AndroidHealthClinic

smb 3 uit gespeeld in 11 min (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wat de fok? is dat mogelijk??? zeker dikke teleports hier en daar :) ff downen
 
Is een filmpje van alweer wat jaartjes oud, had 'm al gezien :) heb dat spel zelf ook grijs gespeeld vroeger hehe.
Maar als je er maar genoeg tijd aan toewijd denk ik dat het wel te doen is zoals die gast het tenslotte ook geleerd moet hebben. alleen wel een beetje zonde van je tijd imo...
 
Syn zei:
Is een filmpje van alweer wat jaartjes oud, had 'm al gezien :) heb dat spel zelf ook grijs gespeeld vroeger hehe.
Maar als je er maar genoeg tijd aan toewijd denk ik dat het wel te doen is zoals die gast het tenslotte ook geleerd moet hebben. alleen wel een beetje zonde van je tijd imo...

ik denk dat je toch ook zeer veer talent moet hebben, een geweldige reactie snelheid en een goede oog-hand coordinatie

dit is niet voor iedereen weg gelegd hoelang je ook oefent
 
damn, zieke shit. ieder z'n ding, zal ik maar zeggen :D
 
zinzat zei:
ik denk dat je toch ook zeer veer talent moet hebben, een geweldige reactie snelheid en een goede oog-hand coordinatie

dit is niet voor iedereen weg gelegd hoelang je ook oefent
Ik ben wel van mening dat je heeeeeeel ver kan komen als je er maar genoeg toewijding aan geeft (in wat dan ook), maar inderdaad zullen er altijd mensen verder/beter zijn denk ik. Ik zou 't zelf niet eens willen, zoveel tijd aan mario3 wasten.
 
ik verdoe mijn tijd liever aan super mario dan aan het leren van franse woordjes,
want met dat games bereik je iets die uren leren hebben me nooit iets opgeleverd
 
ik heb trouwens ook nog een gruwelijk filmpje van super mario 64 gevonden

[Link niet meer beschikbaar]

uitgespeeld in 20 min
 
Dit filmje is al oud. De maker hiervan heeft ook al zelf toegegeven op diverse fora dat dit gemonteerd is. Hij speelde dit met een emulator. Hij heeft dus zo snel mogelijk gespeeld, maar als het fout ging kon hij het met de emulator corrigeren. Hij heeft tijdens het spelen de snelheid vertraagt en maakte regelmatig backups van zijn progress.

Leuk filmpje om te zien, maar is dus niet echt zo gespeeld (zelfs niet op een nintent computer) .
 
damn, het zag er anders wel heel echt uit
 
hmz jammer dat mn huisgenoot niet online is, maar hij heeft ergens op de pc ook een dergelijk Super Mario filmpje. K zal em er eens om vragen. Gaat om ong dezelfde tijd geloof ik,maar wel realtime gespeeld.
 
Check [Link niet meer beschikbaar] voor meer games die binnen korte tijd uitgespeeld worden
 
Jopske zei:
Dit filmje is al oud. De maker hiervan heeft ook al zelf toegegeven op diverse fora dat dit gemonteerd is. Hij speelde dit met een emulator. Hij heeft dus zo snel mogelijk gespeeld, maar als het fout ging kon hij het met de emulator corrigeren. Hij heeft tijdens het spelen de snelheid vertraagt en maakte regelmatig backups van zijn progress.

Leuk filmpje om te zien, maar is dus niet echt zo gespeeld (zelfs niet op een nintent computer) .

dat is wel teleurstellend.. dat filmpje is echt ziek.. die gast wordt in die hele 11 minuten nooit geraakt.. en eindigt rustig met 99 levens en een dikke verkrachting van bowser in 2 seconden :D schitterend
 
wat een heerlijk spel was dat toch ook :D
 
kijk en zulke spellen waren je geld gewoon waard :D
 
idd prachtige prestatie
 
signs zei:
Check [Link niet meer beschikbaar] voor meer games die binnen korte tijd uitgespeeld worden
nice site
ben het filmpje van donkey kong country op de snes aan het downloaden
heb dat spel honderden uren gespeeld
 
iemand dat stoere filmpje van SF2 gezien?
 
frietbakker zei:
iemand dat stoere filmpje van SF2 gezien?

nee

dat filmpje van donkey kong country is trouwens echt geweldig, hij haalt alle levels + bonus levels zonder 1 keer af te gaan binnen 1 uur

ik heb em maar op 4 kleine foutjes kunnen betrappen
 
zinzat zei:
ik verdoe mijn tijd liever aan super mario dan aan het leren van franse woordjes,
want met dat games bereik je iets die uren leren hebben me nooit iets opgeleverd

jij komt er wel :D
 
Back
Naar boven