MuscleMeat

Sluitende energiebalans en groeien + de ideale voedselververhoudingen

Bezoekers in dit topic

StylinBro

Cool Novice
Lid geworden
12 dec 2017
Berichten
91
Waardering
8
Lengte
1m85
Massa
76kg
Vetpercentage
13%
Hallo iedereen,
De aankomende periode wil ik 2 x per week trainen op een manier waarbij mijn spiermassa behouden blijft ( of als het mogelijk is licht toeneemt), zonder ook maar een dag een calorieoverschot of calorietekort te creëren. Mijn energie inname en energieverbruik moeten gelijk (sluitend) zijn.

Het eerste onderwerp waar ik me in aan het verdiepen ben is het aantal calorieën dat optimaal is op de trainingsdagen om tot je te nemen, met als doel zoveel mogelijk als kan groeien met sluitende energie-inname en energieverbruik .

neem aan dat ik op trainingsdagen theoretisch gezien dan het beste zoveel mogelijk kan trainen en hier mijn sluitende voedingsinname op afstemmen. Omdat dan zowel mijn energiebalans gelijk is en je toch zoveel mogelijk spieren belast (eventuele spiergroei)

Graag wil ik weten of dat de juiste manier is om het meeste te bereiken met een sluitende energiebalans. En of het überhaupt mogelijk is om spiermassa aan te komen met een sluitende energiebehoefte.



Tweede onderwerp is de ideale verhouding van koolhydraten, vetten, eiwitten en vitaminen bij het doel wat ik heb. Ben benieuwd naar wat zowel op trainingsdagen als op rustdagen de ideale verhoudingen zijn. En of dit op beide dagen gelijke verhoudingen zijn of dat deze verschillend van elkaar zijn.


Gr Juliën
 
Maak het nou niet moeilijker dan het is...
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Je verzint zelf iets onzinnigs en dan vraag je advies aan anderen?
 
Had ook liever gewoon willen cutten / bulken. Jammer genoeg is dit door medische problemen nu niet mogelijk.
 
Nou, dan eet je elke dag toch gewoon ongeveer wat je verbruikt.
 
Back
Naar boven