AndroidHealthClinic

Smiddags CARDIO en savonds KRACHTTRAINING (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rafael1993

Novice
Lid geworden
3 jan 2023
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
90kg
Hey beste gymmers ik heb een vraagje

Is het goed om smiddags 45 min cardio te doen en dan savonds na mijn werk om middernacht krachttraining te doen?

Thankssss
 
Cardio en krachttraining zo ver mogelijk uiteen houden. Maar in jou geval gaat dat perfect :) als het niet anders kan

Best scenario op rustdagen u cardio doen
 
Hey beste gymmers ik heb een vraagje

Is het goed om smiddags 45 min cardio te doen en dan savonds na mijn werk om middernacht krachttraining te doen?

Thankssss
Ligt eraan wat je doel is.
Cardio om maar Cardio te doen is ook zo .... overbodig.
Misschien iets minder eten en 45 min middagslaapje.
 
Wat voor cardio heb je in gedachten?
LISS zou geen probleem moeten zijn als je eraan gewend bent. Ook cardio met weinig impact is makkelijker voor je lichaam, dus liever fietsen, roeien of crosstrainer dan hardlopen.

Hoe vaak wil je cardio doen en hoe vaak wil je krachttraining doen?
 
Laatst bewerkt:
Ik wil 10 kilo afvallen. Kheb spiermassa genoeg. Dus ik dacht voor het werk cardio te doen en na het werk krachttraining??? Thanls voor de antwoordjes
 
Ja, maar alleen bij volle maan
En buiten in de tuin onder het maanlicht, met crosstrainer gesmeed door elfen. Anders werkt het sowieso niet. Je moet wel de hele waarheid vertellen. 😉
 
En buiten in de tuin onder het maanlicht, met crosstrainer gesmeed door elfen. Anders werkt het sowieso niet. Je moet wel de hele waarheid vertellen. 😉
Neem nog een spuitje bro
 
Wat Pindakaas. zegt klopt, maar wat imo nog meer klopt is dat als jij deze indeling fijn vind en het daardoor elke dag kunt doen, daardoor in een cut zit, het effectiever is dan welke beste manier dan ook die je niet goed ligt. Theorie versus Praktijk.
 
Ik wil 10 kilo afvallen. Kheb spiermassa genoeg. Dus ik dacht voor het werk cardio te doen en na het werk krachttraining??? Thanls voor de antwoordjes
Volgens mij is puur voor de cut het idee dat je eerst je kcals omlaag brengt, daarna de cardio ophogen om niet verder te hoeven zakken.
 
Volgens mij is puur voor de cut het idee dat je eerst je kcals omlaag brengt, daarna de cardio ophogen om niet verder te hoeven zakken.
Juistem :thumbs: Cardio gaat je niets brengen qua cutten het helpt je om 5-10% extra energie te verbruiken als je al op minimale energieopname (laag in kcal) zit. En je cardio is goed voor je cardiovasculaire status van je lichaam, maar dat is enkel een plus en geen doel op zich.
 
Bewegen is Kcals verbranden. '2500Kcals' zonder cardio als extra zal je geen gewichtsverlies geven.
 
Juistem :thumbs: Cardio gaat je niets brengen qua cutten het helpt je om 5-10% extra energie te verbruiken als je al op minimale energieopname (laag in kcal) zit. En je cardio is goed voor je cardiovasculaire status van je lichaam, maar dat is enkel een plus en geen doel op zich.

Eigenlijk wordt je er alleen maar moe van. Daar lijdt de krachttraining dan weer onder. En je kunt bijna niet gespierd genoeg zijn toch ?
Beetje intervallen zodat je bij squatten geen lucht te kort komt, maar dan moet het wel ophouden :D
 
Back
Naar boven