MuscleMeat

Smartwatch info

Bezoekers in dit topic

Remco Chervet

Novice
Lid geworden
7 apr 2019
Berichten
28
Waardering
23
Lengte
1m96
Massa
98kg
Vetpercentage
25%
Beste forum leden.

Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar dat verneem ik vanzelf.

Ik ben eigenlijk op zoek naar het volgende: ik ben nu in het bezit van een samsung gear S2 smartwatch, leuk ding maar weet niet of ik ermee kan wat ik wil. Ik ben op zoek naar een "app" op mijn smartwatch of een andere smartwatch, waar ik mijn activiteiten op kan bijhouden. Vroeger had je ritmio voor de smartwatch, maar deze kan ik nergen meer vinden.

Iemand die een goede alternatief weet, of een merk smartwatch welke het volgende kan herkennen tijdens sporten: duur, sets, calorieenverbruik, hartslag etc......om een goede overzicht te krijgen.

Ik hoor graag van jullie.

Remco
 
Er zit standaard een app bij toch? Staat in de bijsluiter
 
Er zit standaard een app bij toch? Staat in de bijsluiter

enige welke ik zie is de S-health, maar deze kan niet wat ik graag zou willen. is voornamelijk lopen (alle vormen), maar geen krachtsport functie
 
Ik heb een Apple watch series 4 , daarbij zit standaard de activiteiten app en een workout app , kun je uit verschillende doelen ( cardio ) , die houden hartslag , kcal , duur enz bij

Voor mijn KT gebruik in JEFIT , die heeft ook een Apple watch integratie en vanuit mijn iWatch kan ik sets , reps en gewicht invullen
 
Ik heb een Apple watch series 4 , daarbij zit standaard de activiteiten app en een workout app , kun je uit verschillende doelen ( cardio ) , die houden hartslag , kcal , duur enz bij

Voor mijn KT gebruik in JEFIT , die heeft ook een Apple watch integratie en vanuit mijn iWatch kan ik sets , reps en gewicht invullen

Maar dan zal je denk ik ook een iphone moeten hebben???. Geen ervaring met apple, dat merk je wel lol
 
heb uiteindelijk de fitbit vespa gekocht. deze voldoet perfect.

allen bedankt voor het mee denken. top
 
Remco,

ik ben eigenlijk ook fitness trackers aan het vergelijken.

bevalt de Fitbit nog steeds,

Ook nog een tweede vraag.


im mijn zoektocht ben ik wel een heel interessant “horloge” tegen gekomen een atlas wearable 2
Iemand op het forum die er ervaring mee heeft? En zo ja wat is jullie ervaring hiermee
 
Remykr de fitbit vespa bevalt prima. Lange batterijduur, overzichtelijk. Dus volmondig ja.

Over een extra tracker.....ben nu aan het testen met Apolloprotocol. Nu nog alleen op de mobiele telefoon, maar ze zijn druk bezig dit ook via de smartwatch te bedienen. Kom hier later op terug.
 
Het is geen app maar een wearable


ik hoop dat iemand er goede ervaringen mee heeft
 
Back
Naar boven