AndroidHealthClinic

Smoothmold's DC log

Bezoekers in dit topic

yo? ben je ziek?
 
Zo, ik ben sinds 2 weken weer begonnen met trainen na 4 maanden nauwelijks getraind te hebben en heel slecht gegeten te hebben. Stats 4 maanden terug +-93 kilo lege maag. stats 2 weken geleden 79 kg met kleding en volle maag. Dus gigantisch teruggevallen. Vandaag op de sportschool met kleding 82,2 met een lager BF dan 2 weken terug. Dus dat gaat weer de goede kant op. Kracht begint langzamerhand weer terug te komen. En ga vanaf deze week weer DC'en. Ook makkelijk om je progressie bij te houden. Word ik niet sterker. kcal gaan dan omhoog. Nu eet ik nog als een ecto maar wel redelijk goed in de eiwitten en stijg nog goed in gewicht terwijl mijn BF flink aan het dalen is. Dus voor nu nog geen wijzigingen in mijn voedsel voorlopig.

vandaag borst, schouders, triceps, rug wijdte, rug dikte

schuin dumbbell press
(11-15 rp) 9+5+3=17 rp 28 kg (volgende keer verzwaren)
smith schouder press achter de nek
(15-30 rp) 10+7+3=20 rp 10 kg aan beide kanten
skull crusher
(15-30 rp) 15+10+7=23 rp 20 kg
chins pull ups
(15-30 rp) 8+5+2=14 rp (25 kg contragewicht)
goodmornings
75 kg 6 reps
deadlift dead stop no straps, no gloves, no magnesium
(6-8 reps) 6*125 kg
3 * 145 kg

Gewichten zijn laag zoals je ziet. Ik had bij de meeste oefeningen nog wat reserve maar ik ben tevreden. Komende maanden zal het wel beter worden :)
 
Brutal, 4kg erbij en in VP gedaald.
 
hoppa, en dit keer ECHT naar de 200 squat & 250 dead, sven ;)

verschil is alleen, dit keer kunnen we er wel een wedstrijd van maken :D
 
hoppa, en dit keer ECHT naar de 200 squat & 250 dead, sven ;)

verschil is alleen, dit keer kunnen we er wel een wedstrijd van maken :D

hehe, nou dit keer heb ik een flinke achterstand. Vorige week 7 * 105 kg gesquat. En vond het heel zwaar :eek: Ik hoop dat ik eerst weer richting de 150 kg kan gaan. Daarna zie ik wel :p
 
ach spiergeheugen, een maandje of wat en je zit vast al weer aardig terug op niveau
 
Succes man! kracht zal snel toenemen met deze methode.
 
mijn hams zijn nog toasted van de goodmornings en deadlift van dinsdag. Ik kan merken dat ik er weer even in moet komen. Zometeen benen. Dat wordt afzien.
 
vandaag biceps, quads, hams, kuiten
dumbbell curl 12+7+4=23 rp 16 kg
preacher curl 20+12+9 = 31 rp 10 kg beide kanten
back squat 5*125 kg, 8 *105kg
lying leg curl 10+5+4 =19 rp 30 kg
kuiten leg press machine gewicht niet noemenswaardig

Opmerking: redelijk tevreden. De squat valt nog vies tegen. Ik heb de groove nog niet te pakken en doordat ik wat massa ben kwijt geraakt (vooral hams) kan ik minder goed mijn spieren aanspannen. Hopelijk krijgt het gevoel weer snel terug. Maar daar heb ik wel vertrouwen in. Normaal gesproken doe ik altijd 3 setjes squat maar ik wil niet te hard van stapel gaan.
 
speciale rede dat je quads niet op het einde doet ? En waarom 2 biceps oefeningen ?
 
speciale rede dat je quads niet op het einde doet ? En waarom 2 biceps oefeningen ?

ik deed voorheen eerst hams, daarna kuiten en dan pas squats maar dan stond ik letterlijk te trillen op mijn benen voordat ik aan de squat begon. En op deze volgorde bleef zowel mijn kracht als massa op de benen stijgen zonder dat ik erg last had van mijn hams.
En voorheen deed ik 1 oefening biceps en 1 oefening voorarmen maar ik heb die voorarmen oefeningen weggehaald omdat ik dat zo boring vind. Dus ipv die oefening doe ik dus nog 1 biceps oef. extra.
 
ooooh alweer terug op 5x125 . gaat goed zo
 
Yooo guys,

even een bump haha. Ik ben sinds 7 jaar niet meer serieus aan het trainen. En nu het laatste jaar geen sportschool meer gezien. Ik wil iedereen even gedag zeggen. Ik ga binnenkort weer beginnen. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.

Doei doei
 
Back
Naar boven