Fitness Seller

Smaakverlies corona & bulken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ketonatus

Novice
Lid geworden
17 aug 2020
Berichten
28
Waardering
5
Lengte
1m80
Vetpercentage
11%
Vorige woensdag positief getest op corona, bron onbekend (3 nauwe contacten, leef half in isolatie vanwege zieke ouders). Tweemaal gevaccineerd, geen ernstige klachten gekregen tot zaterdag:

— vrijdag heerlijk gegeten, zaterdag proefde ik helemaal niks meer.

Momenteel zit ik in mijn cut, dus nu valt het nog wel mee. Over enkele weken ga ik weer kuren en bulken, echter vraag ik me af hoelang dat smaak verlies weg kan blijven. Hebben hier mensen hetzelfde meegemaakt, zoja hoelang had je hier last van? Het lijkt me namelijk niet super tof om te bulken zonder smaak 🥵

Internet levert niet veel op, behalve enkele dagen, weken, maanden of permanent lol.
 
Internet levert niet veel op, behalve enkele dagen, weken, maanden of permanent lol.
Dit is het ook, is niet te voorspellen. Ik ken mensen die al ruim een jaar geur kwijt zijn en mensen die het met 2 weken weer terug hadden. Alles daartussen is mogelijk.
 
Ik proef ook niks meer sinds dit weekend, ik volg
 
Dit is het ook, is niet te voorspellen. Ik ken mensen die al ruim een jaar geur kwijt zijn en mensen die het met 2 weken weer terug hadden. Alles daartussen is mogelijk.
Pff vervelend.. hebben diegene 0 geur/smaak of is het gedeeltelijk terug gekomen?
 
Heb zelf geen 'rona gehad. Maar smaak verlies lijkt me eigenlijk best chill als het niet storend is. Moet je na gaan wat voor een absurd smerige maaltijden die erg volumieus en micro-dense zijn kan maken. Ik zou m'n hele kut witvis met veel smerige groente eten. Vullen en de smaak boeit toch niet.

Bulken het verhaal gewoon omdraaien. Kies voor vloeibare calorien. Desnoods ga je olie drinken of neem je een hap boter lol.
 
Heb zelf geen 'rona gehad. Maar smaak verlies lijkt me eigenlijk best chill als het niet storend is. Moet je na gaan wat voor een absurd smerige maaltijden die erg volumieus en micro-dense zijn kan maken. Ik zou m'n hele kut witvis met veel smerige groente eten. Vullen en de smaak boeit toch niet.

Bulken het verhaal gewoon omdraaien. Kies voor vloeibare calorien. Desnoods ga je olie drinken of neem je een hap boter lol.
Praktisch is het misschien wel, maar nergens meer van kunnen genieten valt vies tegen :s.
 
Mijn geur en smaak is in februari door corona weg gegaan, nu 5 maanden later ben ik voor 40% hersteld. Hou er rekening mee dat dit lang kan gaan duren.
 
Mijn geur en smaak is in februari door corona weg gegaan, nu 5 maanden later ben ik voor 40% hersteld. Hou er rekening mee dat dit lang kan gaan duren.

Hoe wordt zo'n herstel, wat kennelijk dus in percentage geduid wordt, eigenlijk gemeten?
 
Mijn geur en smaak is in februari door corona weg gegaan, nu 5 maanden later ben ik voor 40% hersteld. Hou er rekening mee dat dit lang kan gaan duren.
Veel verschil dus, jesus wat een lange tijd. sterkte man! Bedankt voor het reageren.
 
Hoe wordt zo'n herstel, wat kennelijk dus in percentage geduid wordt, eigenlijk gemeten?
Die 40% is een schatting, het zal vast wel een procentje of tien afwijken. Maar deze cijfers schetsen een beeld van mijn eigen situatie, het lijkt me ook niet dat het uberhaupt gemeten wordt in percentages.
 
Die 40% is een schatting, het zal vast wel een procentje of tien afwijken. Maar deze cijfers schetsen een beeld van mijn eigen situatie, het lijkt me ook niet dat het uberhaupt gemeten wordt in percentages.

Ahh oke, gaat dus ook echt specifiek over deze ene klacht en niet over het herstel in zijn algemeenheid. Dan snap ik ook goed je benadering om tot een getal te komen.
 
Veel verschil dus, jesus wat een lange tijd. sterkte man! Bedankt voor het reageren.
Dankjewel man. Ja het is al een behoorlijke tijd helaas, hoop dat het jou beter afgaat. Volgens mij zijn er wel bepaalde protocollen die je eventueel zou kunnen volgen als het je te veel hinder gaat geven.
 
Ahh oke, gaat dus ook echt specifiek over deze ene klacht en niet over het herstel in zijn algemeenheid. Dan snap ik ook goed je benadering om tot een getal te komen.
Die 40% was meer om aan te geven in hoeverre mij geur en smaak verbeterd was ten opzichte van het begin toen het helemaal weg was.
 
Ik kon na 3 dagen al weer proeven & ruiken, sommige vrienden van mij ruiken na 8 maanden nog steeds bijna niets
 
Heb zelf geen 'rona gehad. Maar smaak verlies lijkt me eigenlijk best chill als het niet storend is. Moet je na gaan wat voor een absurd smerige maaltijden die erg volumieus en micro-dense zijn kan maken. Ik zou m'n hele kut witvis met veel smerige groente eten. Vullen en de smaak boeit toch niet.

Bulken het verhaal gewoon omdraaien. Kies voor vloeibare calorien. Desnoods ga je olie drinken of neem je een hap boter lol.
En dit valt ook tegen, want mentaal eet je nog steeds die smerige groente met je kut witvis. Althans dat was mijn ervaring.
 
Heb zelf geen 'rona gehad. Maar smaak verlies lijkt me eigenlijk best chill als het niet storend is. Moet je na gaan wat voor een absurd smerige maaltijden die erg volumieus en micro-dense zijn kan maken. Ik zou m'n hele kut witvis met veel smerige groente eten. Vullen en de smaak boeit toch niet.

Bulken het verhaal gewoon omdraaien. Kies voor vloeibare calorien. Desnoods ga je olie drinken of neem je een hap boter lol.
:roflol:
Blender vol met vis, broccoli en oploskoffie
 
Hoe wordt zo'n herstel, wat kennelijk dus in percentage geduid wordt, eigenlijk gemeten?
Op een zelfde wijze als je vetpercentage.
 
Back
Naar boven