MuscleMeat

sluiten

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

hendri0509

Novice
Lid geworden
11 aug 2020
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
70kg
Vetpercentage
21%
Hallo mensen,

Ik vroeg me af wat de beste nakuur is voor als ik 12 weken lang aan de Test-E ga.

Ik heb verhalen gezien dat ik nolva moet gebruiken. Ook heb ik gehoord dat een HCG handig is.

Any tips?

Thanks
 
Als jouw statistieken kloppen is er maar 1 remedie, voeding. En hiermee bedoel ik, pas je dieet zodanig aan zodat je in een lager vetpercentage komt.
Succes!
 
Bedankt voor je reactie.

Op papier lijkt me vetpercentage redelijk hoog. Echter is dit een schatting van mezelf.

Maar los daarvan wil ik niet helemaal ripped zijn/worden. Mijn dun laagje vet over mn buik hou ik van.
 
Wat is de bedoeling van de kuur dan?
 
Om breed te worden en een beetje vet te verliezen.
 
Vet verliezen doe je niet met AAS. Zorg eerst dat je je voeding en training op de rit hebt en een redelijke basis hebt voordat je aan de AAS gaat.
 
Overal op internet staat dat je gainz maakt + vetverlies als je je voeding correct aanpast
 
Om breed te worden en een beetje vet te verliezen.
Food is the key, zoals SP al aangeeft heb je helemaal geen AAS nodig om af te vallen. Focus op je dieet, ga onder maintenance zitten met de hoeveelheid calorieën, zorg ervoor dat je macro's kloppen. Een lager vetpercentage oogt al heel veel beter qua fysiek. Je bent 21, genoeg tijd om naturel spiermassa te winnen. Je zegt dat je ervan houd om wat vet rond je middel te hebben. Houd je ook van vochtretentie, erectie en libido problemen, gynecomastia, puistjes, verlies van haar op je hoofd, verhoogde bloeddruk, zweten, etc, etc?
 
Food is the key, zoals SP al aangeeft heb je helemaal geen AAS nodig om af te vallen. Focus op je dieet, ga onder maintenance zitten met de hoeveelheid calorieën, zorg ervoor dat je macro's kloppen. Een lager vetpercentage oogt al heel veel beter qua fysiek. Je bent 21, genoeg tijd om naturel spiermassa te winnen. Je zegt dat je ervan houd om wat vet rond je middel te hebben. Houd je ook van vochtretentie, erectie en libido problemen, gynecomastia, puistjes, verlies van haar op je hoofd, verhoogde bloeddruk, zweten, etc, etc?

Allereerst bedankt voor de moeite om te reageren,

Ik heb zeker geen zin in de negatieve bijwerkingen die jij hier benoemd.

Het probleem is zo, ik train al 2/3 jaar. Ik begon wat minder serieus maar doe al wel 1.5 jaar serieus. Ik wordt gewoon lastig gespierd. Duurt heel erg lang en moeizaam. Toen mijn maatje begon met gymmen, ging hij na een half jaar d-bol doen. Sinds toen is hij de breedste van ons allemaal. En hij zegt 0 negatieve bijwerkingen gehad te hebben. Pure winst en voor herhaling vatbaar zegt hij dus.

Om daar dus vanuit te gaan, verneem ik dat ik niet de vervelende bijwerkingen krijg als eerste cycle. Ook is mij verteld dat als je een correcte nakuur doet, de bijwerkingen aanzienlijk verminderen.
 
Houd er rekening mee dat de kans op bijwerkingen op een hoger vet percentage een stuk groter is (vocht vasthouden/gyno/hoge bloeddruk). Geen slimme keuze voorlopig, dit gaat alleen maar een teleurstelling zijn voor jezelf,
 
Allereerst bedankt voor de moeite om te reageren,

Ik heb zeker geen zin in de negatieve bijwerkingen die jij hier benoemd.

Het probleem is zo, ik train al 2/3 jaar. Ik begon wat minder serieus maar doe al wel 1.5 jaar serieus. Ik wordt gewoon lastig gespierd. Duurt heel erg lang en moeizaam. Toen mijn maatje begon met gymmen, ging hij na een half jaar d-bol doen. Sinds toen is hij de breedste van ons allemaal. En hij zegt 0 negatieve bijwerkingen gehad te hebben. Pure winst en voor herhaling vatbaar zegt hij dus.

Om daar dus vanuit te gaan, verneem ik dat ik niet de vervelende bijwerkingen krijg als eerste cycle. Ook is mij verteld dat als je een correcte nakuur doet, de bijwerkingen aanzienlijk verminderen.
Ik zeg niet dat je de bijwerkingen zult krijgen maar je dient er wel rekening mee te nemen dat je ze kunt krijgen wanneer je AAS gaat gebruiken.
Zorg er eerst voor dat je voeding en training op orde is. Verlaag je VP. Kijk naar je eigen fysiek en verbeter dat zonder AAS, helemaal niet zo moeilijk. Wacht met steroïden totdat je een laag VP hebt, zou zeggen 12% of lager.
 
BF eerst lager pik. Kijk wat je dan nog weegt, je kan mij niet wijsmaken dat je niet nog naturel kunt gainen.
 
Maar ik wil graag snel gainz kweken. Ik heb er veel voor over.
 
Maar ik wil graag snel gainz kweken. Ik heb er veel voor over.
Begin bij basis in plaats van met een halfbakken kutfysiek gaan juicen. Als je voeding en training kut is gaat het je weinig opleveren.
 
Allereerst bedankt voor de moeite om te reageren,

Ik heb zeker geen zin in de negatieve bijwerkingen die jij hier benoemd.

Het probleem is zo, ik train al 2/3 jaar. Ik begon wat minder serieus maar doe al wel 1.5 jaar serieus. Ik wordt gewoon lastig gespierd. Duurt heel erg lang en moeizaam. Toen mijn maatje begon met gymmen, ging hij na een half jaar d-bol doen. Sinds toen is hij de breedste van ons allemaal. En hij zegt 0 negatieve bijwerkingen gehad te hebben. Pure winst en voor herhaling vatbaar zegt hij dus.

Om daar dus vanuit te gaan, verneem ik dat ik niet de vervelende bijwerkingen krijg als eerste cycle. Ook is mij verteld dat als je een correcte nakuur doet, de bijwerkingen aanzienlijk verminderen.
Geen verslechtert cholesterol, leverbelasting, bloeddruk etc. of zijn dat geen 'bijwerkingen' tegenwoordig?
 
Veel te vroeg hoor na 1,5 jaar trainen. Je hebt nog zoveel naturel te gainen. Als je nu kuurt zit je effe aan je max potentie,maar die kilo's gaan er makkelijk af en ze terug gainen gaat veel trager zijn dan nu. En inderdaad,de terugslag en bijwerkingen na een kuur van 12 weken zijn het niet waard naar mijn mening.
 
Geen verslechtert cholesterol, leverbelasting, bloeddruk etc. of zijn dat geen 'bijwerkingen' tegenwoordig?

Test wordt door dokters aangeraden en jullie zeggen dat het allemaal zo schadelijk is. Ik snap niet hoe dit zo slecht voor je kan zijn als dit zelfs op recept wordt gegeven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven