AndroidHealthClinic

Smaakje, in plaats van B&F blendsmaakje (Creatine, Beta-Alanine, Citrulline, Cafeïne, Arginine, etc. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wittepinda

Cool Novice
Lid geworden
16 aug 2013
Berichten
83
Waardering
5
Hey,

Ik ben tevreden over een bepaalde B&F preworkout, alleen ik heb nu toch besloten om het een en ander zelf per dosis te mixen met losse ingrediënten. Het probleem echter is dat het smaakt naar batterij. :rolleyes:

Het gaat om het volgende:

Creatine
Citrulline M
Arginine
Taurine
Cafeïne
Beta-Alanine
HMB

Op dit moment vul ik bovenstaande (de helft van de dosis die ik wil hebben) met eerdergenoemde pre-workout zodat het minder (maar nog steeds) naar batterij smaakt.

Iemand een oplossing hiervoor? Zou het liefste iets als B&F watermelon of tropical smaak willen kopen, maar dat verkopen ze niet apart geloof ik. Jammer.
 
Caps maken.
 
Klein beetje ranja erbij doen?
 
Je kan het eventueel mengen met een aminozuur- of koolhydraatproduct? :) Zoals WMS, Dextrose, Amino1, Amino X, Muscle Protect etc etc.

Ralf
 
Gewoon siroop en daar een klein beetje water bij, ff schudden en dan naar binnen gooien.
 
Persoonlijk zou ik er muscleprotect bijdoen. Dan heb je direct de smaak die je wil.
 
Dank iedereen. Het maken van capsules voor al de genoemde ingrediënten gaat mij een beetje te ver, maar leuk idee!

Ik ga nu voor de Muscle-Protect van B&F (watermelon) want die smaak vond ik al heerlijk. Komt helemaal goed! Top.
 
Slimpie werkt altijd goed bij mij.
 
Met siroop erbij is het meestal wel te doen, maar maak er ook geen groot glas drinken van. Zorg dat je het in een paar slokken kan wegtikken
 
BCAA poeder raspberry ice smaak erbij doet wonderen..
 
BCAA's of essential amino's erbij doen, maakt het veel beter! Ik maak ook altijd mijn eigen pré workout en had eerst het zelfde probleem
 
Ik gooi er vaker een beetje budget pre zoals Crazy door afhankelijk van de hoeveelheid cafeïne die ik wil :D
 
Back
Naar boven