XXL Nutrition

Smartphone Topic

Bezoekers in dit topic

Ja het slaat allemaal nergens meer op, iets met exponentieel vergroten van de digitale ellende :o
 
Omdat het bestaat en als consument wil je het best mogelijke dat binnen het budget past. Ik ken niemand die zou kiezen voor een mindere kwaliteit foto als de keuze op tafel ligt binnen hetzelfde budget, los van het formaat waarin deze geschoten is. Veel toepassingen (social media etc.) zijn tegenwoordig nou eenmaal niet groter dan formaat tablet. Als je foto's wilt printen helpt het wel als je een goede camera hebt, doe je er momenteel niets mee maar sla je bijzondere momenten wel op dan weet je nooit wat je ermee wilt doen over een jaar of tien. Als je "echt" foto's wilt gaan maken gebruik je geen mobiel, maar dat leidt gauw tot een andere discussie.

Voor het zelfde geld (of misschien binnen budget) zou ik ook wel een goede camera in mijn telefoon willen hebben, maar naarst een spiegelreflex camera voorzien van een deftige upgrade lens hebben wij ook een compact camera (Canon Ixus) van <€150 en die is over het algemeen beter dan de camera’s van onze iPhone SE/6.
 
Nokia 216 voor een paar tientjes. Is all I need...
?u=https%3A%2F%2Fi.ytimg.com%2Fvi%2FgP_6EC3rb5s%2Fhqdefault.jpg

Dit

Where the fuck is de tijd van de rooksignalen gebleven ?
 
Weet iemand een leuke telefoon van tussen de 150-200 euro?
Mijn moeder is opzoek naar een nieuwe.
 
Weet iemand een leuke telefoon van tussen de 150-200 euro?
Mijn moeder is opzoek naar een nieuwe.
Motorola G6/ G5
Samsung Galaxy J6
Huawei P20 Lite/ P Smart
 
Hier zelfde 'probleem'. Zit nu met een iPhone 7 , maar ik mag alweer verlengen. Nu is de iPhone X goedkoper per maand dan mijn huidige abbo... Dus je zou bijna gek zijn om het niet te doen toch? Aan de andere kant een goedkoop sim-only abbo trekt mij ook wel. Mijn telefoons houden het over het algemeen best lang uit. Stel ik ga voor de iphone X dan kan ik de 7 vast wel weer verkopen voor 200+ , ook met mijn oude 6 gedaan.
 
Ik geloof dat Apple ook 5-6 jaar lang updates geeft (64 bits). De 5S uit 2013 krijgt nog iOS 12. Als je dat tegen android afzet is dat redelijk uniek, waar 3 jaar meestal al de max lijkt. Misschien dat Google het bij de Pixel toestellen langer doet, Nokia geeft/ gaf van oudsher ook lang updates net zoals de Oneplus.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
One+.
Alle modellen, behalve de budgettoestelletjes.
Zelfs de one komt nog goed mee, beter dan bijvoorbeeld de s6.
Vanaf de 3 beduidend betere camera en scherm.
Diverse android based OS te installeren, uitgebreide ontwikkelaars- en diagnose opties.
Never settle.
 
S9 is ook degene die ik inmiddels een half jaar gebruik.

Prima ding, alleen word ik gek van Whapp... krijg geen notificaties meer en al van alles geprobeerd. Of het nu aan de S9 ligt of Whapp zelf weet ik niet, maar behoorlijk irritant.
Whatsapp notificaties doet het perfect.

Geen notificaties ontvangen had ik met mn s6 en s7 met gmail nadat ik de fones liet vallen. Toen ook van alles geprobeerd.


Hij is wat lichter en alles gaat wat vloeiender en is wat langer. Als ik m recht in mn broekzak heb steekt er stukkie uit.

Ik wil zo een rubber beschermhoesje voor de achterkant maar action had het niet.
 
Ja, ik last laatst wat over de S10 en dacht dat moet ik ff posten voor Derksen , helemaal vergeten.
 
Is dat tegenwoordig 15" ofzo :roflol: Die dingen zijn toch niet meer te handelen met 1 hand? :o
 
Is dat tegenwoordig 15" ofzo :roflol: Die dingen zijn toch niet meer te handelen met 1 hand? :o
Is qua totale scherm niet veel groter als de huidige S9/S9+, maar omdat de "bezel" (zwarte randen) kleiner en dunner wordt hou je meer beeldscherm over. Het blijft natuurlijk wel fors. S10 geloof ik 6'1" en S10+ 6'4". De S9 5'8" en S9+ 6'2".
 
Iemand hier die er veel verstand van heeft?

Ik mag vandaag een nieuw toestel uitkiezen, voor welke zouden jullie gaan?

Samsung s10 of huawei mat 20 pro
 
Iemand hier die er veel verstand van heeft?

Ik mag vandaag een nieuw toestel uitkiezen, voor welke zouden jullie gaan?

Samsung s10 of huawei mat 20 pro

Wat je zelf fijner vind.

Android flagships zijn allemaal dikke prima. Prijsverschil hoef je het volgensmij ook niet om te doen.
 
Wat je zelf fijner vind.

Android flagships zijn allemaal dikke prima. Prijsverschil hoef je het volgensmij ook niet om te doen.

Thanks! dan gaat het een s10 worden.
 
Topic helemaal vergeten. Is een Samsung geworden, scheelde weinig of het werd de OP 7 Pro. Heeft anderhalve dag gekost om uit Apple's ecosysteem te komen (prive >25jr). Werkt nu smooth.
 

 
Back
Naar boven