AndroidHealthClinic

Smart protein pannenkoekenmix goedkope manier om eiwitten binnen te krijgen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jordyvl

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 apr 2012
Berichten
2.148
Waardering
181
Lengte
1m80
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Ik ben al een tijdje op zoek naar goedkope eiwitproducten.
Nu zie ik net op B&F iets staan over smart protein pannenkoekenmix

Even kort uitgerekend hoeveel gram eiwit je krijgt voor €1,-
In 1 pak zit 400 gram, 48 gram eiwitten per 100 gram dus 192 gram eiwitten per pak.
1 pak kost €3,90 dus omgerekend is dat ongeveer 50 gram eiwitten voor 1 eurootje.

Als ik kijk naar bijvoorbeeld ah basic kipfilet dan krijg je omgerekend voor 1 euro 28 gram eiwitten.

Is die smart protein pannenkoekenmix echt zo goedkoop of zie ik iets over het hoofd?
 
Het kost normaal 7,50 euro.
 
Ik ben al een tijdje op zoek naar goedkope eiwitproducten. Nu zie ik net op B&F iets staan over smart protein pannenkoekenmix Even kort uitgerekend hoeveel gram eiwit je krijgt voor €1,- In 1 pak zit 400 gram, 48 gram eiwitten per 100 gram dus 192 gram eiwitten per pak. 1 pak kost €3,90 dus omgerekend is dat ongeveer 50 gram eiwitten voor 1 eurootje. Als ik kijk naar bijvoorbeeld ah basic kipfilet dan krijg je omgerekend voor 1 euro 28 gram eiwitten. Is die smart protein pannenkoekenmix echt zo goedkoop of zie ik iets over het hoofd?
Als er ook echt daadwerkelijk in zit wat B&F schrijft is dat een mooie aanbieding, maar nadat al dat gesjoemel geloof ik daar niks meer van. Dit lijkt me een betere keus dan (alleen nu niet op voorraad): http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/delicious-pancakes-oats-protein
 
De normale pannekoekenmix is heerlijk (vanille) en makkelijk te bereiden ook.
 
Je kan ze zelfs gewoon drinken, smaak is prima denk ikk. Anders wel te maskeren met cacao, banaantje oid. Het bevat eiwitten uit melk, maar natuurlijk ook uit de koolhydraatbronnen die in dit product zit. Alles bij elkaar opgeteld kom je aan dat eiwitgehalte. Ziet er goed uit. Als je voldoende gevarieerd eet, is dit een prima eiwitbron. Door noten, eieren, vis, vlees, zuivel te combineren met dit product. Krijg je een prima alle aminozuren binnen. Dan is dit absoluut een interessante keus. Ben benieuwd of het lekker is haha
 
Ik ben al een tijdje op zoek naar goedkope eiwitproducten.
Nu zie ik net op B&F iets staan over smart protein pannenkoekenmix

Even kort uitgerekend hoeveel gram eiwit je krijgt voor €1,-
In 1 pak zit 400 gram, 48 gram eiwitten per 100 gram dus 192 gram eiwitten per pak.
1 pak kost €3,90 dus omgerekend is dat ongeveer 50 gram eiwitten voor 1 eurootje.

Als ik kijk naar bijvoorbeeld ah basic kipfilet dan krijg je omgerekend voor 1 euro 28 gram eiwitten.

Is die smart protein pannenkoekenmix echt zo goedkoop of zie ik iets over het hoofd?

Je ziet over het hoofd dat het van B&F is..
Of nee, dat zie je niet over het hoofd, alleen dat bord voor je kop zit in de weg.

Verdoe je geld toch niet aan die oplichters. Met ALLES sjoemelen ze.
 
Ik ben al een tijdje op zoek naar goedkope eiwitproducten.
Nu zie ik net op B&F iets staan over smart protein pannenkoekenmix

Even kort uitgerekend hoeveel gram eiwit je krijgt voor €1,-
In 1 pak zit 400 gram, 48 gram eiwitten per 100 gram dus 192 gram eiwitten per pak.
1 pak kost €3,90 dus omgerekend is dat ongeveer 50 gram eiwitten voor 1 eurootje.

Als ik kijk naar bijvoorbeeld ah basic kipfilet dan krijg je omgerekend voor 1 euro 28 gram eiwitten.

Is die smart protein pannenkoekenmix echt zo goedkoop of zie ik iets over het hoofd?

Magere melk kost €0,55 per liter.
Er zitten zo'n 3,5 gram eiwitten per 100ml, dus 35 gram eiwitten per liter.
Per euro is dat dus 63.63 gram eiwitten per euro!
 
Ik ben al een tijdje op zoek naar goedkope eiwitproducten.

Nu zie ik net op B&F iets staan over smart protein pannenkoekenmix



Even kort uitgerekend hoeveel gram eiwit je krijgt voor €1,-

In 1 pak zit 400 gram, 48 gram eiwitten per 100 gram dus 192 gram eiwitten per pak.

1 pak kost €3,90 dus omgerekend is dat ongeveer 50 gram eiwitten voor 1 eurootje.



Als ik kijk naar bijvoorbeeld ah basic kipfilet dan krijg je omgerekend voor 1 euro 28 gram eiwitten.



Is die smart protein pannenkoekenmix echt zo goedkoop of zie ik iets over het hoofd?


Magere kwark:

500 gram voor 0,69 euro (merk milsani bij Aldi). Per 500gram = 40gr eiwit.

1 euro = 58 gram eiwit ongeveer

Zoals al meer mensen hier zeggen: ik vertrouw niks van de huismerk producten van B & F
 
Topics over body en fit huismerken zou verboden moeten worden
 
Back
Naar boven