AndroidHealthClinic

SLR snel ? ? ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SLR is dan nog steeds sneller hoor. SLR doet z'n rondje wel sneller als een Veyron.
 
wil ik wel eens zien dan ;)

iig niet qua trekken en top :D
 
vogens mij is de veyron een stuk sneller... op het rechte stuk dan he. Weet niet hoe het is als ze een rondje over een course moeten rijden..
 
dacht nochtans gezien te hebben in top gear dat bugatti veyron de snelste auto was. top lag boven de 400 zelfs :eek:
 
Rondje rijden maakt toch niets uit imo. De Veyron is gewoon sneller dus kan ook betere tijden klokken.
Het enige waardoor de SLR sneller kan zijn, is indien er een brokke chauffeur in de Veyron zit of als deze moest crashen.
 
Ja sneller omdat hij meer power heeft, tuurlijk, het scheelt ook bijna 400 pk! Zo kan je ook een vliegtuigmotor op een chassis zetten. Deze 'áuto' wint het dan ook op het rechte stuk omdat hij alleen maar rechtdoor kan.

Een auto is dus gemaakt om mee te rijden. Bochten in en afremmen enz... dus in mijn ogen moet je kijken naar een rondje om te zien welke auto het snelst is.
 
Stel nog dat de baanligging van de SLR beter is, dan haalt de Veyron het nog
op acceleratie uit de bochten en op de rechte stukken, verschil zie je toch
al op die korte stukjes ...
 
Op Top en rechte eind is er op dit moment geen snellere auto dan de Veyron, maar ik denk dat er zeker een aantal auto's sneller zullen zijn op een circuit, vanwege het hoge gewicht van de Veyron....

Er zal vast wel wat over te vinden zijn op Youtube, maar ik heb geen zin om te zoeken, haha:p
 
Wat een tam geluid zo bij die SLR
 
maar toch die compressors van die slr wtf :P
 
Veyron is de snelste wagen voor op de baan ter wereld. Je praat natuurlijk ook over een totale andere prijsklasse.

Ik wou maar zeggen dat een SLR opzich ookal snel is.
 
Veyron is de snelste wagen voor op de baan ter wereld. Je praat natuurlijk ook over een totale andere prijsklasse.

Ik wou maar zeggen dat een SLR opzich ookal snel is.

Niet waar, de Koeningsegg CCXR is sneller (1018 PK)
 
Wat is de topsnelheid van de Koeningsegg precies?
 
Even copy - paste uit autowereld.com

Dankzij diverse aanpassingen aan de V8 van de CCX wisten de Zweden de motor geschikt te maken voor bio-ethanol (E85). Zodoende ontstond de Koenigsegg CCXR. Behalve dat de uitstoot van schadelijke gassen enorm is teruggedrongen werd ook de motor krachtiger. Bio-ethanol heeft een hoger octaangetal (minimaal 100 RON) dan benzine (95 RON) waardoor de motor meer vermogen kan leveren. De 4.7 liter V8 uit de CCXR brengt dan ook een vermogen van 1018 pk over op de achterwielen. Het koppel steeg naar 1060 Nm. Verlijken we dat met de V8 uit de CCX (806 pk / 920 Nm) dan zien we dat de Zweden een flinke winst hebben weten te realiseren. Wat acceleratie betreft zijn de prestaties onveranderd (0-100 km/h in 3,2 seconden), maar de topsnelheid ligt bij de CCXR boven de 400 km/h.
 
Voor zover ik kan vinden is er nog geen vergelijkende test gedaan tussen de Koeningsegg CCXR en Bugatti Veyron, maar waarschijnlijk verslaat de CCXR de Veyron wel. Veel pk + stukken lichter = knallen! :cool:
 
De veyrzon doet 2sec naar 100km/h en heeft een max van 407km/h. ;)
 
de mcclaren blijft hoe dan ook een prachtwagen :lick:
ik heb hem op het autosalon al eens van dichtbij kunnen bewonderen, damn nice ride :cool:
 
Back
Naar boven