MuscleMeat

Smaak optimum nutrition whey (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bobby10

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 jul 2010
Berichten
5.793
Waardering
1.211
Lengte
1m96
Massa
107kg
Vetpercentage
13%
Is ON whey lekkerder dan whey perfection van bnf of syntha 6? Welke smaak is dan het lekkerst (van ON en Syntha 6)?
 
Ik vind de vanille smaak de lekkerste vanille van welke whey dan ook tot nu toe. Lekkerder dan de aarbeien smaak van syntha 6 ben ik tot nu toe niet tegen gekomen.
 
dankje :)

iemand anders nog?
 
Optimum Gold is zeker niet slecht qua smaak.Is niet voor niets een van de best verkopende producten ter wereld. Whey van B&F heeft er ook goede tussenzitten.

Syntha 6 is, voor mij, de beste qua smaak van de 3 maar de prijs is ook net dat beetje hoger dan de rest. Maar smaken zijn nu eenmaal persoonlijk.

Maar niets kan op tegen de Peanut butter chocolate van PVL Whey Gourmet, kan ik zo de hele pot van leegmaken op een dag.
 
Optimum Gold is zeker niet slecht qua smaak.Is niet voor niets een van de best verkopende producten ter wereld. Whey van B&F heeft er ook goede tussenzitten.

Syntha 6 is, voor mij, de beste qua smaak van de 3 maar de prijs is ook net dat beetje hoger dan de rest. Maar smaken zijn nu eenmaal persoonlijk.

Maar niets kan op tegen de Peanut butter chocolate van PVL Whey Gourmet, kan ik zo de hele pot van leegmaken op een dag.

Dat klinkt echt nice... waar haal je die? :lick:
 
Smaken zijn natuurlijk ook afhankelijk van de voedingswaarde van een eiwitsupplement. Syntha-6 is heerlijk in smaak, maar komt net niet in de buurt van Optimum Nutrition of Whey Perfection.

-Leon
 
Ik heb jarenlang geen andere whey gebruikt dan ON vanille, vanwege de smaak.
 
Optimum vanilla ice cream yumm!
 
Smaken zijn natuurlijk ook afhankelijk van de voedingswaarde van een eiwitsupplement. Syntha-6 is heerlijk in smaak, maar komt net niet in de buurt van Optimum Nutrition of Whey Perfection.

-Leon


Weet ik. ;)
 
Heb die optimum ook wel eens gehad, maar ik vind de smaken van whey perfection en syntha-6 veel lekkerder. had van on altijd de strawberry. Ik zou voor de whey perfection gaan
 
Ik vind de vanille smaak de lekkerste vanille van welke whey dan ook tot nu toe. Lekkerder dan de aarbeien smaak van syntha 6 ben ik tot nu toe niet tegen gekomen.

Had dit er nog niet gestaan, ik had precies hetzelfde geschreven
 
www.workout.be of http://www.eiwitpoeder.nl/whey-gourmet . Zelf haal ik ze in de winkel hier, omdat ze online even duur zijn. Vind ze ook niet op B&F of XXL ??? Enige nadeel is dat ze echt een stuk duurder zijn dan de topmerken (+- €40 voor 900gr.).

Thanks. Ik heb die peanut butter besteld en cherry chocolate. :P Wel epic duur, was 75 euro kwijt in totaal. Moet nog naar Nederland verzonden worden.
Bij Eiwitpoeder.nl hebben ze maar 3 smaken, beetje jammer.
 
ON is superlekker en goed gedoseerd volgens mij!
 
Niet de Whey Gourmet bestellen bij www.workout.be trouwens, ik had het gedaan maar de smaken waren niet eens leverbaar. Moest weken gaan wachten op de peanut butter chocolat en de cherry chocolat was helemaal niet leverbaar.
Ik had het al betaald maar kreeg vandaag een mail dat ik m'n geld gelukkig terug gestort krijg.
 
Back
Naar boven