AndroidHealthClinic

Smartphone! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

N70 heb ik gehad en dat vond ik echt een k*tding :) is N73 zoveel beter ? N90 is een mooi ding die heb ik ook even gehad.. maar dat is ook zo een koelkast man walgelijk :D en hij heeft geen tril lol

N73 is een stuk beter, maar denk niet dat je onder de indruk bent van de N73 als je de N70 ruk vind. Ik had het niet over de N90 overigens, maar over de N80. Dat is ook nog een vrij kleine smartphone.
 
N73 is idd érg mooi! N80 idd qua mogelijkheden iets uitgebreider, maar qua uiterlijk vind ik 'm wat tegenvallen (met name de "muis-functie/bedieningspaneel" of hoe zoiets ook mag heten:D)! Ik wacht nog steeds met smart op N83! Die is écht über-geil! :P

N83 mist wel touchscreen, iets wat ik op zon toestel toch wel zou willen hebben.

verder is het inderdaad een gaaf ding.. Q1 2007 pas op zijn vroegst.
 
N83 mist wel touchscreen, iets wat ik op zon toestel toch wel zou willen hebben.

verder is het inderdaad een gaaf ding.. Q1 2007 pas op zijn vroegst.
Touchscreen had hem helemaal compleet gemaakt idd, maar ach...vind hem zo ook wel de moeite waard :) Q1 2007 volgens de planning, maar het zal wel ergens in het voorjaar worden eer ie verschijnt, ben ik bang :(
 
Ik heb zelf een tijd het kleine broertje van de P910 gehad.
P800, oftewel: Een breedbeeld koelkast met touchscreen.

Je gebruikt het wel allemaal? Ik kwam uiteindelijk tot de conclusie dat een los mp3 spelertje veel handiger was. (Ik heb een Ipod Nano gehaald, heerlijk)
Word documenten / PDF documenten zijn niet te lezen op zo'n ding, en wanneer doe je het eigenlijk?

Het is wel enorm geil dat het kan, dat wel. Ik krijg zelf wel de kriebels van zo'n Qtek/HTC 9000, maar voorlopig ben ik erg blij met mn Motorola Slvr-tje.

Ehrm... In het kort, ik vindt die Qtek wel erg interresant. :P
 
nadeel van die echte smartphones als de nokia's N serie enzo is dat die agenda functie zo lastig werkt, voor mij zou die agenda functie zeer belangrijk zijn. Heb je een pocket pc met belfunctie dan is bellen weer k*t.

Zelf vind ik die mio (700 serie ofzo) wel een mooi ding, gelijk een goeie navigatie erop, ingebouwde gps, alleen geen idee of dat ding ook nog een beetje belt.
 
Wat vind je lastig aan de agenda-functie dan? Ik heb een qtek en vind de agenda functie (voor mij dan) heel lekker werken.
 
Ik heb een pocket pc, dat werkt gewoon makkelijk als agenda, als je dat dan vergelijkt met bijvoorbeeld de N70 ofzo.
 
Ik heb een pocket pc, dat werkt gewoon makkelijk als agenda, als je dat dan vergelijkt met bijvoorbeeld de N70 ofzo.

dat is dus het nadeel van de meeste telefoons met office achtige dingen erop.. scherm is te klein.

die vario is prima qua formaat scherm, alleen iets te dik naar mijn mening, die N83 heeft een flink scherm waardoor niet al je afspraken door elkaar lopen als je je agenda op het scherm wil bekijken.
 
Moet je alleen minimaal wachten tot begin 2007, net zoals bij de N83.
 
Ze lijken trouwens wel veel op elkaar die n83 en n95.???
 
maar ik wil er nu een!!!!
 
Niemand ervaring met die nieuwste mio?
 
Ze lijken trouwens wel veel op elkaar die n83 en n95.???
Voor zover ik weet is het ook daadwerkelijk dezelfde. Een tijdje geleden waren er geruchten dat nog niet precies bekend hoe het toestel zou gaan heten: N83 of N95...

Wel erg strak hoor! Check Nokia - Devices :rocknana:
 
Ik ben ook opzoek naar een nieuwe telefoon. Er MOET GPS en audio speler opzitten, dan hoef ik niet meer los apparaatjes mee te nemen. Kan je eigenlijk op een normale telefoon tomtom software installeren?
 
GEEN QTEK NEMEN!!! heb er ook een gehad.. een RAMP!! slaat steeds vast en weet ik veel meer wat voor ellende.. nu weer een lekkere samsung D900 en mijn leven is weer verlicht.
 
GEEN QTEK NEMEN!!! heb er ook een gehad.. een RAMP!! slaat steeds vast en weet ik veel meer wat voor ellende.. nu weer een lekkere samsung D900 en mijn leven is weer verlicht.

Geen last mee gehad (tot nu toe). Deed je wel regelmatig een update?
 
Heeft ingebouwde GPS, top of the line van Nokia. Ook de eerste HSDPA-phone van Nokia waarmee je snelheden bereikt van 1,8 Mbit/s op je mobiel. Ik zing het nog maar wat maanden uit zonder mobiel en ga voor de N95.
 
Back
Naar boven