AndroidHealthClinic

Smith Cable Rack Multigym

  • Topic starter RiPo
  • Startdatum
  • Reacties 21
  • Weergaven 3K
  • Volgers 6

Bezoekers in dit topic

RiPo

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
25 aug 2020
Berichten
433
Waardering
598
Lengte
1m93
Massa
94kg
Vetpercentage
16%
Beste medesporters,

Ik ben van plan om binnenkort mn garage verder te gaan verbouwen tot gym. Hiervoor wou ik o.a. een multistation aanschaffen maar twijfel tussen 2 merken...
De ATX-SCR-760 is de eerste waar ik naar zit te kijken.
Maar de Force-usa G20 lijkt er heel veel op maar is wel een stuk duurder. Maar daar staat tegenover dat de gewicht stapels alle 3 130 KG zijn met ook een 1:1 ratio zodat je niet snel te weiniggewicht zal hebben. En er zitten heel veel accessories bij zoals diverse grepen, monolift, en nog meer.

Wat ik weet is dat de kwaliteit van ATX super is, maar van Force-usa heb ik geen idee.
Ik neig denk ik meer naar ATX omdat ik daarmee bekend ben en eigenlijk alle andere spullen ook van ATX ga aanschaffen, dus is dan wel een mooi geheel 😋

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de producten van Force-usa?
 
Ik zou daar geen 7000 dollar uitgeven, man. Voor de helft minder heb je eventueel alles wat je nodig hebt (en meer) van ATX inclusief een goeie losse barbell en plates en compleet rubberen vloer.
 
Als ik voor een homegym zou gaan zou ik mooi alles van ATX bestellen.
 
Ons ontwerp hebben ze inderdaad mooi gekopieerd zeg :o Zelfs de inklapbare dip-steunen aan de pulley uitbreiding hebben ze overgenomen.
 
Ons ontwerp hebben ze inderdaad mooi gekopieerd zeg :o Zelfs de inklapbare dip-steunen aan de pulley uitbreiding hebben ze overgenomen.
Ja echt he! Dat dacht ik ook al! 😄
Enige wat ik een groot voordeel vind is dat de duo pulleys ook beide een gewicht stapel hebben van 130 kg! Je zal niet snel te weinig hebben in tegenstelling tot de 2x55kg van ATX. Was deze nou bijvoorbeeld ook 2x 125 kg (zoals de pulldown/row gedeelte) dan was voor mij de keuze al gemaakt.

De rest is eigenlijk exact hetzelfde op de bijgeleverde accessories na dan. Maar bijna de helft zou ik niet eens gebruiken van wat er bij zit 😜
 
Ja echt he! Dat dacht ik ook al! 😄
Enige wat ik een groot voordeel vind is dat de duo pulleys ook beide een gewicht stapel hebben van 130 kg! Je zal niet snel te weinig hebben in tegenstelling tot de 2x55kg van ATX. Was deze nou bijvoorbeeld ook 2x 125 kg (zoals de pulldown/row gedeelte) dan was voor mij de keuze al gemaakt.

De rest is eigenlijk exact hetzelfde op de bijgeleverde accessories na dan. Maar bijna de helft zou ik niet eens gebruiken van wat er bij zit 😜
Normaal gesproken heeft erg echt niet snel iemand meer dan 55 kg gewichten nodig hebben op een cable cross..... Dat is vergelijkbaar met 110 kg bij 2:1 overdracht (zoals in de gym). Zoals je al aangeeft is 125 kg voor pulldowns/rows maar dat heb je echt niet nodig bij de twee kabels aan de voorkant. Dat zou het toestel alleen maar onnodig duurder maken.
 
Ik heb wel een paar keer gezien dat je bij webshops zelf kon aangeven hoeveel kg steekgewichten je bij een apparaat wilde. En daar werd dan idd de prijs op aangepast.
Is zoiets voor jullie niet een optie?
 
Ik heb wel een paar keer gezien dat je bij webshops zelf kon aangeven hoeveel kg steekgewichten je bij een apparaat wilde. En daar werd dan idd de prijs op aangepast.
Is zoiets voor jullie niet een optie?
Je kan er ook zelf wat extra schijven op hangen. Heb zelf dit systeempje gemaakt bij m’n lat pulley
image.jpg
 
Je kan er ook zelf wat extra schijven op hangen. Heb zelf dit systeempje gemaakt bij m’n lat pulleyBekijk bijlage 519415
Jij hebt ook volgens mij een erg complete homegym ! Heb je toevallig foto’s van je hele gym ? Of heb ik die gemist en is die al eens gepost .
 
