MuscleMeat

Smartphone!

Bezoekers in dit topic

ECLIPSE

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
21 okt 2004
Berichten
3.457
Waardering
3
ome eclipse wil een nieuwe smartphone

heb een tijd lang de sony ericsson p910i gehad.. toen maar weer voor een simpeler toestel gegaan.. razr v3 en samsung d600 gehad.. nu wil ik een smartphone.. wat er in moet zitten -> MP3 speler, PDF/word, email, video afspeelmogelijkheden.. ik wil niet zo een koelkast hebben dus een relatief kleine met redelijk groot scherm.. zo een variotje.. heeft wel alle functionaliteit maar ik vind het maar een lelijk ding

so HELP me out brothaazz
 
vario is niet echt een toppertje. heb zelf mda vario en zou t niet nog een keer kiezen. zit altijd bij vrouwtje in handtas dus formaat is geen prob maar zitten wat onhandige dingen op.
bv wekker functie werkt alleen als toestel op geluid staat, terwijl ik tijdens slaap geen geluid wil horen als iemand belt. verder een software update moeten hebben ivm fouten erin.
en internetten ermee is ruk. dat doe je toch thuis. is in t begin ff leuk maar daarna erg slaapverwekkend

just my 2cents
 
lol ik hou er nog steeds 60 over dus dat schiet niet op :P
 
ik heb ook de vario..

prima apparaat, geunlocked met software, 802.11G ready ( na software patch, dan is het internetten in ene een stuk beter) alle WM3 en WM software draait erop.. en ik gebruik hem alleen maar om te bellen en te TomTom-en..
 
ff een vraag kerel .

als jij een toestel koopt met ingebouwde gps . kan je die gps gratis gebruiken of kost het iedere keer geld als je hem opzet
 
ff een vraag kerel .

als jij een toestel koopt met ingebouwde gps . kan je die gps gratis gebruiken of kost het iedere keer geld als je hem opzet

GPS is gratis.

GPRS niet.
 
GPRS staat op veel mobieltjes puur voor de verdienste van de provider
 
gps koetje, gprs is gewoon snellere toegang tot internet via je gsm, iets wat iedere nieuwe gsm wel heeft
 
GPRS is overrated en duur.

voor de particulier imo useless.
bij ons op de zaak hebben we exchange via pushmail technologie, dat is dan wel weer handig.
 
ja maar gprs is zo fukkin duur .
 
he! niet mijn topic vervuilen! :D
 
sorry maar enige relevantie met je smartphone is wel aanwezig
 
Nokia N73, momenteel de top als je een combi wil van camera, smartphone en connectivity. Ook al heeft de N80 wel iets betere connectivity mogelijkheden.

SE heeft ook leuke modellen maar bij de K800i mis je bijvoorbeeld EDGE. Heeft wel een goede MP3-speler.
 
ja maar gprs is zo fukkin duur .

€ 9,95 per maand bij Telfort of bij T-Mobile. Wel afhankelijkvan het abbo dat er bij gekozen wordt.
 
Nokia N73, momenteel de top als je een combi wil van camera, smartphone en connectivity. Ook al heeft de N80 wel iets betere connectivity mogelijkheden.

SE heeft ook leuke modellen maar bij de K800i mis je bijvoorbeeld EDGE. Heeft wel een goede MP3-speler.

N70 heb ik gehad en dat vond ik echt een k*tding :) is N73 zoveel beter ? N90 is een mooi ding die heb ik ook even gehad.. maar dat is ook zo een koelkast man walgelijk :D en hij heeft geen tril lol
 
Nokia N73, momenteel de top als je een combi wil van camera, smartphone en connectivity. Ook al heeft de N80 wel iets betere connectivity mogelijkheden.

SE heeft ook leuke modellen maar bij de K800i mis je bijvoorbeeld EDGE. Heeft wel een goede MP3-speler.

word.

Die N80 zal waarschijnlijk mijn volgende worden.

mooi apparaat ook.
 
€ 9,95 per maand bij Telfort of bij T-Mobile. Wel afhankelijkvan het abbo dat er bij gekozen wordt.


in belgie is dat de prijs voor 10 minuutjes i net
 
Nokia N73, momenteel de top als je een combi wil van camera, smartphone en connectivity. Ook al heeft de N80 wel iets betere connectivity mogelijkheden.
N73 is idd érg mooi! N80 idd qua mogelijkheden iets uitgebreider, maar qua uiterlijk vind ik 'm wat tegenvallen (met name de "muis-functie/bedieningspaneel" of hoe zoiets ook mag heten:D)! Ik wacht nog steeds met smart op N83! Die is écht über-geil! :P
 
Qtek 8300 of 8310 zijn wel geinig. Wel een iets kleiner scherm, maar verder bijna dezelfde specs als de 9100 (vario).
 
Back
Naar boven