Fitness Seller

smaak shake

Bezoekers in dit topic

woltmide

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
25 okt 2002
Berichten
37
Waardering
0
Hallo iedereen,

Ben nu al een tijdje aan het cutten en nu hoorde ik van iemand dat het ook het beste is om je zuivel inname te minimaliseren. Dus het liefst helemaal geen zuivel meer.

Nu vroeg ik me af aangezien ik mijn shake-jes altijd nog met melk mix en ik vandaag voor het eerst het geprobeerd heb met water (niet te zuipen!!!!) wat je hier aan kan doen. Is het verstandig om er dan ook een lading roosvicee (of iets dergelijks) bij te donderen voor een beetje normale smaak? (of krijg je dan weer teveel suikers binnen)

alvast bedankt voor de reacties

grt,
woltmide
ps. ben nog een redelijke leek op gebied van voeding
 
met siroop krijg je aardig wat suikers binnen ,
kzou t gewoon met melk mixen wat boeit dat kleine beetje zolang je geen liter shake maakt . je zegt zelf minimaliseren dus dat beetje kan geen kwaad lijkt me
 
Daar heb je wel gelijk in BIGTANK alleen in principe neem ik zo'n 2/3 shakes per dag...om de hoeveelheid eiwitten in elk geval hoog te houden. en 2 tot 3 shakes zijn al snel 1liter melk op een dag. Is dit ook nog steeds een klein beetje of iets teveel?

grt,
woltmide
 
Yep, gewoon bv. 250ml melk en 250ml water nemen, schepje poeder, een banaan of nesquick of oploskoffie ofzo en het smaakt best wel goed...
Die 250ml melk per dag gaan het echt niet maken hoor, zolang je geen wedstrijdniveau wilt halen.
 
zuivel heeft lactosew dit houdt vocht vast..

als je een wedstrijd gaat doen wil je diet niet omdat je spieren dan minder definitie gaan vertonen...

Maar als je niet voor een wedstrijd traint gewoon melk blijven drinken dat extra vocht zorgt wel dat de spier er voller uit lijkt te zien
 
Jup, tenzij je het podium op moet, anders zou ik er ook niet een al te big deal van maken dude...
 
Thanx mensen...
Dat van dat podium gaat nog wel een paar jaartjes duren, maar dan weet ik het alvast:D

greetz
woltmide
 
tegen die tijd komen we bij jou met moeilijke vragen :D
 
Back
Naar boven