XXL Nutrition

Smoothmold's DC log

Bezoekers in dit topic

Smoothmold

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 nov 2003
Berichten
5.768
Waardering
6
Yo guys!

Ik ga hier mijn trainingslog houden. Ik ga voor het eerst Doggcrap doen. Ik hoop dat jullie mij kunnen aanmoedigen, advies kunnen geven etc. etc.
Stats heb ik momenteel niet.

Ik heb even een weekje rust gehad en gisteren voor het eerst weer getraint.

Mijn eerste training was biceps, onderarmen, kuiten, hams en quads.

dumbbell curl 10+7+3 = 20 rp 20 kg
barbell wrist curl 15+10+5 =30 rp 30 kg
sitting calf raises 17+9+5 = 31 rp 30 kg
lying leg curl 12+8+6 =26 rp 40 kg
back squat 6*145 kg, 11*125kg, 20*95kg

Eerste keer was een beetje aftasten met de gewichten. Niet alles echt zwaar gepakt. Echter ik heb nog nooit squats na kuiten en hams gepakt en stond voor ik met squats begon al te trillen op mijn benen. Ik hoop dat ik volgende week een beetje gewend raak hieraan. Ik vond nu 145 kg vrij zwaar. Hopelijk volgende week gaat het wat makkelijker.
Nu is het taak na maanden lang cutten, eerst mijn voeding weer op te krikken naar grote hoeveelheden.

Volgende training is zaterdag. Borst, schouders, rug en triceps. Ik train nu 3x in de week.

Laterz
 
een doggcrap lijkt me interessant! succes!
 
Waarom doe je de squat na alle andere oefeningen?
Alles is zo'n beetje omgedraaid (isolatie eerst)
Is dit het principe van Dogcrap?
Ik ken deze methode namelijk niet.
 
Waarom doe je de squat na alle andere oefeningen?
Alles is zo'n beetje omgedraaid (isolatie eerst)
Is dit het principe van Dogcrap?
Ik ken deze methode namelijk niet.

Nee, ik weet niet waarom ze eerst de hams pakken en dan de quads. Dit is gewoon een standaard schema. Misschien dat iemand anders hier meer over weet waarom.
 
moe je wel posten gast! :D

oke. zaterdag kwam ik dus om 10 over half 1 aan in de sportschool. Bleek die om 1 uur te sluiten. Dus geen noemenswaardige training kunnen doen. Maar maakte niet zoveel uit aangezien ik deze week pas wilde gaan knallen.

Vandaag biceps, kuiten, hams, quads

incline dumbbell
(15-20 rp) 6+5+4 = 15 rp 24 kg
standing alternate dumb curl
(10-20 straight set) 10x 18 kg
toe press leg press
(20-30 rp) 12+12+8 =32rp 70 kg (iets te licht)
GHR
6 reps zonder gewicht + direct gevold door 2 reps 5kg contragewicht
15x diep inhaleren daarna 3 reps 5 kg contragewicht, 15x diep inhaleren 2 reps 5 kg contragewicht
incline leg press
(6-10 straight set) 5 reps diep, 6e fail :mad: 250 kg
widowmaker 150 kg 20x

Redelijke training. Leg press was heel zwaar. Volgende week hopelijk 6 reps of meer.
 
die GHR's klinken goed! doe je ze op dat bankje als je daar binnenkomt lopen? die is wel geweldig daar voor
 
ik ben benieuwd hoe die doggcrap je gaat bevallen, ik heb er al veel goeds over gehoord

sucses! :thumbs:
 
je kan 250kg niet 6 keer legpressen maar wel 150kg 20x squatten? :p
rare situatie :p maar wel goed getraint !!
 
je kan 250kg niet 6 keer legpressen maar wel 150kg 20x squatten? :p
rare situatie :p maar wel goed getraint !!

dit is een andere legpress. Dit is met pin en is heel schuin en zwaarder dan de andere legpress. Hij gaat tot 260. En ik ga zo diep mogelijk. En geloof mij dat is zwaar. Met andere legpress met schijven kan ik wel rond de 350 a 400 kg ;)

thx anyway
 
ja in men vorige gym stond er ook zo'n onding met een ketting en steekgewichten, veel te klein en oncomfortabel, daar kon ik maar 150 op legpressen ofzo, maarja toen trainde ik 2 maand :D
 
goodluck kerel. Ben benieuwd wat het jou gaat brengen.
 
ja in men vorige gym stond er ook zo'n onding met een ketting en steekgewichten, veel te klein en oncomfortabel, daar kon ik maar 150 op legpressen ofzo, maarja toen trainde ik 2 maand :D

daar zit ook onderling verschil in he ;)
 
Hehe, dat zou mooi zijn! Hoe lang ben je?
 
Back
Naar boven