Jij hebt ook volgens mij een erg complete homegym ! Heb je toevallig foto’s van je hele gym ? Of heb ik die gemist en is die al eens gepost .
in het homegym topic staan er enkele (op deze tablet heb ik er geen)
cage+pulley. 30mm dumbells en verschillende 30mm bars. Ik kan wel aardig uit de voeten maar de cage is nogal zwakjes en had liever 50mm materiaal, maar hier zal ik het nog wat jaren mee moeten doen :p
 
Normaal gesproken heeft erg echt niet snel iemand meer dan 55 kg gewichten nodig hebben op een cable cross..... Dat is vergelijkbaar met 110 kg bij 2:1 overdracht (zoals in de gym). Zoals je al aangeeft is 125 kg voor pulldowns/rows maar dat heb je echt niet nodig bij de twee kabels aan de voorkant. Dat zou het toestel alleen maar onnodig duurder maken.
Laat antwoord hehe, maar jullie bieden een Smith Cable Rack aan van de 600 serie, van de 700 serie, maar niet van de 800 serie.
Is het wellicht een idee om van de 800 serie een Smith Cable Rack aan te gaan bieden welke dan bvb 3x 125 kg bevat en wellicht ook een leg press optie zoals bij de monstergym.
En dat je deze zelf wat meer zou kunnen samenstellen zoals de losse racks met bvb pull-up bars opties, jammer arms, etc..
 
Laat antwoord hehe, maar jullie bieden een Smith Cable Rack aan van de 600 serie, van de 700 serie, maar niet van de 800 serie.
Is het wellicht een idee om van de 800 serie een Smith Cable Rack aan te gaan bieden welke dan bvb 3x 125 kg bevat en wellicht ook een leg press optie zoals bij de monstergym.
En dat je deze zelf wat meer zou kunnen samenstellen zoals de losse racks met bvb pull-up bars opties, jammer arms, etc..
Nee daar hebben we geen plannen voor. Wat je omschrijft kan sowieso grotendeels gewoon met de SCR-680 en SCR-760, behalve dan dat je geen 3x 125 kg weight stack hebt.

Je kunt iets vergelijkbaars maken met de 800 serie racks en onze LTO-800 pulleys, dan heb je 125 kg aan elke kant. Het enige verschil met de Smith Cable Racks is dat je dan enkel een vaste pulley boven en beneden hebt (niet in hoogte verstelbaar).
 
Zoiets zat ik ook al over na te denken ja..
Passen die lto weight stacks niet op de geleiders van de scr-760? Als ze wel dezelfde afstand hebben van de geleiders dan zou ik de Plate Loaded versie kunnen nemen met die lto-800 weight stacks.
Heb namelijk het idee dat al die geleiders even ver uit elkaar staan bij alle ATX toestellen gezien die add-on weights ook overal op past volgens de omschrijving.
 
Wij verkopen geen losse weight stacks. Maar dit zijn inderdaad dezelfde gewichten bij de LTO-800 en bij de SCR-760.
 
Laatst bewerkt:
Fitness Seller :Wanneer komt deze ATX-SCR-760 +latpully weer op voorraad?

PS. RiPo:. Excuses voor het kapen van topic.
De SCR-760 heb je net gemist twee weken geleden. Nieuwe levertijd onbekend (ik denk sowieso niet voor juni). Vragen over levertijden en voorraad en dergelijke mag je ook naar onze klantenservice mailen.
 
De SCR-760 heb je net gemist twee weken geleden. Nieuwe levertijd onbekend (ik denk sowieso niet voor juni). Vragen over levertijden en voorraad en dergelijke mag je ook naar onze klantenservice mailen.
Huh, welke uitvoering dan? Want ik heb me aangemeld voor een voorraad melding voor deze met gewicht stapels maar heb geen melding gekregen..
 
Huh, welke uitvoering dan? Want ik heb me aangemeld voor een voorraad melding voor deze met gewicht stapels maar heb geen melding gekregen..
Beide, zowel de SCR-760 plate loaded als de SCR-760 stackweight. Alle voorraadmelding e-mails zijn verzonden.

Of de e-mail is in je spam terechtgekomen, of je hebt je aangemeld voor de uitvoering met pulley want die zijn inderdaad niet online gekomen.
 
Heb net gekeken in m'n spam maar ook daar niks.. wel de uitvoering met lat pulley dan??
 
Heb net gekeken in m'n spam maar ook daar niks.. wel de uitvoering met lat pulley dan??
Zoals aangegeven zijn enkel de uitvoeringen zonder pulley binnengekomen. Als je je hebt aangemeld voor de uitvoering met lat pulley dan zul je dus inderdaad geen e-mail gekregen hebben.

Als je het verder wil uitzoeken dan kun je onze klantenservice een e-mail sturen want dan kunnen wij je precies zeggen voor welke toestellen jouw e-mailadres is ingeschreven en wanneer je een melding ontvangen hebt.
 
Back
Naar boven