Fitness Seller

s'middags kwark?

Bezoekers in dit topic

Hakunamatata

Cool Novice
Lid geworden
22 mei 2012
Berichten
138
Waardering
5
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%
Beste members van DBB,

Ben nu een tijdje bezig met de cut en het gaat erg goed.
Toch ben ik benieuwd naar jullie mening omtrent kwark in de middag.
Mijn huidige schema ziet er als volgende uit, maar wil toch wat veranderen:
(het gaat goed, maar hoop dat misschien een kleine wijziging nog wonderen doet)

E/K/V zet ik er even niet neer als jullie het erg vinden, het gaat namelijk erg goed. en wil alleen wat wijzigigen s'middags :D


s'ochtends:

maaltijd 1: twee boterhammen (met kipfilet/yorkham naturel/varkensrollade) + shake (op water)
maaltijd 2: één boterham (met kipfilet/yorkham naturel/varkensrollade) + shake op water
maaltijd 3: twee boterhammen (met kipfilet/yorkham naturel/varkensrollade) + shake op water.
maaltijd 4: blikje tonijn op waterbasis + een kleine beetje augurk.

maaltijd 5: avondeten wat de pot schaft.
Maaltijd 6: 4 hele eitjes (gekookt) + halve komkommer als het avondeten niet heel vettig is (zoals zalm met pesto wat we wel eens eten) als we vettig eten kipfiletreepjes + halve komkommer.

Dit is ook de reden waarom ik s'avonds geen kwark eet. Kan ook zijn dat ik veel te laag uitpak in vetten.:mad:


Nou eet ik graag Franse magere kwark (ja ik vind het écht heerlijk :D) ik eet de biogarde magere kwark van de appie.

Ik zit al niet heel hoog in kcal excl. avondeten! zo rond de 1400.

Is kwark een VEEL betere optie voor maaltijd 2? omdat ik dan ook al 3 shakes achter elkaar drink met telkens brood. ???

Of kan ik beter maaltijd 3 schrappen? want ik eet wel graag als ik opsta 2 boterhammen en een shake..


Graag hoor ik jullie tips!
 
Laatst bewerkt:
wat dacht je van shake weg en kwark erin?

Je kan het makkelijk met normale voeding redden dus waarom zoveel shakes?
 
je eet kipfilet met hopen en eieren en tonijn en dan nog iedere keer shake = ultra teveel eiwit binnen ;) en mss maaltijd 6 weg en kwark in de plaats?
 
je eet kipfilet met hopen en eieren en tonijn en dan nog iedere keer shake = ultra teveel eiwit binnen ;) en mss maaltijd 6 weg en kwark in de plaats?

130G tonijn (32g eiwitten, 4 hele eieren (ongeveer 28g eiwitten)

ik doe gewoon 1 scoop bij mijn shake. (28G eiwitten)

en kipfilet gooi ik telkens 1 plakje op. Ultra teveel eiwitten binnen valt vies tegen. zit gewoon op 2,5G per lichaamsgewicht.

elke maaltijd ongeveer 30G eiwitten. soms iets meer zit precies op 2,5 per lichaamsgewicht. ;)

---------- Post toegevoegd 28 April 2013 om 13:39 ----------

wat dacht je van shake weg en kwark erin?

Je kan het makkelijk met normale voeding redden dus waarom zoveel shakes?

Feit. Ik heb me alleen iets teveel aangetrokken van dat kwark je huid heel dik maakt.

Zal ik de boterham ook achterwege laten? Lijkt me beter van wel toch?
 
Ik eet zuivel bij het leven...Vind het gewoon lekker! :)
mijn huid is heel dun... ik zou zeggen geniet er gewoon van.

Ik zou die bth gewoon ook nemen.

je vergeet ook de eiwitten van je brood mee te tellen. En 1 plakje kip per bth?? dan moet je je beleg zoeken :D
Ik zou eerder lekker ruim beleggen met kip (of ander eiwitrijk beleg) en daar eiwitten mee binnen halen dan een shake.
Als je je eiwitten niet zou redden met gewoon eten dan zou je een shake als aanvulling kunnen nemen. Maar je zou het makkelijk met gewoon voedsel redden imo.
 
Thanks voor de tips.

Ik ga weer lekker bakjes kwark inslaan. :D:D
Die boterham doe ik dan niet, laat het lekker bij het bakje kwark.
 
nootjes in de kwark! jummie met walnoten! heb ik elke dag! :meal:
 
Ik at een (hele) tijd terug die vruchtenkwark van de ah.

Ben blij dat ik nu het licht heb gezien met deze kwark.
Vind het velen malen beter dan die vieze vruchtenkwark. bah
 
Je kan ook veel beter naturel pakken en er zelf wat indoen.
Mijn favo is een appel in blokjes met wat rozijnen en kaneel en even een uurtje laten staan. :lick:
 
Hoe zit het trouwens met de suikers die in de kwark zitten?
 
Dat zijn dikmakers
 
ff off topic: ik zag afgelopen donderdag dat AH de voedingswaarde van de Biogarde heeft veranderd. In plaats van 10 gr. eiwit zit er nog "maar" 8,5 gram in :-(

Meteen een mailtje gestuurd naar AH, ze reageerde met "bedankt, we zullen het doorgeven......geen garantie dat het wordt veranderd"
 
Thanks. Zou het eens even in de gaten houden! 8,5 vind ik nog prima zolang ze maar niet gaan ouwehoeren met de koolhydraten
 
ff off topic: ik zag afgelopen donderdag dat AH de voedingswaarde van de Biogarde heeft veranderd. In plaats van 10 gr. eiwit zit er nog "maar" 8,5 gram in :-(

Meteen een mailtje gestuurd naar AH, ze reageerde met "bedankt, we zullen het doorgeven......geen garantie dat het wordt veranderd"


Inderdaad ik zie het nu ook :mad:
 
Ik ga ook maar eens even een klacht sturen :D
 
Ik heb geen wuppie gekregen vanmiddag, ik ga ook klagen :mad:
 
Back
Naar boven