Fitness Seller

Smaak loze Eiwitten Poeder (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
13.575
Waardering
103
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Beste Mensen,

ff vraagje tussen door. Ik zie altijd wel die proteine shake´s staan en bussen daarvan maar dat is altijd met zo smaak er aan vast. Zijn er eigenlijk ook merken die het gewoon compleet smaakloos hebben? Vraag ik me eigenlijk af.

Thanks,

Oh ja en BOS? Meisje uit me klas ziet jouw wel zitten volgens mij haahah. Moest vragen of je al getrouwd/verkering was/had.

Ja komt er nou van he met die beach boy foto´s :p

Maar thanks voor jullie hulp,

Ryu
 
zover ik weet niet Ryu. zou op zich af en toe wel fijn zijn idd. bijvoorbeeld als je proteinepannekoeken maakt. lijkt me niet echt lekker met eebn smaakje...en nu we t weer over pannekoeken hebben kom ik weer terecht bij BOS
ik hoop nmlijk dat die klasgenote zin heeft in een lat-relatie:D
 
Originally posted by dandyman
zover ik weet niet Ryu. zou op zich af en toe wel fijn zijn idd. bijvoorbeeld als je proteinepannekoeken maakt. lijkt me niet echt lekker met eebn smaakje...en nu we t weer over pannekoeken hebben kom ik weer terecht bij BOS
ik hoop nmlijk dat die klasgenote zin heeft in een lat-relatie:D

Vroeger kon je van die eiwittabletten kopen, ik spreek over 15 jaar geleden.
Mijn vader, voormalig bodybuilder, nam ze ook, maar door de zo slechte smaak moest hij dit opgeven.
Er is een goede reden waarom ze er een smaak aan geven, anders is het gewoon NIET te vreten.
 
eiwtiiten zijn prima te eten wanneer er geen smaak aan toe is gevoegd! toevallig heeft m double u een smaakloos proteïne poeder!

mvg martijn
 
Bijna alle merken hebben dit wel hoor naturel staat er dan meestal op.
 
ik koop et ook, stuk goedkoper.
maar egt níet te zuipen :(
 
Nee maar mix dan met wat weetje? Zolang er dan maar niet eens bananen smaak door heen zit maakt het zo lekker ranzig. Maar bedankt jongens!
 
ik heb zonder smaakje , maar dat is geen whey... tis echt ranzig spul maar drink het gewoon met appelsap.. je kan het kopen bij de zonnebloem... altans die hebben wij in almere...
 
Hoezo stuk goedkoper ? jullie hebben het mischien over soja eiwitten ?

Ultimate e.d is de prijs gelijk aan de smaken die een flavor hebben
 
Ik vind eiwitpoeders met een smaakje erg kunstmatig en als je dan ook nog eens een banaan of iets dergelijks toe wilt voegen, dan walg ik van de zoete smaak.

Eiwitten zonder kunstmatige smaakstoffen worden ook vaak aangeduid met 95 in plaats van 80 of 85. Dus als er 95 op staat, is het zonder smaakstoffen.
 
Thanks Jongens heb hem gevonden. Protein 95 van M double You.

Trainse allemaal

Ryu
 
Back
Naar boven