AndroidHealthClinic

Smalle chest in verhouding met rug?

Bezoekers in dit topic

Forty seven

Novice
Lid geworden
2 apr 2017
Berichten
5
Waardering
2
Lengte
1m72
Massa
79kg
Vetpercentage
20%
Hoi BB'ers,

Ik merk al een tijdje dat ik vanuit voor-aanzicht een smalle/platte chest heb, in vergelijking met m'n rug van achter.

M'n rug heeft een V-shape welke boven breder is dan onder, alleen als ik mezelf van voren bekijk zie ik dat helemaal niet terug.

Komt dit vanzelf met de tijd dat ik train? Ik doe voor de borst voornamelijk benchpresses en dumbell oefeningen.

Dacht wellicht herkent iemand zich hierin en hebben jullie tips.

20190919_155919471_iOS.jpg 20190919_155926812_iOS.jpg 20190919_155933485_iOS.jpg
 
Valt nogal mee imo, met meer massa en lager vetpercentage gaan de verhoudingen allemaal wat beter te beoordelen zijn. Geen zorgen maken ;)
 
Ik zie niks vreemds, met een stuk meer massa kun je pas wat zeggen
 
Valt nogal mee imo, met meer massa en lager vetpercentage gaan de verhoudingen allemaal wat beter te beoordelen zijn. Geen zorgen maken ;)

Haha, de enige reden dat ik niet met m'n vetpercentage bezig ben is omdat ik me niet kan voorstellen hoe dun ik dan ga zijn.

Thanks voor je snelle reactie.
 
Haha, de enige reden dat ik niet met m'n vetpercentage bezig ben is omdat ik me niet kan voorstellen hoe dun ik dan ga zijn.

Thanks voor je snelle reactie.
Vetpercentage is ook niet zo rampzalig hoor :) goed om lekker wat te bouwen.
 
Wat ik zie is dat je je schouders naar voren laat hangen waardoor je borst invalt.
 
Back
Naar boven