tijd zonder kleren aan ook nog goed uit.

En als je dat allemaal niet wilt dan moet je ook niet gek opkijken als mijn vrienden en ik je uitlachen als je als een aangeschoten zeekoe over de boulevard hobbelt.

edit: Mensen die kleding kiezen die hun fysieke tekortkomingen accentueren i.p.v. maskeren moeten geweerd worden van publieke plaatsen. :D
 
Laatst bewerkt:
Lauw zei:
Dat is een understatement.
Als ik weer eens een oude vent zie lopen met spataderen als tuinslangen en naast hem een oud wijf zonder beha waardoor iedereen kan zien dat haar tieten op haar knieën hangen, dan voel ik me echt een stuk beter.

Misschien zijn het qua karakter echt hele leuke mensen, maar qua uiterlijk ben ik op alle fronten beter. Hun zijn ronduit onsmakelijk en ik ben ronduit lekker.

Als ik een leeftijd bereik dat de zwaartekracht vat krijgt op de meest onwaarschijnlijke huidplooien dan zorg ik ervoor dat ik dat charmant maskeer met een mooi pak ofzo.

Jonge mensen met een lelijk lichaam vind ik nog erger. Het is geen ramp dat je sport haat en van zuipen en vreten houdt, zolang je de gevolgen van die levensstijl niet aan iedereen wilt laten zien. Ik wil je bleke dunne beentje, je ranzige zwembandje en je man-boobs met een plukje haar erop niet zien. Ik ben aan het bulken en door jouw houd ik de boel nauwelijks binnen, ranzige aap. Haal 150 eurie van je bankrekening en ik weet zeker dat je met dat geld kleren kan kopen waardoor je er toch nog charmant uit kan zien.
Of je gaat gewoon sporten en gezond eten, dan zie je er na verloop van tijd zonder kleren aan ook nog goed uit.

En als je dat allemaal niet wilt dan moet je ook niet gek opkijken als mijn vrienden en ik je uitlachen als je als een aangeschoten zeekoe over de boulevard hobbelt.

edit: Mensen die kleding kiezen die hun fysieke tekortkomingen accentueren i.p.v. maskeren moeten geweerd worden van publieke plaatsen. :D
Eens. :D

Ik kreeg soms mijn maaltijd niet eens naar binnen door zo'n onstuimige dikzak.
 
Bij grote toeristische badplaatsen is het altijd het ergst. Engelsen zijn kampioen ‘hoe kleed ik mij als een hondslelijke inteelt mongool?’
Wat wel leuk is, is om een wedstrijdje te houden wie de lelijkste kan vinden. Spataderen en hangtieten onder de 40 krijgen bonuspunten. Mensen die zo dik zijn dat ze waggelen i.p.v. lopen hebben hun eigen klassement. :D
 
Lauw zei:
Dat is een understatement.
Als ik weer eens een oude vent zie lopen met spataderen als tuinslangen en naast hem een oud wijf zonder beha waardoor iedereen kan zien dat haar tieten op haar knieën hangen, dan voel ik me echt een stuk beter.

Misschien zijn het qua karakter echt hele leuke mensen, maar qua uiterlijk ben ik op alle fronten beter. Hun zijn ronduit onsmakelijk en ik ben ronduit lekker.

Als ik een leeftijd bereik dat de zwaartekracht vat krijgt op de meest onwaarschijnlijke huidplooien dan zorg ik ervoor dat ik dat charmant maskeer met een mooi pak ofzo.

Jonge mensen met een lelijk lichaam vind ik nog erger. Het is geen ramp dat je sport haat en van zuipen en vreten houdt, zolang je de gevolgen van die levensstijl niet aan iedereen wilt laten zien. Ik wil je bleke dunne beentje, je ranzige zwembandje en je man-boobs met een plukje haar erop niet zien. Ik ben aan het bulken en door jouw houd ik de boel nauwelijks binnen, ranzige aap. Haal 150 eurie van je bankrekening en ik weet zeker dat je met dat geld kleren kan kopen waardoor je er toch nog charmant uit kan zien.
Of je gaat gewoon sporten en gezond eten, dan zie je er na verloop van tijd zonder kleren aan ook nog goed uit.

En als je dat allemaal niet wilt dan moet je ook niet gek opkijken als mijn vrienden en ik je uitlachen als je als een aangeschoten zeekoe over de boulevard hobbelt.

edit: Mensen die kleding kiezen die hun fysieke tekortkomingen accentueren i.p.v. maskeren moeten geweerd worden van publieke plaatsen. :D

en weeeer een heerlijk verhaal :D Spataderen als tuinslangen....... hoe kom je erop? :roflol:
 
slippers :thumbs:

ik draag ze alleen als het echt warm is en als ik niet te veel hoef te lopen want die dingen lopen nou niet echt bepaald soepel. En zeker niet met uitgaan!! voor je het weet staat er klojo op je blote voetjes te stampen :D
 
Die dingen zitten inderdaad niet goed, en als m'n zus er draagt maakt het een vreselijk irritant *SLAP* *SLAP*-geluid. Bwargh.
 
Corax zei:
Die dingen zitten inderdaad niet goed, en als m'n zus er draagt maakt het een vreselijk irritant *SLAP* *SLAP*-geluid. Bwargh.

En dat plakkerige geluid dan :kots:
Wanneer ze zweetvoeten hebben, dan plakt de slipper en dan hoor je zo'n walgelijk geluidje... En dan denk je door, en dan ruik je de geur die er vanaf kan komen :kots: bahbah...
 
Heb een hekel aan korte broeken maar slippers zijn gewoon COOL. Niet om uit te gaan natuurlijk, maar wel om op het strand rond te slenteren...

En mijn Reef slippers ownen DBC's Tirolerlaarzen big time.
 
Back
Naar boven