XXL Nutrition

SMTL Overhead Challenge

Bezoekers in dit topic

Had het ergens een paar pagina's terug een post hierover gedaan. Maar heb geen zin om terug te zoeken, dus voor alle duidelijkheid:

11:00 aanwezig (loting, warming up en voorstellen atleten -105)
12:00 aanvang wedstrijd
14:00-14:30 aanvang dikkertjes
16:30 prijsuitreiking

Deelnemers en medewerkers kunnen bij vermelding naam doorlopen bij kassa

Thanks, ik had ook even geen zin om het terug te zoeken :P

Tot morgen !!! :fire:
 
Dikkertjes mogen gwn later komen toch? Dat had ik wel in de planning staan iig :)
 
Dikkertjes mogen gwn later komen toch? Dat had ik wel in de planning staan iig :)

Ook mijn vraag die ik juist wilde stellen, anders zal ik youri de loore moeten inlichten
 
Ja ik was van plan er rond half 2 te zijn, wordt anders ook wel erg vroeg vertrekken uit Amsterdam :p zal de chauffeur niet leuk vinden :p
 
ja hoor, prima!
 
Ik ben van de supportpartij morgen.
 
Gelukkig heb ik het zwaarste voor vandaag al achter de rug: op een zondag opstaan om 7u s'ochtends!

De Belgen komen er aan!
 
Succes

Hallo

Bij deze iedereen heel veel succes vandaag,ik had er graag bij willen zijn maar zit nu al sinds woensdag op het booreiland.
Vindt het een mooie wedstrijd en ben benieuwd naar de uitslagen.

Groeten vanuit de Noordzee
 
Thx Fouad, leuk dat je aan ons denkt :)


Mannen ik ben me ook aan t voorbereiden! Wordt een mooie dag denk ik zo, heb er zin in!!!
 
wens iedereen veel succes vandaag... kom zeer zeker kijken
 
Gelukkig heb ik het zwaarste voor vandaag al achter de rug: op een zondag opstaan om 7u s'ochtends!

De Belgen komen er aan!

Wel lekker dat je dan ook meteen besloot om mij ook maar wakker te maken, you bastard !!! :fuu:

Gelukkig was ik toch redelijk op tijd mn bed ingedoken en ben ik er toch klaar voor :D
 
Ready fausto yeah ready chief ! word gezellig jongens ;)..
 
hahaha arme belgjes :p
 
kan iemand ff laat weten dat ik niet kan meedoen ben mn kk portemenee verloren.
 
Zo net terug !

Alex overall 1ste..

Ik was 7devan de 11 / 12 in de -100 kg . met 100 kg boom 110 kg axle en 60 kg dumbbell
Enzo was 3de in de +100 kg met 125 kg boom 130 kg axle en 75 kg dumbel

Super dag goed georganiseerd en te vrede. !

:cool: foto's volgen !
 
De rest van de uitslagen komen later?
 
ben benieuwd wanneer de eerste fotos en filmpjes gepost worden. zo tof dit.
 
wat was de opzet? 1 beurt bstaande uit log axle db achterelkaar? Of iedereen doet boom iedereen axle iedereen db?
 
@ George eerst had iedereen 3 beurten op boom toen 3 beurten op axle en daarna 3 beurten op dumbbell.
En dat op klasse +en - 100.

@ spencer de rest volgt uiteraard weet dat -105 dominique 1 ste was Gijs 2 de en frank peters 3 de.

En 105 + Alex 1 ste Ruben 2 de en enzo 3 de.

Algemeen klassement Alex 1 ste 2 de domi 3 de Gijs
 
Back
Naar boven