MuscleMeat

smaakstoffen

Bezoekers in dit topic

fer

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 feb 2003
Berichten
487
Waardering
0
waar kan je smaakstoffen kopen?
zoals aardbei ofzo?
 
wel eens van aanmaak limonade gehoort!?
 
Originally posted by Robin
wel eens van aanmaak limonade gehoort!?

toevallig wel ja!
heb jij wel eens goed naar mij vraag gekeken!!!?
 
Zo, hallo... waar zou je dat nou kunnen kopen he!? :rolleyes:
 
In de Winkel


:who:
 
Originally posted by Elmar
In de Winkel


:who:

I GIVE A ****!

maar ik heb het al op eigen kracht gevonden,
bij een chinese winkel, het is maar een 100ml flesje en minder dan 1ml is al meer dan genoeg om mijn bak franse kwark eetbaar te maken.
 
Originally posted by fer


I GIVE A ****!

maar ik heb het al op eigen kracht gevonden,
bij een chinese winkel, het is maar een 100ml flesje en minder dan 1ml is al meer dan genoeg om mijn bak franse kwark eetbaar te maken.

prop er gewoon 1 el honing in of een banaan ofzo!
 
Originally posted by Elmar


prop er gewoon 1 el honing in of een banaan ofzo!


Bedankt voor deze hele intelligente tip, waar ik echt zelf niet op had kunnen komen:)

Als ik dat zou doen, dan kan ik net zo goed gewoon vruchtenkwark kopen , met al die suikers, vandaar dat ik smaakstoffen zocht met LAGE kcal (zowat nul) en waardoor ik toch 50 gram proteine en zo min mogelijk suikers binnen kan krijgen.

maar ja, blijkbaar kan ik hier geen begrijplijke bodybuilders vragen stellen en moet ik het dus helemaal formuleren, zodat jij het ook begrijpt waarom ik dit vraag.

zijn jullie trouwens wel bodybuilders???of gewoon normale mensen die met hun zak chips en fles cola de hele dag achter dit forum zitten en andere ook aan zoveel mogelijk suikers wil helpen???????
 
Laatst bewerkt:
LoL, wat ik altijd deed was whey eiwit poeder bij de kwark;

- Geen suikers maar zoetstof (aspartaam)
- Een completer aminozuur profiel (casseine+whey)
- Meer eiwit in een kleinere hoeveelheid voeding.

En als je de whey hier haalt nog niet eens zo duur. :)
 
Originally posted by admin
LoL, wat ik altijd deed was whey eiwit poeder bij de kwark;

- Geen suikers maar zoetstof (aspartaam)
- Een completer aminozuur profiel (casseine+whey)
- Meer eiwit in een kleinere hoeveelheid voeding.

En als je de whey hier haalt nog niet eens zo duur. :)

dat bedoel ik juist,

waar kan ik aspertaam vinden?
 
je zou je ook wat minder arrogant mogen opstellen....

maar voor smaakstoffen is ranja ook geschikt... verder zou je anassap oid kunnen gebruiken of andere vruchten (maar dit was al gepost). dit zijn dus SMAAKSTOFFEN en zeer geschikt om je kwark eetbaarder te maken.

en als je deze al wist, moet je dat vermelden dat je naar een alternatieve smaakstof zoekt op ranja en vruchtensap.
 
ik vind mij niet arrogant, maar die jongens die mij dat advies gaven, waar ik juist dik van zal worden als ik dat elke dag bij mijn 2 bakken kwark zou doen.
 
Originally posted by fer


dat bedoel ik juist,

waar kan ik aspertaam vinden?
Dat is het hem juist, ze hadden gelijk door te zeggen dat het in elke supermarkt te vinden is ;)

Aspartaam word in bijna alle supermarkten over de hele wereld verkocht.

Bijv. onder deze merken:

Canderel® , Delhaize zoetmiddel® , Natrena strooikorrels® , GB zoetmiddel® , Hermesetas Gold® , Sanoform® (Aldi) enz...
 
Originally posted by fer
ik vind mij niet arrogant, maar die jongens die mij dat advies gaven, waar ik juist dik van zal worden als ik dat elke dag bij mijn 2 bakken kwark zou doen.

Als je niet dik wil worden neem dan geen 2 bakken kwark, minder zuivel producten. Neem tonijn, kipfilet whey + water.
Maar goed je bent natuurlijk zelf niet achterlijk dat weet je zelf ook wel.
 
Originally posted by Elmar


Als je niet dik wil worden neem dan geen 2 bakken kwark, minder zuivel producten. Neem tonijn, kipfilet whey + water.
Maar goed je bent natuurlijk zelf niet achterlijk dat weet je zelf ook wel.

ik eet 2 bakken kwark, omdat in zowat alles wel een beejte suikers of vet zit, daarom zit kwark in mijn dieet.

en van een beetje suikers word je niet vet, maar wel als ik het elke dag bij mijn 2 bakken kwark gooi, waar al een beetje suiker inzit.

maar goed......
 
Originally posted by fer


ik eet 2 bakken kwark, omdat in zowat alles wel een beejte suikers of vet zit, daarom zit kwark in mijn dieet.

en van een beetje suikers word je niet vet, maar wel als ik het elke dag bij mijn 2 bakken kwark gooi, waar al een beetje suiker inzit.

maar goed......
ja heb je gelijk in maar honing kan niet zo kwaad. 1 bak kwark is wel goed in een dieet hoor doe ik ook maar ik had eerst 3 bakken kwark in mijn dieet maar werd me afgeraden. Beste is (volgens mij) om suiker (glucose) vlak na training te nemen en de hele dag door zo min mogelijk.

je hersenen moeten ook meer werken als je bezig met met BB! :spaz:
 
Back
Naar boven