Fitness Seller

SLR snel ? ? ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wel een tof filmpie om die 2 tegen elkaar te zien race maar wel een oneerlijke race want de Veyron heeft 400 pk meer en is volgense mij ook het dubbele waard van een mclaren
mclaren in nl kost hij 614.000
en de veyron een miljoen ook in nederland
dus dat is gewoon een een fiets met een scooter vergelijk maar blijft wel een lache filmpje
 
De veyrzon doet 2sec naar 100km/h en heeft een max van 407km/h. ;)

En 99% van de bestuurder rijden hem dan in het vangrail omdat ze zoveel geweld niet onder controle kunnen houden :D .
 
die bugatti is damn power maar kvind et geen mooie wagen..
 
En 99% van de bestuurder rijden hem dan in het vangrail omdat ze zoveel geweld niet onder controle kunnen houden :D .

ik denk dat rechtdoor rijden niet zo moeilijk is hoor.
Maar de veyron maakt hier wel brutal gehakt van de mecedes
 
die veyron is wel sneller id bochten ook hoor : 4wielaandrijving.

overigens is die koenisegg nog niet af dus is ie nog niet sneller.

mooi filmpje maar het is idd appelen met peren gaan vergelijken een goei 600pk tegen 1000 gaan vergeleken is beetje belachelijk. slr is vette wagen en de veyron ook. vind persoonlijk de veyron mooier maar is geen keuze voor mij om te maken :D
 
precies ja, je moet niet denken dat die veyron alleen snel is op het rechte stuk, er is ook heeel wat werk in het bochtenwerk gestoken.
 
ik denk dat rechtdoor rijden niet zo moeilijk is hoor.
Maar de veyron maakt hier wel brutal gehakt van de mecedes

Nog nooit een echte auto onder je gehad ;) .
 
wel een tof filmpie om die 2 tegen elkaar te zien race maar wel een oneerlijke race want de Veyron heeft 400 pk meer en is volgense mij ook het dubbele waard van een mclaren
mclaren in nl kost hij 614.000
en de veyron een miljoen ook in nederland
dus dat is gewoon een een fiets met een scooter vergelijk maar blijft wel een lache filmpje

veyron is 1,8 miljoen in NL dankzij bpm en troep.
 
1miljoen voor volkswagen, 1 miljoen voor Wouter "Windvaan" Bos :D
 
hmmm mooie auto's maar kan jacky niet betalen...
 
de mcclaren blijft hoe dan ook een prachtwagen :lick:
ik heb hem op het autosalon al eens van dichtbij kunnen bewonderen, damn nice ride :cool:


in januari is weer autosalon geloof ik
 
Ik vind 200 km/u al hard zat in de auto. (harder rijdt m'n auto niet :D)
 
de ene kan rijden en die kerel in die slr.. kan amper schakelen.

Het gaat om de driver en niet om de auto in de meeste gevallen.
Maar de bughatti is gewoon dik sneller in dit geval
 
De SLR is een automaat. :duh:
 
Dat de Dodge Viper snel is weten we. Dat hij nog veel sneller is als hij een kuurtje van tuner Hennessy heeft gehad weten we ook. Het getunede blok, voorzien van twin turbo’s is tegenwoordig goed voor 1100 pk op de achterwielen. Road & Track nam de Hennessy Viper en vijf andere auto’s, waaronder de Bugatti Veyron, mee naar een leeg vliegveld en keek welke auto het snelste de 200 mph (320 km/u) bereikte. Dit was niet die Veyron.

Zoals in het filmpje te zien is werd het kunstje van de vorige keer herhaald en bereikte de Viper in 20,3 seconden de 200-grens. De Veyron deed hier met 24,2 seconden bijna 4 seconden langer over.

De Veyron moet in de zwaar getunede Viper dus zijn meerdere erkennen, en dat willen de mensen graag horen, aangezien de Veyron toch echt als benchmark wordt gezien. Over het praktisch nut hiervan zullen de meningen verdeeld zijn, maar het is toch wel eens verfrissend dat de Veyron eens een keer niet alles en iedereen in het stof laat happen.


YouTube - Venom vs Veyron 0-200 mph 2007 ROAD & TRACK Shootout
 
Ik snap die hele veyron hype niet.

Hij is te duur, en wordt zoekgereden door ontelbaar veel straatauto's.
 
snelste standaard productie auto!! Dat die getunede bakjes hem eruit rijden tja het zij zo maar daar is dan ook aan gesleuteld...
 
Ik snap die hele veyron hype niet.

Hij is te duur, en wordt zoekgereden door ontelbaar veel straatauto's.

Met een Veyron kan je met een gerust hart rondrijden en met zo'n opgefokt straatautotje weet je niet wanneer de motor gaat ontploffen.
 
Back
Naar boven