AndroidHealthClinic

Smoothmold's DC log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Is een widowmaker een 20 rep fullsquat? Zo ja, dan endless respect voor 20x160.

:roflol:

nee man, was het maar waar. Gewoon een schuine leg press machine. Squat heb ik dinsdag gedaan.
 
Haha ik vond het al vreselijk oneerlijk dat je squat zo hard vooruit was gegaan tijdens je cut, maar 8*145 is ook wel nice.
 
Haha ik vond het al vreselijk oneerlijk dat je squat zo hard vooruit was gegaan tijdens je cut, maar 8*145 is ook wel nice.

thx. Squat gaat steeds beter :)
 
beter ga je hier dalijk posten dat je die minimaal 4x160 geownt hebt
 
vandaag quads, hams, kuiten en biceps
vorige keer back squat 8*145 kg, 14*125kg, 15*105kg
deze keer back squat 4 x 160 kg :), 14 x 135 :banana:, 16 x 105 (bijna zwart voor mijn ogen en geen lucht meer)
vorige keer lying leg curl 15+9+6=30 rp 40 kg
deze keer lying leg curl 12+8+4 = 24 rp 45 kg
vorige keer sitting 20+10+7=37 rp 30 kg
deze keer sitting calf raises 15+9+6 = 30 rp 35 kg
vorige keer dumbbell curl 10+6+5=21 rp 20 kg
deze keer dumbbell curl 10+5+4 = 19 rp 22 kg

Opmerking: yes, missie op de squat gehaald. Dikke PR's :) Ik heb de volgorde veranderd tov vorige week. Toen deed ik eerst kuiten, dan hams, dan pas squat. Nu dus eerst squat. Voelde toch beter aan. Na de squat zat mijn hele onderrug op slot. Echt verzuring :eek: Deed echt zeer en bij lying leg curl deed het aardig pijn om te gaan liggen. Daarna even gerekt en mijn rug werd gelukkig wat losser. Voor de rest was het op de tanden bijten en doorgaan. Ben tevreden. Dit keer geen wrist curl gedaan. Had er geen zin meer in en ik vind het maar een sissy oefening :p
 
Vette squat :bow: doe je goed
 
stiekum had ik niet anders verwacht van je ! top man
 
Incline bench press
(11-15 rp)
vk 10+4+3= 17 rp 70 kg (volgende keer verzwaren)
dk 10+4+3= 17 rp 75 kg (volgende keer weer verzwaren)
staand military press (telkens de bar laten zakken tot net boven mn knieen, in positie brengen en dan uitstoten)
(15-30 rp)
vk 9+3+3= 15 rp 55 kg
dk 10+3+3= 16 rp 60 kg
triceps smith smal press
(15-30 rp)
vk 12+6+4= 22 rp (25 kg aan beide kanten)
dk 14+7+4 = 25 rp (25 kg aan beide kanten)
chins
(15-30 rp)
vk 8+5+4= 17 rp met 30 kg contragewicht
dk 8+5+4= 17 rp met 25 kg contragewicht
rows
(6-8 reps)
vk 65 kg 10 reps (volgende keer verzwaren)
dk 75 kg 10 reps (volgende keer weer verzwaren)

Opmerking: Wordt steeds sterker, krijg meer en meer pomp en weer complimenten dat ik groter begin te worden :)
 
Doe je goed :thumb:
 
die mp is toch wel erg lekker.. maar wat is eigenlijk je motivatie van die hang clean der aan toevoegen?
 
die mp is toch wel erg lekker.. maar wat is eigenlijk je motivatie van die hang clean der aan toevoegen?

ik heb de indruk dat ik dan meer mn traps en rug meepak. Dat element alleen is al een killer op zich.
 
ja maar, dat klopt dan toch ook @ traps en rug... :D maar waarom maak je er dan niet een volledige clean & press van?
 
ja maar, dat klopt dan toch ook @ traps en rug... :D maar waarom maak je er dan niet een volledige clean & press van?

het is imo primair een schouder oefening ;) Zou ik kunnen doen maar als die op de grond ligt pak je toch meer uit je benen. En nu toch meer met je traps en rug.
 
mmm true true!

heb je nou eigenlijk al zo'n belt..? ik heb daarnet met dat maatje van me een deadhang (dat extreme stretching wat ik met jou deed) gedaan met 30kilo aan die riem, 1 minuut.. zwaar man, lats en onderarmen stond in vuur en vlam! maar wel lekker
 
mmm true true!

heb je nou eigenlijk al zo'n belt..? ik heb daarnet met dat maatje van me een deadhang (dat extreme stretching wat ik met jou deed) gedaan met 30kilo aan die riem, 1 minuut.. zwaar man, lats en onderarmen stond in vuur en vlam! maar wel lekker

damn zwaar man. Nee, ik wil er nog steeds 1 halen. Misschien morgen aanschaffen.
 
weet jij waar ze ze verkopen dan?

of bedoel je bestellen..?
 
Back
Naar boven