XXL Nutrition

Smoothmold's DC log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bestaan die dan specifiek? Olympisch Liften lijkt me overigens ook ernstig vet.. maar ook geen idee waar dat hier in de buurt kan

Dat is ook bruut inderdaad. Ik denk dat ik als bb'er hier ook profijt van kan hebben :)
 
ik denk dat je rug der zeker wel bepaalde dikte bij kan krijgen met cleans enzo :eek:

maare pas op, slangendude leest mee...
 
ik denk dat je rug der zeker wel bepaalde dikte bij kan krijgen met cleans enzo :eek:

maare pas op, slangendude leest mee...

ik heb het al gezien. Vieze stiekemerd is het ook he :roflol:
 
stukje over powerliften op die site
Powerliften Weblink bond

In het powerlifting wordt gestreden over drie onderdelen: kniebuigen, bankdrukken en deadliften. Ieder wedstrijdonderdeel kent drie beurten. Het totaal van de hoogste geldige beurten van alle onderdelen is bepalend voor het wedstrijdtotaal. Bij al deze onderdelen wordt een indrukwekkend aantal kilo's getild. Van alle haltersporten is het powerliften dan ook de meest veeleisende sport. In tegenstelling tot het gewichtheffen, waarin techniek het allerbelangrijkste is, gaat het bij powerliften in de eerste plaats om pure kracht.De Nederlandse powerlifingbond organiseert nationale kampioenschappen voor junioren, vrouwen en mannen.

Misschien gewichtheffen beter?
 
no ****ing way... dordrecht! is dat ff een potje bruut... misschien moeten we daar is gaan kijken? wel jammer dat we dan in verschillende gewichtklasses komen
 
no ****ing way... dordrecht! is dat ff een potje bruut... misschien moeten we daar is gaan kijken? wel jammer dat we dan in verschillende gewichtklasses komen

Powerlifting doel je toch op?
Ja, best. Een keer op zaterdag lijkt me prima :) Met de trainingen toch niet? Tja, moet je nog maar meer vreten dan he. Dan kom je sneller dichterbij :D
 
ik dacht dat jij op die ol shit doelde :P maar pl ben ik ook wel in voor...

die filmpjes zijn vet ind, maar die partial is wel heeeel erg beperkte rom, kan je net zo goed alleen het gewicht op je schouders laten rusten?
 
Het liefst wel OL maar het dichtstebij is den haag.
 
oh ja, ik zat niet te lezen wat der achter stond man... maar wtf moet ik me voorstellen bij die powerlift school.. gaan ze dan tips geven ofzo m.b.t. trainingswijze + technieken?

lijkt me wel koel om is te kijken, misschien moeten we die maar is bellen in dord
 
oh ja, ik zat niet te lezen wat der achter stond man... maar wtf moet ik me voorstellen bij die powerlift school.. gaan ze dan tips geven ofzo m.b.t. trainingswijze + technieken?

lijkt me wel koel om is te kijken, misschien moeten we die maar is bellen in dord

ik denk het wel zoiets. Maar ik heb het liefst gewichtheffen. Lijkt me echt tof om gruwelijke gewichten boven je hoofd te hebben en kanonnen van schouders te krijgen. Ik heb daar al aanleg voor dus dat wordt dan helemaal leuk :D
 
ja ik ook, maar ik heb een hekel aan den haag, als er 1 ding is wat ik het liefst de rest van me leven mijd is het wel Den Haag. en aangezien dat het dichste bij is... believe me, je wil echt niet op een zaterdag, beter gezegd SOWIESO naar Den Haag met de auto
 
ja ik ook, maar ik heb een hekel aan den haag, als er 1 ding is wat ik het liefst de rest van me leven mijd is het wel Den Haag. en aangezien dat het dichste bij is... believe me, je wil echt niet op een zaterdag, beter gezegd SOWIESO naar Den Haag met de auto

Ja, dat is wel klote idd. Zullen we volgende week ff in Dord kijken?
 
is koel, moeten we misschien wel ff bellen over de tijd enzo? of we mee kunnen trainen of whatever de bedoeling is? want dalijk is het gewoon een sportschool ofzo
 
is koel, moeten we misschien wel ff bellen over de tijd enzo? of we mee kunnen trainen of whatever de bedoeling is? want dalijk is het gewoon een sportschool ofzo

Ik bel maandag wel ff. Kan je volgende week zaterdag?
 
sure, maak ik wel tijd voor... beter wel smiddags als je kan kiezen i.v.m. genoeg freten van te voren
 
sure, maak ik wel tijd voor... beter wel smiddags als je kan kiezen i.v.m. genoeg freten van te voren

oke dan. Je hoort het nog wel. We moeten wel een beetje fatsoenlijk voor de dag komen dus uiteraard wat bulkvoer van te voren :p
 
ind, 9 uur uit bed zodat ik 3x van te voren kan freten :P

whehe, let me know ;)
 
Back
Naar boven